Kerst op de kast...


Deze kerstballen heb ik al jaren en ik vind ze ieder jaar weer mooi als ik ze uit de kerstdoos haal. Deze keer krijgen ze een plaatsje op beppe's kastje.
Een stukje stof bestempeld  en om een vaasje heen gewikkeld. Afgewerkt met een kaneelstokje en kantje.
Een kristallen schaaltje met waxinelichtje...geeft een sprookjesachtig effect. Het schaaltje was van mijn beppe.
Een stolp met er onder een zilveren schaaltje met een bal verbonden met een kantje aan een takje groen.
De komende weken ga ik genieten van de kerstvakantie met de kinderen om me heen. Ik zal dus niet zoveel aan bloggen toekomen. Misschien nog een postje....met een nieuwtje, maar die zien jullie dan wel verschijnen, of niet... Lekker vaag hè.

En anders hele fijne kerstdagen,
geniet van elkaar,
geef wat liefde,
wees dankbaar voor wat je hebt.

Een lieve groet,

45 opmerkingen:

Corinne zei

Het ziet er prachtig uit. Ik wens jou en je familie alvast hele fijne kerstdagen. En of er nog een postje komt....we zien het vanzelf:)

Groetjes en ook alvast een fijn weekend.
Corinne

Ineke van den Akker zei

Prachtig! De ballen, maar ook de kast!
Fijne feestdagen!

Sanneke Panneke zei

Wat een prachtige sfeerplaatjes. Ga maar lekker genieten van de kerstvakantie en van de gezellige dagen die komen. We zien je weer in het nieuwe jaar.
Alvast hele fijne kerstdagen gewenst en de allerbeste wensen voor 2011.
Tot dan, groetjes monique

Home and Lifestyle zei

Wat een sfeervolle kerst op de kast en wat mooi dat de kast van beppe bij jou staat! De kerstballen zijn prachtig, ik moet zoiets ook nog hebben maar dat zal wel retour zolder zijn gegaan!

Geniet lekker van je vakantie...ik kan het bloggen toch niet missen hi hi...dus ik doe niet echt aan een blogpauze! Ik weet nog wel dat ik het hier vorig jaar veel te rustig vond rond kerst hi hi! Dus mocht je toch even willen posten in de komende weken...geen enkel probleem...ik kom bij je langs!

Fijne kerstdagen! Lieve & warme groet, Ingrid

Mayflower zei

Wat een prachtige kast lieve Renny en wat heb je deze mooi in kerstsfeer gebracht met allemaal prachtige spulletjes.
Geniet van de kerstvakantie en ik wens jou en je gezinnetje hele fijne Kerstdagen en een in alle opzichten Gelukkig Nieuwjaar.
Liefs, Mea

Yvonne zei

Leuk he dat keutelen in huis.
De heksenballen zijn leuk.
Ik heb er 2 in zilver.

Volgens mij kun je ze het hele jaar gebruiken.
Beetje wel kerst en niet...

gr Yvonne

Binnenpret zei

Hallo Renny,

Erg sfeervol allemaal. Ik vind vooral het idee met het stofje om het vaasje erg goed gevonden.

Geniet lekker van je vakantie. Groetjes Sylvia

Sezoentje zei

Hoi Renny, wat een prachtig sfeertje heb je daar gemaakt zeg, zo mooi met dat gedroogde roosje erbij. Je schaaltje van je beppe vind ik helemaal geweldig.
Jullie wens ik ook heel fijne kerstdagen toe met heel veel momenten om van elkaar te genieten,
liefs, Sonja

Hannekie zei

heerlijk sfeertje zo hor. inderdaad mooie ballen. en dat stofje is weer een super leuk idee. ik wens je ook een fijne vakantie toe..
veel liefs hannie

La Maison en Wonderboom zei

Wat ben je mooi aan het stylen geweest Renny.
Die glazen ballen zijn heel mooi en het schaaltje van je beppe is prachtig en zo bijzonder om te hebben lijkt me.
Je maakt me ook wel nieuwsgierig hoor.

Lieve groet en een fijn weekend,
Hermine

almay`s home zei

Hoi Renny,

Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt! Ik vind je blog echt een inspiratie! Wat ben jij lekker creatief!

Heel veel plezier in de kerstvakantie! Bij ons ligt er een heel dik pak sneeuw!

Pakje wordt vandaag verstuurd. Ik had een beetje last van vertraging!

Groetjes
Alma

theeleuten zei

Wat een sfeertje......prachtig die ballen heb ik ook...echte mooie zijn het!
Voor jou fijne vakantie en gezellige dagen!!
Groetjes Evelien

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE KAST HEB JIJ DAAR ZEG.
PLAATJE!!
NIET ALLEEN DAT VIND IK MOOI, DE REST OOK.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Emmy zei

Wat een prachtige foto's leuk die oude knijper op het zakje met kaarsen. En zo kan ik nog wel even doorgaan want ik vind bijna alles mooi bij jouw op de kast. Fijne vakantie en feestdagen hoor, wij hebben hier ook lekker twee weken vrij, heerlijk. Groetjes Emmy

monique zei

prachtig bij-elkaar gezocht!!!
Fijne dagen en geniet van de sneeuw!!!
Groetjes Monique

Romkje zei

Wat is Beppe's kastje mooi in kerst sfeer.
En dan ook nog haar schaaltje erop (die ik erggggg mooi vind..)
Fijne dagen en we gaan er van genieten,heerlijk!

Lieve groetjes Romkje.

marian zei

Ook voor jou prettige feestdagen!
Zo'n gecraqueleerde kerstballen vind ik ook heel mooi maar liggen ze daar niet wat gevaarlijk zo op het randje van de kast? Het zou zonde zijn als ze eraf zouden vallen.
Groetjes,
Marian

Colinda zei

Sjucht ... wat mooi zeg! Geniet van je vrije dagen en al het sfeervolle de komende dagen.

Groetjes,
Colinda

Madelief zei

Hoi Renny,

Je hebt groot gelijk om het even rustig aan te doen en te genieten van alle gezelligheid om je heen. Ik denk dat ik jouw goede voorbeeld ook ga volgen :-)!

Hele gezellige feestdagen en een mooi 2011!

Veel lieve groetjes van Madelief

kienkele zei

Prachtig gedecoreerd Renny en die kast van Beppe is helemaal super! Voor jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen en alle goeds voor 2011!
Een lieve groet, Tineke

It's me zei

Geniet van alles........fijne tijd !!...liefs van mij....xxx......

Bonjade zei

Heerlijk al die spulletjes met een verhaal.
Dat maakt ze nog dierbaarder.....ha en ik heb in Friesland gewoond dus ik weet om wie het gaat......
Om te koesteren.....
Fijne dagen
Liefs

Jeanette zei

Wat een sfeervolle kerstdecoraties heb jij gemaakt. Ik wens jou ook hele fijne dagen en een goed en mooi 2011.

Groet,
Jeanette

Wendy zei

Dat ziet er allemaal prachtig uit
Fijne kerstvakantie

Groetjes Wendy

t brocante sfeertje zei

Lekker vakantie!!Leuk die kaneelstokjes hoort voor mij zo bij de kerst ook t luchtje denk dat t door oma's stoofperen met kerst komt zooooo lang geleden.Groetjes,Ingrid

brigitte zei

zMooi kerst hoekje heb je gemaakt.

Heerlijk he vakantie.
Geniet ervan.
Hee; fijne kerstdagen en een gezond goed 2011.
Voor nu een fijn weekend Brigitte

Alien zei

Het ziet er mooi uit bij jou binnen, mooi ook dat kastje van beppe met de kesrtversieringen! erg leuk ook dat sfeerlichtje met dat geschreven papier erin!

fijne vakantie en fijne feestdagen
Alien

Het Hoogerhuys zei

Wat ziet het er weer prachtig uit bij je, en je bent zo crea.
Mooi hoor.

Fijn vakantie,
Fijne feestdagen.

Groetjes, Sandra

Dora zei

Jij ook hele fijne dagen in dat mooie en gezellige huisje!

Fluitenkruid zei

Geniet lekker met de kinderen van de vakantie, dat moet niet moeilijk zijn in zo'n gezellig huis.

Yn'e Steeg zei

Prachtige spullen van Beppe!

noflike fakansje tawinske, lekkere luierje tink?

Jantsje

Nieneke zei

Wat een heerlijke sfeer hangt er bij jullie thuis...ook zo lief; "Beppe", alleen het woord al...En je gedicht van je vorige post vond ik prachtig!
Fijn weekend! Nieneke

*Ingrid* zei

Geniet samen van een mooie kerst Renny,en wat je kast betreft...prachtig gedaan!!fijn weekend...

The things I like to do zei

leuk gedaan op Beppe's kast.Geniet van de kerstvakantie!

Richtsje zei

't Klinkt zo simpel zoals je omschrijft hoe je zo'n decoratie op beppes kast hebt gemaakt. Maar heej, het ziet er zó mooi uit Renny!
Geniet van het lekker omrommelen thuis met je kinderen (doe ik ook!)

Thuis bij Tjits zei

wat heb je weer mooie fotos, heel sfeervol!!
ga lekker genieten met de kinderen van de vakantie!!

lieve groet, Tjitske

beyond the invisible zei

Wauw... wat heb jij het sfeervol gemaakt zeg! En wat maak je er toch een mooie foto's van iedere keer weer. Wat zou ik dat ook graag kunnen *zucht*
fijn weekend, liefs jolanda

G-style zei

Mooie kast , mooie plaatjes , echt heel sfeervol allemaal !
Wens jou ook hele fijne weken , geniet van alle gezelligheid en tot
de volgende keer .
Hartelijke groet van Gea

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Love your beautiful Christmas photos, everything looks so pretty.
Have a merry Christmas, with your family and wishing you peace, good health and contentment in 2011.

Hugs
Carolyn

Natasha zei

I hope that you and your family have a very Merry Christmas and that you enjoy the happiness and joy that this blessed season brings.

Blessings and best Christmas wishes,
Natasha.

Elly-My Everyday Things zei

En alweer zo'n sfeervolle en gezellige kerstpost!!! Wat zul jij genieten van je huisje!
Het ziet er allemaal zo mooi uit!
Fijne dagen!
Lieve groetjes Elly

Musje zei

Heel sfeervol op je kast Renny,geniet met man en kinderen van de vakantie en de kerstdagen,liefs Joke.

Boukje zei

Mooie sfeervolle foto's!
'k Wil jullie nog fijne feestdagen wensen en een gezegend 2011!
Groetjes Boukje.

Joan Ottevanger zei

Ik heb genoten van je mooie sfeer foto's wens je een prettige jaarwisseling en alle goeds voor 2011.

Monique zei

Hallo,

Wat een ontzettend mooie foto's heb je op je blog staan! Prachtig hoor, helemaal mijn smaak...

Groetjes Willemijn