H♥rtjes, narcisjes en rozen...

Naast de geurzakjes (die de deur uitvliegen) heb ik ook weer eens H♥rtjes gemaakt. Op de voorkant de tekststempel, kantje en stoer touw. Op de achterkant 'adore'. Ze zijn ook te koop. In de sidebar kun je me mailen. En in overleg is er veel mogelijk, ook met andere stempels etc.

Ik voel me weer watvrolijker door de voorjaarsbloeiers die ik gisteren haalde.
Ik heb narcisjes (ja, gele) in een bestempeld zakje gestopt.  (Dus dames die een bestelling hebben gedaan: voorzichtig openen.) Een kantje er omheen gebonden en ze in windlichten gestopt. O, ja, de bolletjes heb ik ook nog in alluminiumfolie gestopt, zodat je ze ook nog wat water kunt geven zonder dat het hele zakje meteen nat wordt. In de volgende post meer voorjaarsbloeiers en vondsten!
Verder heb ik mezelf ook nog verwend met m'n lievelingsbloem, een bosje rozen.
Deze roos is voor julie blogdames!
Bedankt voor de lieve reacties iedere keer.
Een heel fijn weekend!
Lieve groet,

44 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie hartjes Renny...geen wonder dat ze de deur uit vliegen! Je voorjaarsbloeiers staan er ook mooi bij, we moeten het binnen toch zelf opvrolijken nu het buiten zo nat en grijs is!

Bedankt voor de prachtige roos, ik zet hem gauw in de vaas :-)

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

amtolula zei

Stunning pictures!!!!!!
I love them...
Hugs Tanja

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Renny,
Wat mooi,hoe kom je aan dat mooie beschreven stof ?? zo leuk.
En eehh de bolletjes hoef je eigenlijk geen water te geven hoor,geen enkele bol overigens.
Hyacinten al helemaal niet dan vliegen ze de pot uit.

lieve groetjes
Dicky Marie.

All Seasons zei

Wat lief je hartjes, mooi gemaakt.

Voorjaars bloeiers binnen halen dat doet de mens goed nu met dat sobere weer.
Dankjewel voor de prachtige roos, Renny

heel fijn weekend ☼
Lieve groet,
Patricia

Nieneke zei

Leuk, leuk, leuk!!!!

Irma allemaal kleurtjes zei

dank je wel voor je heerlijke post en net als jij pep ik mij op met bolletjes, een heel fijn weekend liefs Irma

Petra zei

Die bolletjes blijven het ook leuk doen, en jij heb er zelfs nog iets speciaals van gemaakt met z'n leuk zakje er omheen.
Mooie foto's zo ook van de rozen.

groetjes Petra.

Emmy zei

Schattig die hartjes en ja hier ook bolletjes in huis want buiten lijkt het nu wel weer herfst bah.... Groetjes Emmy

Paula zei

Hallo,

Wat een super mooie en leuke hartjes maak je toch! En die papieren boterhamzakjes daar ben ik helemaal weg van! Ik heb bij mij al in supermarkten gevraagd of ze ze verkopen maar helaas niemand. Nu is meteen mijn vraag kunt u mij vertellen waar ze verkocht worden ? Ik ben nog niet zo heel lang volger maar blijf zeker je blog volgens voor al die mooie decoraties en ideeen !!Fijn weekend groetjes Paula

Claudia zei

En je verwend ons met je geweldige foto's!

Musje zei

Zoo gaaf je hartjes,ik ben nog steeds heel blij met mijn hartje en label,die trouwens altijd een plekje in huis heeft en je bos bloemen in kan is een plaatje,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

Yn'e Steeg zei

Fijn dat je weer wat inspiratie hebt gekregen!

Jantsje

Thuis bij Tjits zei

ik vind je hartjes heel lief!!
leuk gedaan met je bolletjes, lekker hè om de boel daarmee wat op te vrolijken:)
en dank je voor de roos!!
fijn weekend!!

lieve groet, Tjitske

http://truutske.blogspot.com/ zei

Schattige witte hartjes zeg.Ik kopieer zelf tekst op de stof en dat gaat (meestal) vrij goed. Erg leuk om ze aan touw op te hangen.

En...prachtige foto's van je voorjaarsbolletjes maar ik ben 'weg' van de lepel die aan je "kan" met witte rozen hangt.
Echt heel mooi!!!
De witte roos heb ik meegenomen en in een lange smalle vaas gezet...dank je wel daarvoor.
Fijn weekend, Trudie.

theeleuten zei

Dat staat leuk die narcisjes in de zakjes....leuk idee hoor!
Je hartjes zijn mooi gemaakt......geen wonder dat ze de deur uitvliegen!Kan je weer aan de slag....groetjes en een gezellig weekend,Evelien

Bonjade zei

Zie nu daar knap je als mens toch van op....
Heerlijk het voorjaar in huis halen....
En je hartjes....zo lief!!!
Liefs

de Klimop zei

Leuke hartjes heb je gemaakt. En prachtig die witte rozen!
Groetjes Rennie.

Miranda zei

Leuk hoor die hartjes (maak ze zelf ook af en toe) en die narcisjes in de zak vind ik ook erg leuk. Wat een prachtige kan waar je de rozen in hebt staan en bedankt voor de roos ;-)

Fijn weekend,
Miranda

Joan Ottevanger zei

Ahhh rozen ook mijn favorite bloemen.de bolletjes staan leuk zo in dat zakje.

Stina zei

hey, je had al weer iets gefreubeld, leuk.
en bedankt voor je roos.
fijn weekend liefs Stina

Karin zei

Wat een leuk idee zo in dat zakje!
Bedankt voor de mooie roos en een fijn weekend wens ik je.

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat zijn je zakjes mooi! Ik begrijp wel waarom ze zo goed verkopen.

Ook je rozenboeket mag er zijn!

Een gezellig weekend & lieve groet,

Madelief

It's me zei

Mooie hartjes...mooie bolletjes ...mooie rozen.....alles is mooi hier !!.....rest mij nog jouw een mooi weekend te wensen......liefs Ria....xxx....

Colin zei

Gezellig zo; bolletjes, hartjes, roosjes ... fijn weekend!

Sueli Pinheiro zei

Lindas fotos, lindos trabalhos e lindas flores!
Parabéns e Feliz Ano Novo.

Just Who I Am zei

Gezellig je post .Leuk hoor die hartjes en de bolletjes in die zakjes vind ik echt super staan.Dankje voor de mooie Roos ,mijn favorite bloem en zeker de witte!
Fijn weekend,liefs Elisabeth

Fia zei

Ik wil jou eerst een complimentje geven wat maak jij een prachtige foto's ohhh die roos....beeldschoon!!
De hartjes zijn om te stelen en de narcisjes heb je weer leuk gedaan in het zakje en potje ik....heb er weer een geweldig leuk ideetje bij dankzij jou Renny!

Fijn weekend hopelijk met een beetje voorjaar in de lucht.

Lieve groet Fia

Saskia zei

De hartjes zijn ook leuk. ik ben nieuwsgierig naar de zakjes. Je hoort het als ik ze heb ontvangen.
Groetjes Saskia

Ellen zei

Wat een geweldige hartjes, ben er helemaal verliefd op!!! Je maakt altijd zulke leuke en inspirerende dingen!

Groetjes Ellen

Hannekie zei

ik ben ook nog steeds heel blij met mijn zakje en ik vind je hartejs ook heel mooi. mooie fotos weer hoor. prachtig
fijn weekend
gr hannie

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat geweldig allemaal, jij bent lekker bezig en 't ziet er geweldig uit!

Groetjes, Veronique

brigitte zei

Ik kreeg van mijn vriendin mooie
donker rode rozen recht van de kweeker.
Prachtig.
Maar jou witte zijn niet minder mooi.

Zakje met bolletjes zijn ook een plaatje.
Ik houd het nog even bij blauwe druifjes.
Over een paar weken de narcissen zo is het toch elke keer weer net even iets anders.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

Dora zei

je bent dus weer lekker aan de slag!
Fijn om te lezen, en ja bloemen helemaal in deze tijd kunnen je echt oppeppen.

almay`s home zei

Wat ziet dat er lekker fleurig uit allemaal. Volgens mij is je inspiratie weer helemaal terug! Mooi hoor die hartjes erbij! Je hebt weer prachtige inspirerende foto's gemaakt!

Ik kijk uit naar je volgende post over de bolletjes!!

Lieve groet en fijn weekend!
Alma

Susan zei

Hoi Renny,

Wat heb je prachtige hartjes gemaakt! Echt genieten van jou mooie voorjaarsfoto's...

Gr. Susan.

Romkje zei

Wat een mooi hartje en die voorjaarsbloemen vrolijkt de boel zo lekker op.
Ik heb de hyacinten in de bij keuken gezet.
Ze ruiken toch wel sterk en zeker als je niet fit bent.....

fijn weekend ,liefs Romkje.

Fluitenkruid zei

Leuk dat we allemaal zo blij worden van voorjaarsbolletjes, je hartjes zijn ook erg leuk. Fijn weekend!

Jeanette zei

Ik vind de hartjes erg leuk en die bolletjes, ik geloof dat ik maar gauw naar de winkel ga.

Groet,
Jeanette

kienkele zei

Prachtige plaatjes weer Renny, mooi die narcisjes in de bestempelde zakken en een bos rozen is altijd prachtig!
Heel fijn weekend, lieve groet, Tineke

mieke zei

piep, wat mooi weer bep, die hartjes,
wij doen in februari een workshopje met hartjes, maar of ze zo mooi gaan worden???

knuf en fijne zondag

mieke

puur wit zei

hallo wat een leuke dingen maak je
mooi al die bloemen
en een witte roos dat is mijn lievelingsbloem
gr sandra

Juul zei

Wat een leuk idee, die bolletjes in een zakje. Ziet er mooi uit. En die hartjes zijn echt prachtig!
groetjes
Juul

*Ingrid* zei

Wat een mooie en creatieve post weer Renny,prachtige hartjes!!!fijne week!

Rozmeen zei

Prachtige hartjes weer...zo mooi!

Ik wens je een fijne dag.
Lieve groet,
Rozmeen