Over een kerstwandrek en witte bomen..

Het wandrek is ook in kerstsfeer omgetoverd.
Als ik zo de foto's bekijk komt het me alweer wat te vol over..maar in het echt valt dit toch niet op.

 
Veel zelfgemaakte decoraties....
De eucalyptuskrans hangt heerlijk te geuren. Het hartje ernaast maakte ik van parels.
 
Een cone met ijslands mos en kaneelstokjes

Vanmiddag nog even wat foto's buiten genomen. De rijp heeft een prachtig effect op de bomen.
Kijk maar even mee. 




Prachtig gezicht hè.
Bedankt voor de reacties iedere keer weer. Dat doet zo goed. Maar met zoveel postjes kan ik me voorstellen dat jullie niet steeds zin hebben te reageren, gewoon doen waar je zin in hebt. Alleen genieten is ook goed.
Lieve groet,

26 opmerkingen:

Karin zei

Welnee helemaal niet te druk, heel sfeervol allemaal. En met kerst mag je uitpakken toch?

Thuis bij Tjits zei

nou genieten doe ik zeker van je mooie foto's, sprookjesachtig hè die rijp!
leuk dat wandrek, wij hebben er ook één boven de bank hangen, zo leuk om mee te decoreren.

liefs, Tjitske

Stina zei

Hoii, nou kom graag even bij je aan hoor, heb besloten om zo te stoppen genoeg geblogd voor vanavond.

Maar zegge hoe heb je die ecalyptustakjes vastgemaakt, per bosje, en hoeveel takjes heb je nodig zo ongeveer!!

hoor graag van je liefs Stina

Franse Lelie zei

Ik reageer wel even hoor, en geniet ook! Het ziet er al erg gezellig uit en wat is het buitenmooi........nogmaals: genoten van je foto's, lieve groet

Miranda zei

Je rek ziet er weer heel leuk uit; vooral het hartje van pareltjes vind ik erg lief...

Nog een fijne avond,
Miranda

Colinda zei

Leuk zo je wandrek en wat een mooie buitenfoto's!

Antonia zei

Wat een heerlijk kerstsfeertje aan je rek Renny. Zelfgemaakte decoratie geeft toch altijd net dat beetje extra! En je buitenfoto's zijn super. Groetjes Anja

marian zei

Wat een prachtige buitensfeerfoto's!!! Zo mag het er hier ook wel uitzien maar da's niet mogelijk want hier zijn om te beginnen al niet zoveel bomen... en dat witte is er ook niet, alleen grijs en regen en vanavond vroor het dus spiegelglad was het, echt supergevaarlijk! Genieten hoor van jouw beelden! Dat rode zullen wellicht appeltjes zijn in de bomen, lijken wel aardbeien, doen me weer van zomer dromen, haha, even herprogrammeren, het is bijna Kerst, mmm, moet nog de kerstversiersels bovenhalen en deze week was zo hectisch dat ik dat nog even niet zie zitten, zal voor volgende week zijn, misschien het weekend. Wat is het bij jou al een leuk kerstsfeertje! Helemaal niet te veel hoor, mooi, wou dat het er hier zo uitzag!
Groetjes,
Marian

Home and Lifestyle zei

Wat heb je het wandrek gezellig gemaakt...en leuk die klokjes met verlichting erbij! Ik heb er op dit moment even geen tijd voor, hoop aanstaande zondag ook iets aan kerstversiering te kunnen gaan doen!

Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

wat mooi!!! die foto's
en dat hartje met die pareltjes is geweldig!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Saskia zei

Wat is je rek zo mooi geworden. Bij ons waren de bomen gisteren ook zo mooi. Ik heb er ook foto's van genomen. Dan is de winter toch wel erg mooi.
Groetjes Saskia

sunny zei

Hoi Renny,

ook ik ben benieuwd hoe je je eucalyptus krans hebt gemaakt. het lijkt of je het per blaadje opgeplakt hebt. wil je het me laten weten want ik wil er ook nog een gaan maken...

Hannekie zei

mooie fotos zeg. die krans die ga ik ook proberen en de cone is ook helemaal geweldig
. ik ga morgen lekker aan de knutsel. weer helemaal geinspireerd
veel liefs hannie

Miranda zei

Bedankt voor de sterretjes-tip; de eerste is inmiddels klaar!

Groeten,
Miranda

Romkje zei

Mooi is je plank geworden !!
En die krans is ook een plaatje ,ga ik ook proberen.

Lieve groet Romkje.

t brocante sfeertje zei

Leuk,leuk je rek,die krans is top kan m bijna ruiken is zo'n lekkere frisse lucht.
Wat n mooie plaatjes van de bomen hier is alles ijs en vies en ik kijk alleen maar naar beneden anders lig ik lang-uit.
Groetjes,Ingrid

Yn'e Steeg zei

Nou dan geniet ik toch gewoon even...

Jantsje

G-style zei

Hoi lieve Renny ,
schaam schaam , ik heb zoveel leuke posten van je gemist , heb de schade even ingehaald maar ga je straks ook even in mijn side-bar zetten.

Wat een mooi regaal heb je boven de bank , wij hebben net zo een en ook net boven onze nieuwe bank gehangen.
Bij mij gewoon foto's erop maar ik met zeggen dat ik de jouwe ook prachtig vind zo !
Echt leuk gedaan met een tikkeltje groen , de krans hangt daar erg mooi en ik vind dat kistje ook zo geweldig leuk .

Nou jij bent al een heel eind in kerstsfeer zag ik ook in je vorige berichten , geniet ervan ........

fijne dag verder , groetjes Gea

brocaatje zei

Hallo Renny,

wat prachtig winters sfeertje!
Hier ligt alweer een nieuw pakje sneeuw :-)

Fluitenkruid zei

Wit binnen en buiten, ik hou er zo van!

Dora zei

Wat ziet het er weer mooi uit..en je foto's ja een plaatje is het buiten!

Carla zei

Wat prachtig je rekje...ik vind het niet te vol hoor!!
je krans is ook leuk zo!!

en niks teveel logjes....gezellig toch...en hoeveel tijd kost reageren nou ((-;

fijne dag...liefs Carla

Rosarie zei

Wat een leuk idee zo met die lichtjes.
En wat een mooie foto's..wat is de natuur dan mooi he?
het lijken wel anzichtkaarten!

Groetjes van Ria

brigitte zei

Mooi rekje.
Mooie krans. Lief dat je er bij vertelt hoe te maken.
Schattig hartje.
Mooie witte buiten foto's. Hier is alles nu zo goed als weg.
Vind je ster ook erg leuk. Zo even op je andere blog kijken.
Groetjes en een fijne avond. Brigitte

almay`s home zei

Ik vind je console echt prachtig. Alles is zo mooi bij elkaar gezocht!
Heel fraai!

Bedankt ook voor de uitleg!!

Groetjes
Alma

Anoniem zei

Goedenavond!
Wat heb je een leuk creatief blog!
Graag was ik benieuwd waar je dat wandrek hebt gekocht?
Mvg, Gaby-Jane