Bolletjes overal...

Zoals beloofd een post over bolletjes van blauwe druifjes, hyacinten en narcisjes.

Ingelijst en wel,  vastgebonden met een lintje aan een oude lijst.
Blauwe druifjes in een emaille juslepeltje....zij inspireerde me met haar post over soepsleven.



Hyacinten in een saucière...
Blauwe druifjes in een dekschaal.

Kijk eens van dichtbij hoe wonderlijk, zo'n druifje..

En natuurlijk in oude bakvormpjes.

En alhoewel geel absoluut mijn kleur niet is...kan ik deze narcisjes wel waarderen.


Het maakt me vrolijk!
Groetjes,

42 opmerkingen:

Yn'e Steeg zei

mooie post hear, hjir by my "stikt"it ek fan e boltsjes hihi
En die sopsleven ja prachtich,ik ha der krekt ientsje fan myn beppe krygen, ek san moaie witte welke asto hast as jussleef

Jantsje

Ik kin it net litte om yn it frysk te mailen by dy haha
Wy wiene trouwens snein op/by de Kealle Dunen by apelskea.
It is myn miskien in stikje telapatie, mar ik tocht der noch oan dat ik dy mikien wolris tsjin komme soe der, omdat ik wit dat jimme it rinnen yn it bosk en omkriten ek moai fine ( hiest tenminste alris skriuwn)
En ek de foto fan de schaduw sa tafallich, ek die soe ik meitsje mar myn mantsje hald net sa fan foto's meitsjen dus dat is net slagge hihi

Miranda zei

Wat leuk al die bolletjes en op zoveel verschillende manieren! Prachtige foto's... Hier hebben de bolletjes ook een plekje gevonden, zal ook nog even foto's maken voor op mijn blog.

Fijne dag,
Miranda

THE BLACK BARN zei

DAT ZIJN MOOIE LENTE FOTO'S!!
IK KRIJG ER EEN LEKKER LENTE GEVOEL BIJ!

LIEVE GROET,
MIRANDA

Claudia zei

Alle ballen, o nee bollen, verzamelen!

Dora zei

Heerlijk om dit te zien, ziet er nu al mooi uit!

José zei

Hoi Renny
Jij hebt een Prachtig Mooie Blog,
een kompliment. en zal eens wat vaker wij Jou voorbij kijken.
nou de Groetjes uit Zuid Duitsland
José

Nieneke zei

En die zakjes met die lintjes zijn ook wel errug leuk!

Ger zei

Heerlijk voorjaar, laat maar komen.....ik kan het gebruiken.....ben helemaal klaar met die donkere dagen, die door omstandigheden nóg donkerder lijken dan dat ze al zijn!

Liefs,Ger

katja-Mariska zei

Leuk al je bolletjes.
En narcissen is het enige geel wat mijn huis in komt. Ik ben verder ook niet zo gek op geel.
Leuk gedaan allemaal.
Liefs Katja

Alle mooie dingen zei

wat een heerlijk gezicht je bolletjes
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Maria zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan,is dat even genieten.
Krijg helemaal de kriebels,bolletjes
Ik was er vanochtend nog op uit geweest,helaas nog geen bolletjes

liefs maria

marian zei

Jaaa! Die 'soepsleven' met bolletjes zag ik ook al de revue passeren, leuk gevonden! Wat een mooie creaties heb je gemaakt, de bolletjes in al hun verschillende onderkomens, zoveel inspiratie, én natuurlijk de mooie foto's ervan! Ik vind je logootje op je foto's ook heel erg leuk! Iets nieuws?
Groetjes,
Marian

Judith zei

zo fleurig
zo voorjaar
zo helder
zo vrolijk

Bonjade zei

Kijk daar is het om te doen...hier wordt een mens blij van.....heerlijk zo door je hele huis her en der een bol.....
Wat zal het heerlijk bij je geuren in huis.
Genieten.
Liefs

Twa zei

Ojaa, ik heb ook nog een mooie dekschaal, daar ga ik denk ook eventjes bolletjes in zetten. Ik vind het alleen jammer dat ze altijd zo lang worden. Ik vind ze het mooist als ze zo kort blijven. Het ziet er wel super gezellig uit bij je hoor.
Groetjes Antoinette

It's me zei

Heerlijk.....wat gezellig allemaal !!.....liefs van mij......

Hannekie zei

dit is toch weer super. leuk dat je die bolletjes eigenlijk overal in kan doen. geweldig hoor
liefs hannie

Juul zei

Leuk he, bolletjes in allerlei servies. Ik doe ze ook altijd in dekschalen en sauskommen. Bakvormpjes had ik nog niet bedacht, ik ga het ideetje van je overnemen. Prachtige foto's,
groetje, Juul

Home and Lifestyle zei

Van die bollen krijg ik geen genoeg...vandaag heb ik er hier weer een stel ververst en naast mij staat een hyacint heerlijk te geuren! Leuk om naar bijzondere 'vaas'vormen te zoeken, daar ben je super in geslaagd!

Nog een gezellige avond gewenst Renny! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Wat een prachtig gezicht lieve Renny al die voorjaarbolletjes. Ja....wat een leuk idee hè een bolletje in de soeplepel en ook in de bakvormpjes staan ze prachtig.
Je heb het heel sfeervol aangekleed en op de foto gezet.
De clos-up van het blauwe druifje is echt prachtig.
Lieve groet, Mea

De Lorelei Brocante. zei

Hier een...BOL daar een....BOL overal BOLLENNNNN:-)
Ik droom er bijna van als ik zwaar getafelt heb,ECHT overal BOLLEN.
Voor de verandering heb ik vanmiddag twee bossen ROZEN gehaald haha... even geen BOL meer..:-))
ps..Schitterende foto,s !!

lieve groetjes
Dicky Marie.

Emmy zei

Heerlijke foto's laat de bloemetjes maar groeien brengt een beetje voorjaar in huis. Die andere blog is ook leuk om naar te kijken.
Groetjes Emmy

almay`s home zei

Geen woord teveel over de aankondiging van je post. Wat een mooie foto's en wat een inspiratie. Leuk hoor. Heb hier ook nog een paar bakken met bollen staan. Moet nodig aan de slag!

Lieve groet
Alma

natuurlijk groen en doen zei

Wat heb je je bollen ontzettend leuk verwerkt
Heb er van genoten

groetjes Bep

kienkele zei

Wat een heerlijke post Renny, de vrolijkheid spat ervan af. Ik ben blij dat ik je heb weten te inspireren, en ik heb wederom ook bij jou weer leuke ideetjes opgedaan!.
Fijne avond, lieve groeten, Tineke

Jeanette zei

Voorjaar, voorjaar, heerlijke post. Ik kan het voorjaar bijna ruiken.

Groet,
Jeanette

Saskia zei

Krijg er een enorm lente gevoel bij, al komt de vorst weer terug geloof ik.
Leuke foto's.
Groetjes Saskia

theeleuten zei

Wat een creativiteit met bollen zeg......helemaal leuk......het is ook zo leuk die voorjaarsbollen in deze tijd....gezellig!

Groetjes Evelien

Stina zei

Echt al een voorjaars gevoel zie ik bij jou, heel leuk gedaan allemaal.

Liefs Stina

Romkje zei

Mooi he al die bollen !!
Ik vind de sleef aan de kan erg leuk gevonden .

groetjes Romkje.

Petra zei

Leuk gedaan zo met die bollen, ik heb er weer een ideetje bij. Ik wil zo graag schoonmaken en de keuken weer inruimen maar het wil ff niet. Morgen maar weer hard aan de gang.

groetjes Petra.

Colin zei

Leuk, vrolijk ... heerlijk!

All Seasons zei

De LENTE is echt in aantocht in jou huisje. Oooh wat heerlijk al die kleurtjes..

Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

Franse Lelie zei

Wat grappig en gezellig, ziet er super uit! Lieve groet

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Geweldig die bolletjes en wat heb je ze allemaal leuk gedecoreerd! Super!

Groetjes, Veronique

Fluitenkruid zei

Wat heb je er veel, leuk!

Thuis bij Tjits zei

heerlijke foto's!! ik vind dat close-upje van het blauwe druifje helemaal geweldig!!

lieve groet, Tjitske

Rozet zei

Wat leuk gedaan al die bolletjes in schalen en sleven. Die aan de waterkan is erg leuk.
Ik las bij Tineke dat je nog even naar de kringloop zou, maar daar ben ik vanochtend vroeg al geweest hoor! (Maar er komt gelukkig de hele dag wat binnen, gewoon vaak genoeg komen!)

Groetjes, Jolanda

Ariadone zei

Ik ben lekker ook weer eens gaan terugbladeren; de bolletjes betekenen "mindfullness" vind ik en je fotografeert ze zo mooi....eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers...ik zou meer kunnen doen met de camera zelf, maar jij hebt echt het "oog" ervoor ontwikkeld. De beste wensen voor 2011.
Lieve groet
Godeliva van Ariadone

bikim zei

gorgeous photos!
happy eve,
Rosa

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat heb je de bolletjes prachtig neergezet en opgehangen. Leuk om te zien!

Lieve groet, Madelief

brigitte zei

Heerlijk he al die bolletjes.
Ik vind het ook een fijn jaargetijde de Lente.
Zeker als de zon weer een beetje gaat schijnen.
Vind het altijd erg jammer als de bollentijd voorbij is. Maar voorlopig kunnen we er nog een tijdje van genieten.
Je foto's zijn weer prachtig.
Groetjes Brigitte