Ingelijst boeketje...


2011
Een heel nieuw jaar ligt weer voor ons. Ik wens iedereen dan ook een liefdevol, gezond en gelukkig nieuwjaar! Ook iedereen bedankt voor de felicitaties voor manliefs nieuwe baan. De eerste dag zit er alweer op, hij heeft er echt zin in.

Ik geniet van de rust, de 'leegte' hier in huis, nu alle kerstspullen weer naar zolder zijn verdwenen. Ik hou het nu graag rustig en probeer me nu eens te houden aan 'less is more'. Nou ja, voor zolang het duurt dan...ik ken mezelf. 

Vanmorgen vond ik dit tinnen theepotje.
Is het niet een schatje. Een droogboeketje erin, lijstje erachter en je hebt een mooi ingelijst stilleven, waar ik weer maanden van kan genieten. 
Net als de voorjaarsbloeiers die heerlijk geuren.

Lieve groetjes,

36 opmerkingen:

Emmy zei

Het kerstspul moet nog naar zolder hoor hier. Maar ik heb wel al hyacinten in de pot ruikt zo heerlijk hé. Je bloemetje staat er ook schattig bij met dat lijstje erachter, leuk.
Groetjes Emmy

Romkje zei

Hahaha ik heb ook het en ander naar zolder gebracht.
Maar ik ben en blihf nu eenmaal een hamteraar.
En jij ook stiekem wel een beetje .....hihihi.

Ik vind je stilleven erg leuk !!

Zelf heb ik in de snoeppotten op de achtervensterbank ook gedroogde bloemen gedaan.
Staat zo leuk ,ik zal het deze week laten zien in mijn rommelhoekje...

fijne avond ,groetjes Romkje.

En wat fijn dat de eerste dag er op zit ,wat zal hij genieten van zijn eerste vrije weekend !

Yn'e Steeg zei

Fyn dasto der wer bist, hast lekker fakansje han?

Prachtig boeketje,en weer die mooie bessen gebruikt he?

Jantsje

Musje zei

Ziet er super schattig uit Renny,heel leuk bedacht,fijne avond,lieve groet Joke.

De Lorelei Brocante. zei

Moooooiii Renny !!
Ja,ik snap het och niet hé,Tin is zo mooi en sober en er zijn prachtige oude tinnen voorwepen en toch wil niemand eraan,hoe komt dat toch ?? haha..
Ik vind het prachtig en dit kannetje met droogbloemen laat toch weer zien hoe mooi het is.

Geniet er van.

lieve grotjes
Dicky Marie.

Bonjade zei

Wat heerlijk toch als alle kerst items weer weg zijn...geeft weer ruimte voor wat nieuws.
Jij hebt al iets prachtigs staan zie ik en het voorjaar in de bol......;0)
Genieten.
Liefs

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi tinnen kannetje Renny...een pracht exemplaar en dan ook nog eens zo mooi gedecoreerd!!

Voor jou en je gezin een heel gezond en sprankelend 2011 gewenst!

***HAPPY NEW YEAR***

Lieve groet, Ingrid

Kom Achterom zei

ooh dit is echt een plaatje hoor! en hoezo veel van hetzelfde geeft ook rust zeg ik altijd! hhihi
fijne avond
Yolanda

Susan zei

Hoi Renny,

PRACHTIG, je ingelijste boeketje! Heerlijk genieten in een opgeruimd huis...

Gr. Susan.

Claudia. zei

Wauw wat een sfeertje weer, helemaal leuk.
Claudia.

@nne zei

Bedankt voor dit ingelijste boeketje. Ik wens je een heerlijk 2011 toe, een goede gezondheid voor je familie en een leuke baan voor je man. Lieve groet, @nne

Thuis bij Tjits zei

echt heel mooi je tinnen kannetje!! daar kun je zeker nog maanden van genieten:)
ik geniet ook zo van de rust en ruimte in huis nu alle kerstspullen weer naar de zolder zijn verhuist, heerlijk!

lieve groet van Tjitske

Judith zei

Een schattig stilleven is het zo geworden. Ik lees dat jullie een spannende periode achter de rug hebben en je man weer werk heeft. Gefeliciteerd en veel werkplezier gewenst!
groetjes, Judith

Colinda zei

Wat een mooi hoekje zo met dat prachtige tinnen kannetje!

Maria zei

Wat mooie stil levens.
Lekker de kerst deco naar boven en rommelen maar weer.
Dit hier en dat daar...je blijft even schuiven met de spullen.
Beetje voorjaar erin,heerlijk

liefs Maria

Mayflower zei

Hoi lieve Renny, ik wens jou en je gezin ook een liefdevol en gelukkig Nieuwjaar toe.
Wat heerlijk dat je man een baan heeft gevonden, van harte meis, er valt dan een hele last van je schouders.
Wat een prachtig theepotje en wat heb je er een mooi boeketje in gedaan, het staat prachtig zo voor de lijst. En heerlijk hè die Hyacinten, ik heb er ook een paar in bloei staan en ze geuren zo heerlijk.
Fijne avond.
Liefs, Mea

Rozet zei

Hoi Tjitske,

Schattig tinnen theepotje en een leuk idee met het lijstje erbij.
Vanmiddag heb ik ook al hyacinthen gehaald, maar die moeten nog helemaal uitkomen, roze is mij beloofd...

Fijne avond nog!
Jolanda

Rozet zei

Ik bedoelde natuurlijk RENNY, lees te veel blogs tegelijk geloof ik!

Hannekie zei

ik heb ook alles lekker opgeruimd en heerlijk rustig ingericht..en nu vind ik het weer kaal hahah
ik kan dat niet hoor....
uhhh had ik je al een heel gelukkig nieuwjaar gewesnt,,nou ja dan nog maar een keer
gr hannie

Boukje zei

Wat heb je je tinnen kannetje mooi aangekleed, leuk!
Groetjes Boukje.

Gerreke zei

Ik vind dat tinnen vaasje echt helemaal top! Schitterend gewoon. Je hebt er weer mooie foto's van gemaakt!

It's me zei

Echt heel mooi !! ....liefs Ria....xxx....

Joan Ottevanger zei

Echt een plaatje zo.Prachtige foto's heb je weer gemaakt.

Dora zei

Jij ook de beste wens voor het nieuwe jaar.
Ik vind het er schitterend uitzien, en inderdaad nu alle kerstspullen de deur uit zijn, wat een ruimte en rust, heerlijk.

Passione Helena zei

Lieve Renny, allereerst voor jou en je gezin, een heel gelukkig, liefdevol & gezond 2011!

En wat fijn dat je man nieuwe baan heeft,GEFELICITEERD! Wat moet dat een enorm fijn gevoel geven, zeker in deze crisis-tijden, waarin alles al zo schreeuwend duur is.

Prachtig stllieven in een lijst! Ik vind het kannetje ook zo schattig.Ik ben ook, gek genoeg blij dat de boel weer opgeruimd is, andere jaren heb ik dat nooit zo sterk. Ruimte en orde hihi

Geniet van jullie positieve start, van dit nieuwe jaar.
Liefs, Helena

Claudia zei

Fijn dat je me opnieuw gaat volgen, dank je wel. Afscheid nemen van 213 volgers viel me zwaar maar afscheid nemen van de naam Bo Butiek was erg belangrijk voor me. Een nieuw jaar een nieuwe start. Mijn winkel heeft een mooi plaatsje in mijn verleden gekregen.

Liefs Claudia

Stina zei

Ha Renny, nog alle goeds gewenst voor 2011.

wat leuk gedaan zeg in dat tinnen kannetje, heel mooi.

Groetjes stina

Riny zei

Lieve Renny,
Lokkig neijier....schrijf ik het goed???:-)
Veel heil en zegen voor jullie allemaal.
Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man.
Wat een byzonder mooi begin van het jaar. Ik ben zo blij voor jullie.

Ik geniet met je mee van je mooie tinnen kannetje. Een stukje nostalgie. Mijn moeder had ook vroeger zo'n beeldig kannetje. Ik moest er altijd naar kijken. De kleur van tin is zo mooi.
Wat staat je witte hyacint prachtig te geuren.
Heerlijk het voorjaar op komst he?
liefs...Riny

almay`s home zei

Jij ook de allerbeste wensen! Ik loop een beetje achter de feiten aan na mijn vakantie! Ik lees dat je man is begonnen aan een nieuwe baan! Proficiat!

Bij mij staat alles nog! Ik moet nodig aan de slag! Maar ik was ook een beetje aan de late kant met alles neerzetten!

Het ziet er gezellig uit!!

Lieve groet
Alma

*Ingrid* zei

Ik wens je alle moois Renny en wat een mooie foto's weer hier!!fijne dag nog...

Daydream Living zei

Lieve Renny,
Het beste voor 2011!
Groetjes, Maureen

Just Who I Am zei

Wat een mooi stilleven ,prachtig die kleuren bij elkaar.Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Draffin Bears zei

Dear Renny,

Love your pretty picture and the flowers and teapot.
It is always a good thing to put the Christmas decorations away for another year, I did the same.
So glad to hear that your husband has a job.
Wishing you and your family a great year, may it be filled with much love, joy, good health and blessings.

Hugs
Carolyn

Jeanette zei

Wat een leuk idee, dat ga ik onthouden. Ik heb een hele mooie lijst bij Henny van Room17 besteld. Die kan ik daar ook mooi voor gebruiken.

Groet,
Jeanette

Pierelantijntjes zei

Wat superleuk, dat lijste achter dat boeket.
Een hele fijne week,
liefs Ester

Elly-My Everyday Things zei

Owwww.... dat theepotje is echt een schatje! Tja, dat less is more probeer ik hier ook weleens toe te passen, maar elke keer mislukt het weer! Maar niet te "less' hoor, vind het juist zo gezellig zo!