Eucalyptuskrans, kerstster....vraag & antwoord...

Nog even voor de duidelijkheid hier de uitleg over de eucalyptuskrans in mijn vorige post.
 Men neme een oase krans. Maak hem goed nat. Knip steeds aan de bovenkant van twee blaadjes, zo kun je het steeltje in de krans steken. De blaadjes vastzetten met spelden, zorgt ervoor dat ze niet omkrullen als ze drogen en je dus de oase weer ziet. Met een bosje takken heb je meer dan genoeg. Het is ook leuk om er pareltjes in te steken met ijzerdraad. Maar die van mij hangen er naast in hartvorm....;o)


Ook kreeg ik wat vragen over hoe ik de kerstster maakte. Voor wie geinteresseerd is, klik hier voor de tutorial op mijn scrapblog. De grootte kun je trouwens zelf bepalen. Ik ga er dit jaar ook weer een paar bij maken.

De krans bij de voordeur heb ik heel rustig gehouden. Ik ben helemaal in de kerstflow dus ik ga nog even door met posten de komende tijd...

Lieve groet,

17 opmerkingen:

Boukje zei

Mooi je kransen bij de deur en de eucalyptus! Ruikt lekker, maar de kleur is ook zo mooi!
En je verveelt ons niet hoor, blijf maar lekker posten!
Groetjes Boukje.

It's me zei

Ziet er allemaal leuk uit Renny !! mooi gemaakt....liefs Ria..

Gerreke zei

Ik vind die krans prachtig hoor. Het hoeft allemaal niet druk te zijn om leuk te zijn. Ik hou hier echt helemaal van! Wat een sfeertje zet je weer neer!

It's me zei

Bedankt !!...maar merk ook wat een heerlijk afleiding bloggen is.......!! gelukkig......ga zo weer naar haar toe......liefs Ria...

THE BLACK BARN zei

RENNY,
IK GA EVEN OP JE LINK KIJKEN.
BEDANKT!
LIEVE GROET,
MIRANDA

Ger zei

Heerlijk al die Kerstsfeertjes op de verschillende blogs.

Ik moet ook eens snel beginnen.
Heb er nou ook zin in na het goede bericht.

Ook jij natuurlijk bedankt voor je lieve reactie!

Heb het stervouwen/plakken even bekeken, niet zo heel moeilijk, bedankt voor de tip!

Fijne dag en blijf met jou genieten van al de Kerstvoorbereidingen.

Liefs,
Ger

Cynthia zei

Mooie kransen! Ik ga zeker met je tips in de weer.

Bedankt.

Liefs cynthia

All Seasons zei

Die ster is erg eenvoudig te maken, met een groots resultaat. Ga ik even onthouden, leuk om met de kinderen te maken...
Ik ga hier ook weer verder met het maken van mijn kransen :-)
Fijne dag vandaag ☼
Lieve groet,
Patricia

Home and Lifestyle zei

Dat je daar op dit moment de tijd voor hebt...ik kom in ieder geval tijd te kort! Maar je creaties zijn erg leuk, op naar je volgende post :-)

Lieve groet, Ingrid

Marieke Reintjes zei

Hoi Renny, oh jee, heb wat posten gemist, mooie kransen hoor, heerlijk ruikt eucalyptus en mooi van kleur ook. Heb er zelf eentje in hart vorm gemaakt.
Bedankt voor de link van de kerstster, wie weet..
En..heb je het schapje alweer wat leger gemaakt???
Heb ik ook geregeld, vind ik het weer snel te druk!! Soms word ik zo moe van mijzelf, hihi..
Fijne dag, lieve groet, Marieke

Thuis bij Tjits zei

Wat zijn je kransen mooi!! ik ga morgenavond met een vriendin lekker fröbelen, zal je tips onthouden:)

liefs, Tjitske

Dora zei

Volgens mij ziet je huisje er prachtig uit!

sunny zei

hoi renny bedankt voor je uitleg van de sterren ik heb ze afgelopen weekend gemaakt nav de werkbeschrijving uit de ariadne nou die van jou is veel duidelijker....t gaat gelijk een stuk sneller en makkerlijker.

heb vanmiddag 2 prachtige bossen eucalyptus gekocht en ga vanavond aan mn krans beginnen. bedankt voor al je tips!!!

Musje zei

Ziet er toppie uit,heerlijk dat rommelen,ik heb het er ook druk mee en steeds schieten er weer nieuwe dingen door mijn hoofd haha,fijne avond,lieve groet Joke.

Marga zei

Hallo Renny.
Mooie kransen. Ik wou dat ik meer tijd had, want vind het zelf ook zo leuk om allerlei dingen te maken.
Groetjes Marga

La Maison en Wonderboom zei

Ik heb ook twee bossen eucalyptus gekocht maar vergat de oasis krans. Nu staan ze in een vaas en dat ruikt wel heel erg lekker. Bedankt voor je tip.

Groeten
Hermine

theeleuten zei

Leuk spul dat eucalyptus....ik heb vandaag een hart gemaakt.......ruikt zo lekker!!

Jij ben took lekker op dreef!
Groetjes Evelien