..............

Ze zijn er weer...de geurzakjes.
Nog een middagje en ik heb weer een flink voorraadje te koop. Het lijkt momenteel ook het enige waar ik van kan genieten. Verder ben ik totaal inspiratieloos. Heb echt even geen idee waar ik jullie mee kan vermaken. Kan niet eens een titel voor deze post bedenken....

 Het zal de tijd van het jaar wel zijn. Neem daarbij een ziek dochtertje en kijk even naar buiten...daar word je momenteel ook niet vrolijk van. Doe me dan maar weer sneeuw en ijs. 
Uh...ik klaag niet ...toch?

Weet je wat!
Ik plaats gewoon even een paar foto's uit de oude doos.  
Sommigen haalden m'n blog niet eens.
Maar vraag me niet waarom ... 
 
  
 
Ik hoop dat ik jullie hier ook een beetje mee opfleur op deze trieste dag.
Nog even doorbijten deze maanden...

34 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het komt vast wel weer goed, ik denk dat iedereen wel een periode heeft waarin er wat minder inspiratie aanwezig is. Je foto's uit de oude doos zijn zeker de moeite waard hoor, ik krijg er in ieder geval een lentegevoel van!

Beterschap voor je dochtertje!

Lieve groet, Ingrid

kienkele zei

Hoi Renny, nou, van die vrolijke foto's fleur je iedereen op, inclusief jezelf hoop ik. Enneh, die inspiratie komt vanzelf terug joh, we hebben allemaal wel eens even zo'n periode. Ben al een tijdje niet bij je langs geweest, sorry, maar even andere zaken aan het hoofdje. Maar wil jullie alsnog feliciteren met de nieuwe baan van je man, en ik wens hem veel succes!
Lieve groet, Tineke

marian zei

Wat een fleurige foto's! Blij dat je ze toch even post! Hoop dat ze jou ook wat opfleuren!
Die winterblues zo na kerst en nieuw, 'k geloof dat er nogal wat mensen last van hebben...
We snakken met z'n allen naar blauwe luchten, lente en bloemen, al wil jij ook wel weer sneeuw en ijs... mmm... ik niet zo eigenlijk maar toch in elk geval beter dan grijs en grauw.
Fleurige Groetjes en hopelijk raak je je winterblues gauw kwijt!
Mooie geurzakjes trouwens!
Marian

Yn'e Steeg zei

Oh die winterblues , ik sjoch en hear der in protte oer op de blogs.
Oan't no ta noch gjin lest fan, mar goed ik ha dan no ek fakansje en prebear allegearre leuke dingen te dwaan.
Al wurd ik fan dit waar ek net bliid hear.
Mar ja dat is no krekt it probleem,it waar is ek it ieniche wer as we neat oan dwaan kinne , dat ha we mar te nimmen sa as it is.
Ik bin al jierren yn it besit fan in sinnebank, en as it echt net mear giet gean ik der sa no en dan efkes underlizzen. ( echt net om brun te wurden hear) mar ik kin dernei der wer efkes tsjin oan.
Hoe giet it mei de nije baan fan dyn mantsje?
Sil earst ek wol efkes wennen moatte tink?

Kop op he, want do wist it wol no;
Nei rein komt sinneskyn!!

Jantsje

Susan zei

Zelfs je foto's uit de oude doos zijn leuk hoor...nog even volhouden en dan is het weer...LENTE!

Gr. Susan.

Thuis bij Tjits zei

mooie foto's Renny, daar maak je mij wel blij mee, vooral die met de tulp vind ik prachtig:)
en je zakjes vind ik zo leuk!
en ja dat weer.. daar word je inderdaad niet vrolijker van.. en dan ook nog een ziek dochtertje.. beterschap voor haar!
ga maar gezellige dingen doen en veel naar je mooie foto's kijken!!

lieve groet, Tjitske

Colin zei

Precies, ik ben nog aan het 'uitdruipen' van een stuk lopen door een regenbui (grrr) ... maar het wordt vanzelf maart ... lente ... zon :-)

natuurlijk groen en doen zei

Tuurlijk fleuren we daar van op ,en wat hebben we het nodig .Bij mij komt er ook niks uit mijn handen en dat zal toch ook wel gauw moeten veranderen.

groetjes Bep

Claudia zei

Wat een zalige foto's om naar te kijken, ik geniet!

theeleuten zei

Ach ja dat hebben we allemaal wel eens, geen inspiratie..komt vanzelf goed.......je foto's zijn in ieder geval vrolijk!!
Ik knustel juist graag op deze dagen ,lekker een beetje regen....heerlijk!!
Groetjes Evelien

All Seasons zei

Ik moet denken aan mijn vorige post. Ik had ook totaal geen inspiratie. Maar nu ineens het is er weer. je moet maar denken het komt vanzelf, vanuit het niets :)
Ik heb genoten van je prachtige foto's, inspiratie genoeg.
Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

Saskia zei

Vandaag inderdaad helemaal nat geregend. Maar eens word het weer mooi denk ik dan maar.
Ik zou wel 2 van die geurzakjes willen hebben, hoe bestel ik die bij je. Ik vind ze echt erg leuk.
Groetjes Saskia

Passione Helena zei

Ook ik heb genoten lieve Renny!

Je wilt niet weten hoeveel foto's mijn blog niet hebben gehaald haha. Er kwam namelijk steeds weer iets anders tussendoor, waardoor bepaalde posten helemaal niet meer aan bod kwamen. Jouw inspiratie komt wel weer..let maar op! Anders ga je de niet gehaalde foto's maar plaatsen;-) wie weet wat voor ideeën er los komen. Of...je mist gewoon je man hihi Vind hij zijn baan leuk?


Dikke knuf, Helena

Stina zei

hey, je foto's die mogen er in ieder geval wel zijn, mooi.
ach en wat die inspiratie betreft,komt best wel weer terug.
Fijne avond
groet
stina

Mayflower zei

Ik kijk vandaag ook liever niet naar buiten, bah....wat troosteloos allemaal. Maar hier word ik blij van lieve Renny, wat een genietplaatjes en je heb ook weer prachtige geurkussentjes gemaakt.
Ik mail je zo even, want ik wil er een paar bestellen.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Miranda zei

Je zou ook triest worden van dit weer... Maar...de zakjes zijn weer erg leuk geworden en de bol hangend aan kant... helemaal geweldig.

Fijne avond,
Miranda

Maria zei

Ha ha soms ontbreekt het hier ook hoor.
Bij mij het zelfde hoor,ben nog niet zo lang aan het bloggen,soms mis ik de inspiratie van wat zal ik nu eens posten
Prachtige foto's heb je

liefs maria

Joan Ottevanger zei

Mooie foto's zeg en je heb gelijk van dit weer wordt je echt niet vrolijk.

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Renny,

Eerst even dit,ik ga niet in het Fries hoor net als Jantsje hierboven haha...ik had al moeite met het lezen van haar leuke reactie oohhhh erg hé !? een echte Friesinne en geen Fries kunnen schrijven,ooohhhhhh haha..
Dan zo maar even,SUPER leuke geurzakjes !!
En inspiratie of wat dan ook,het ontbreekt er hier ook aan hoor,wat een triest weer toch hé,bahh.
Ik heb mezelf maar op,jaaaa TWEE bossen tulpen getrakteerd ZO !! haha,.. even genieten.
Het komt vast allemaal wel weer Renny !!

lieve groetjes
Dicky Marie.

Gerreke zei

Ach Renny wat geeft het. Dat heb ik nou ook wel eens. Goed dat je het deelt! Ik vind trouwens die kussens erg leuk!

Ben blij dat je bloemen in beeld hebt gebracht, word een mens vrolijk van!

Just Who I Am zei

Daar hebben we allemaal weleens last van toch? geen inspiratie en geen fut,zeker niet met dit weer jakkes.Je foto's zijn weer heel mooi en vrolijk in elk geval
Liefs Elisabeth

Emmy zei

Wat gezellig al die bloemetjes daar ben je wel aan toe hé met dit sombere natte weer. Groetjes Emmy

Pierelantijntjes zei

Hoi Renny,
Het is of ik mezelf hoor. Ik ben futloos en er komt (bijna) niets uit mijn handen. Ben met een nieuwe post bezig, heb de foto's al liggen maar loop vast op mijn tekst.......pfffffffffff.
Jouw geurzakjes zien er in ieder geval wel geweldig uit Renny. Mooi ook met zo'n kantje eraan.
Succes verder,
liefs Ester

Marieke Reintjes zei

nou, je foto`s zijn in ieder geval prachtig...inspiratie komt vanzelf weer...Je geurzakjes zijn schattig, die linker heeft mijn dochtertje een kussen van (leen Bakker), soort gelijk..
Groetjes en succes met je zieke dochtertje, Marieke

Trudy zei

Toch hele mooie foto´s, hoor. En beteschap met je dochter.

Rozet zei

Hier ook hoor, komt weinig uit mijn handen, kan slecht tegen druilerig weer. Ik heb net als Dicky Marie 2 bossen fleurige bloemen gehaald, om de boel wat op te vrolijken. Je foto's zijn erg mooi, en ook de geurzakjes. Ben benieuwd naar de rest!

Groetjes, Jolanda

It's me zei

Ben helemaal vrolijk...ik ga lekker slapen...welterusten ...liefs Ria.....

Dora zei

Hihi...ik heb ook die periode net na oud en nieuw...een raar gevoel, niet makkelijk ook om te beschrijven, en het komt wel weer, maar op het moment dat je het hebt...bah...

Fluitenkruid zei

Op minder fraaie dagen kijk ik ook altijd naar de zonnige dagen. Ik hoop dat je dochter snel opknapt!

~THEA~ zei

Hoi Renny,

We hebben allemaal wel zo van die periodes! Niet erg, gewoon doen wat je zelf wilt doen. En ineens denk je...heej het gaat weer!

Die oude foto's mogen er gerust nog zijn. Ik heb ook een hele plank vol foto's die nooit geplaatst zijn.De digitale plank dan he!!

Je kussentjes zijn leuk,ik heb de laatste die ik gemaakt heb niet alleen met kant versierd.
Maar er ook op gestempeld.Ik heb daar geen foto's van gemaakt omdat ik ze verstuurd heb als presentje voor mijn give away!Dom ja! Kan gebeuren!
Volgende keer beter!

Fijn weekend alvast en beterschap voor je dochtertje!

Liefs Thea♥

Hannekie zei

hoi
heb er ook al last van hoor. ik denk dat het gewoon de maand is... als straks weer wat vaker de zon schijnt dat barsten we weer helemaal los. ik vind je fotos prachtig hoor heerlijk om naar te kijken
gr hannie

*Ingrid* zei

Wat mooi je geurzakjes Renny en dank je wel voor de mooie bloemen!!!fijne avond nog....

Riny zei

Hoi Renny,
Dankjewel dat ik mocht meegenieten van je prachtige bloemenfoto's. Voor mij nieuw hoor.
De geurzakje vind ik ook geweldig. Leuk dat kantje. En zo mooi gestempeld.
Tjah...ik heb ook weinig inspiratie, zelfs niet voor leuke dingen. Ik vind al die regen vreselijk. Maar ja we hebben het niet voor 'tzeggen. Ik geniet nu van jouw foto's...en daar word ik gewoon blij van...
liefs..Riny

almay`s home zei

Noem dat maar inspiratieloos!! Mooi al die zakjes! Ik ga je even een mailtje sturen! Ik vind het zulke leuke cadeautjes en zo mooi gemaakt!

Veel sterkte met je dochtertje! Hoop dat ze snel weer opknapt!

Mooie foto's en een heerlijke sfeer! Op naar de lente!

Lieve groet
Alma