En wie maak ik blij met...

...deze pakketjes? Ja, ik weet het al...

Maar eerst wil ik even zeggen dat ik erg verrast was met zoveel reacties op mijn give-away! En heel veel nieuwe volgers erbij!  Het nadeel van zoveel deelnemers is, dat ik dus wel 93 mensen moet teleurstellen. Maar ja, er kan er maar één de winnaar zijn. En ik ben er van overtuigd dat iedereen het de gelukkige dan ook gunt.

Zelf heb ik inmiddels drie give-away's gewonnen en weet dus heel goed hoe fijn dat voelt. De laatste viel afgelopen week op de mat. En ik heb genoten het weekend, Miranda! En veel inspiratie opgedaan. Vandaag ga ik echt los om hier het huisje in kerstsferen te brengen. Niet over de top, maar toch echt wel Kerst. Jullie kunnen dus de komende dagen kerstpostjes van mij verwachten. Oké, dan nu het verlossende woord...manlief mocht een getal kiezen  en dat werd nr. 43.

Nr. 43...na twee keer natellen weet ik het zeker. Het is:

Hannie van het blog Sisterly.

Van harte gefeliciteerd en als je me je adres even doormailt komt het pakketje er aan. Als de postbode's er tenminste zin in hebben : o(

Deze roos is voor iedereen die meedeed aan mijn give away, bedankt voor de lieve reacties!

29 opmerkingen:

Hannekie zei

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh wat gaaf...ik heb nog nooit wat gewonnen..oo wat ben ik blij!!!!hahahha
ik mail je
heel erg bedankt
gr hannie

Pink Princess zei

Gefeliciteerd Hannie, wat leuk voor je ♥ (en ja de postbodes hebben wel zin...maar de powers in charge niet :( )

Emmy zei

Mij maak je niet blij maar Hannie wel, gefeliciteerd hoor met je leuke prijs, geniet ervan. Groetjes Emmy

THEA zei

Hoi Renny,

Ik vind mezelf even heel zielig!!

Niet omdat ik je prachtige Give away niet gewonnen heb,
(ik deed niet eens mee, maar feliciteer Hanny van harte)

Nee...omdat die roos nu ook niet voor mij is!!!!!

Jammer.......

theeleuten zei

Gefeliciteerd hoor Hannie, geniet van je mooie cadeau!!

Groetjes Evelien

THE BLACK BARN zei

HANNIE, GEFELICITEERD MET JE GIVE AWAY.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Yvonne zei

Leuk he, WINNEN !!!
Veel plezier ermee.

Gr yvonne

Mayflower zei

Dat er zoveel meededen verbaasd mij niet hoor lieve Renny, het waren hele mooie kado's die je kon winnen.
Hanneke gefeliciteerd met je mooie prijs.
Ik ben benieuwd naar de kerstsfeer Renny, ik ga ook aan de slag van de week.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Stina zei

Wat leuk voor haar, geweldig!!
Daar zal ze blij mee zijn.

Liefs Stina

Colinda zei

Gefeliciteerd Hannie, leuk!!

http://truutske.blogspot.com/ zei

Hannie, gefeliciteerd met deze prachtige give away lekker van genieten en Renny heel hartelijk bedankt voor de mooie roos. Ik zal 'm 'n gezellig plekje geven. Fijne dag, Trudie

De Lorelei Brocante. zei

Wat leuk zeg zo,n Give Away !!

Ik moet hier nog helemaal inkomen,ben pas begonnen met een Blog.

Hannie gefeliciteerd.

Groetjes Dicky Marie.


De Lorelei Brocante.

wie gaat mij volgen ???
zou heel leuk zijn.

Saskia zei

Gefeliciteerd Hannie en nog een fijne dag.
Groetjes Saskia

Kaatje zei

Geniet ervan Hannie!

Alle mooie dingen zei

Hannie gefeliciteerd
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Yn'e Steeg zei

Hannie gefeliciteerd met je give away.
Een prachtig cadeautje voor de feestdagen.

Jantsje

Rosarie zei

Hannie gefeliciteerd met je give away,
Na alle tegenslag iets heeeeeeel leuks!
Geniet ervan!

Groetjes en liefs van Ria

Judith zei

Hallo Renny,
Deze give away heb je wel heel feestelijk ingepakt. Daar zal Hannie zeker blij mee zijn.
Hannie, gefeliciteerd!!!
En bedankt voor de mooie roos, Renny.

Groetjes en veel versier plezier (-: ik kom graag naar het resultaat kijken (krijg ik vast inspiratie door)
Fijne dag, Judith

little sweet things zei

Allereerst wil ik Hannie van harte feliciteren met de gewonnen give away.
En Renny dank je wel dat we allemaal mee mochten doen.
Groetjes, Sas

Home and Lifestyle zei

Hannie is er super blij mee en dan ben ik dat ook!! Heerlijk om haar deze dagen zo te kunnen verrassen...ik weet gelukkig al hoe leuk het is om een give away bij jou te winnen!

Hannie, mijn hartelijke felicitaties en Renny...succes met de kerstversieringen, gaat vast lukken!

Lieve groet, Ingrid

Maria zei

Hannie gefeliciteerd met de prachtige give away.

Renny succes met de versiering,ik ben al een eindje op weg.

liefs Maria

Miranda zei

Hannie gefeliciteerd en Renny bedankt voor de roos...

Fijne dag,
Miranda

Romkje zei

Het is Hannie zeker gegunt !!
Hannie gefeliciteerd en geniet van de mooie kado's..

En Renny bedankt voor de prachtige roos ,ik geniet er enorm van.....

Liefs Romkje.

Marieke Reintjes zei

Leuk voor je Hannie, geniet van je gewonnen give away...
Fijne avond, groetjes Marieke

Bonjade zei

WAt een bofferd is ze.....
Fijne avond
Liefs

Jeanette zei

De felicitaties voor Hannie van deze kant. Geniet van je mooie kado's. En wat is het leuk om een give-away te doen. Wat een leuke reacties ontvang je en dan ook nog uit alle windstreken van de wereld.

Groet,
Jeanette

Boukje zei

Gefeliciteerd met je zakjes Hanny! Wat heb je ze mooi ingepakt!
Groetjes Boukje.

Belinda zei

Muchas felicidades a la afortunada ganadora!!!! :D
Besos desde España,
Belinda

JAM@Oostende zei

Gefeliciteerd Hannie !
En Rennie : bedankt dat je ons blijft verwennen met de mooie foto's op je blog !