Lichtjes...


Tweede adventszondag, twee vlammetjes van hoop.

Overal in huis verschijnen steeds meer lichtjes...


 Lichtjes om deze donkere dagen te verlichten. Om het donker uit te sluiten.

Wees zelf een lichtje in deze soms zo donkere wereld. Straal en geef wat liefde aan je naaste. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn. Een klein gebaar, een glimlach kan al zoveel doen. Voor allen die in de kou en duisternis staan, brand ik dit lichtje.

Ps: Dinsdag maak ik de winnaar bekend van de give-away....dus voor wie nog mee wil doen, het kan nog tot morgenavond 00.00 uur.
Lieve groet, 

24 opmerkingen:

Colinda zei

Wat een lieve blog vol lichtjes!

http://truutske.blogspot.com/ zei

Prachtige tekst en prachtige foto's...
Dit geeft echt 'n 'goed' december gevoel.
Wens je een heerlijke week, Trudie.

Home and Lifestyle zei

Nou lieve Renny, je draagt zelf ook bij met warmte in deze dagen, niet alleen door je foto's maar ook door je lieve reactie vandaag op mijn post! Zoals je zegt zijn een paar lieve woorden een kleine moeite, maar kan het voor een ander zo waardevol zijn!

Ik wens je een hele fijne week, vol lichtjes! Een lieve groet, Ingrid

Musje zei

Prachtige foto`s Renny enne nu weet ik ook wat advent haha,eindelijk,dus volgend jaar ben ik erop tijd bij,heb je nog cadeautjes gekregen of was je niet lief haha,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

Ger zei

Hoi lieve Renny,

Sfeervol al die lichtjes in huis,en mooi dat je ook aan de medemens denkt.

Succes met de verloting van je give away, jij kan daarmee weer iemand laten stralen van geluk.

Fijne avond!
Liefs,
Ger

Judith zei

Het ziet er bij jullie zo gezellig uit!
Mooie foto's met een warme boodschap.
Ik wens je een gezegende adventstijd!
Groetjes van Judith

Antonia zei

Hele mooie woorden Renny, dankjewel! Groetjes Anja

Pierelantijntjes zei

Wat een mooie warme post Renny. Inderdaad, lief zijn voor elkaar...het hoeft niets te kosten....gewoon een glimlach tijdens het passeren, of een vriendelijk woord. Laten weten dat je aan iemand denkt...
Ik kan een versje dat ik vroeger op school heb moeten leren, het schiet me nu gelijk te binnen: dat wij moeten zijn als kaarsjes in de nacht.
Ik wens je een fijne week toe Renny.
liefs Ester

Carla zei

Oh...ik word toch zo blij van al die mooie blogjes.
Nu hier weer met al die prachtige lichtjes.
Ik hou zo van deze tijd!!

liefs Carla

Saskia zei

Heerlijk overal die lichtjes, mooie foto's en mooie woorden.
Groetjes Saskia

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat lekker knus al die lichtjes...'t is hier nog maar 16 graden binnen (ben net op) maar van deze post krijg ik 't al warmer! :)

Geweldig leuke foto's!

Veel groetjes, Veronique

Dora zei

Wat een mooi bericht om, te lezen.

Stina zei

Wat een gezellige lichtjes overal bij jou.
Zo goed om ook aan een ander te denken, ook nu in deze maand, die soms zoveel moeten missen.

Een fijne week, liefs Stina

Mayflower zei

Wat een prachtig gebaar lieve Renny dat jij ook denkt aan de mensen die dat zo nodig hebben. Je verwamt zeker mijn hart met je lichtjes.
Wat prachtig van eenvoud de soeplepel met het waxinelichtje erin.
Bedankt voor je altijd lieve woorden en....natuurlijk gebruik ik de mooie kadootjes van jou gekregen, ik ben er zo blij mee.
Fijne week en liefs, Mea

Fluitenkruid zei

Heerlijk al die lichtjes maar ook die mooie gedachte naar anderen toe, die deel ik met je!

*Ingrid* zei

Wat een mooie post Renny met prachtige lichtjes.....fijne week...

beyond the invisible zei

Wat een prachtige foto's en wat een mooie en lieve woorden! Je hebt natuurlijk helemaal gelijk... een klein gebaar kan een ander zoveel goed doen!
Een hele fijne dag, liefs jolanda

Miranda zei

Wat sfeervol al die lichtjes!

Fijne dag,
Miranda

Yn'e Steeg zei

Wat een lieve wijsheden!
je hebt gelijk, al moeten we dat vaker doen dan alleen nu in de decembermaand.
Want dat lieve gebaar hebben zoveel mensen om ons heen nodig.

Groetjes, Jantsje

Ineke van den Akker zei

Net op tijd! Wat ziet het er leuk uit! Ik voeg je meteen toe aan mijn favorieten.
veel liefs,
Ineke

Lupineke zei

Dank je wel voor de mooie woorden en foto's! groetjes van Lupineke

Bonjade zei

WAt een lief gebaar van je.....
Sluit me er graag bij aan.
Fijne week
Liefs

Madelief zei

Hoi Renny,

Mooie woorden! Ook ik kan mij er in vinden. Laten we hopen dat het een klein beetje helpt en de lichtjes hun warmte uistralen.

Lieve groet, Madelief

Maria zei

Heerlijk he al die lichtjes,dat is warm genieten.
Als het goed is ben je vandaag aan je kerstboom begonnen.

gr.maria