Dienblad a la kerst.....

Een wit dienblad gevuld met kerstdeco's.
De bruine papieren zakjes zijn voor vele doeleinden te gebruiken. (Dus let op Hannie, de verpakking niet al te gretig openscheuren...;o) Je kunt er mooi stompkaarsen instoppen. Wel met waxinelichtjes erin !!! Anders vliegen ze inderdaad in de brand..
De JDL heeft de hele week opengeslagen op tafel gelegen...nu krijgt 'ie hier een ereplaatsje.
Een gedroogde roos van het bosje van manlief laatst.
En als het donker is...ziet het er zo uit.. 

Lieve groet,


26 opmerkingen:

Musje zei

Prachtig Renny,wat een heerlijk sfeertje en de JDL is zo gaaf,het geeft mij zoveel inspiratie,lieve groet Joke.

Emmy zei

En dan vliegt het hele zootje niet in de fik?? door die papieren zak. Het ziet er wel erg leuk uit in die zak. De JDL daar kijk ik ook regelmatig in en het kerstboek wat je daar hebt liggen ligt hier ook voor het grijpen. Ik had voor de kerst nog een Vakre besteld en daar staat ook wel het een en ander in nu alleen nog even tijd om het uit te voeren. Groetjes Emmy

Sanneke Panneke zei

Heel mooi.... zelfs de zakjes, al zou dat niets voor mij zijn. Ik heb ook eens zoiets moois gemaakt (al een paar jaartjes terug) en ineens stond alles in brand) De tafel helemaal beschadigd.....Maar gelukkig was dit nog een moderne tafel, sindsdien zijn we over gestapt op alleen nog maar brocate meubelen. Dus ook nog wat goeds opgeleverd.
Geniet van het mooie kerstdienblad, en de rest natuurlijk.
Groetjes Monique

Just Who I Am zei

Wat gezellig weer allemaal ,vind het ook heel leuk ,maar best wel een beetje eng de kaarsen in de papieren zakjes.Mooi is je roos ingedroogd
Liefs Elisabeth

Mayflower zei

Wat een sfeervol hoekje Renny. Volgens mij heb ik die zakjes ook nog bewaard en zo niet weet ik waar ik deze bestellen kan hihi.
Ik vind ze echt superleuk zo met de kaarsen erin.
Dat kleine boompje is zo nep als het maar kan, bij de Action en er zat een jute zak omheen, die weer leuk uitkomt in het mandje. Ook mijn grotere boom is nep. Ik ga voor het gemak hihi, want ook daar zaten de lampjes er al in. Maar ik blijf ook een echte boom het mooiste vinden hoor.
ben benieuwd wat het bij jou wordt Renny.
Lieve groet, Mea

THE BLACK BARN zei

Mooie foto's heb je gemaakt van mijn JDL tijdschrift give away.
Ik ben blij dat het tijdschrift bij iemand is gekomen die er blij mee is.

Lieve groet,
Miranda

Romkje zei

Het is een gezellige boel daar bij jullie!
Allemaal moois zie ik voorbij komen.....

groetjes Romkje.

Home and Lifestyle zei

Wat een sfeervol geheel...je bent goed op dreef! Die zakjes houden de gemoederen wel bezig geloof ik...met een waxinelichtglaasje en een laag zakje zou ik het wel aandurven maar voor de rest zou ik kaarslicht er toch wel beperken :-). Maar ze zijn voor veel doeleinden geschikt, een hyacint staat er ook prachtig in!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

oma leentje zei

Wat ontzettend sfeervol.
Echt kerst zonder overdaad. Genieten dus.

Thuis bij Tjits zei

heerlijk sfeertje! en hoe heb je de kleur van de roos zo mooi kunnen houden?
liefs, Tjitske

Maria zei

Wat een heerlijk sfeertje
En de JDL natuurlijk

liefs maria

Fia zei

Alweer zo'n geweldig schattig ideetje ik vind jou echt een sfeermaker!!
Die bruine zakjes zijn me toch ook leuk!!
Heerlijke gezellige blog heb je, complimentjes hoor!!

Groetjes Fia

Miranda zei

Wat een prachtig hoekje!

Groeten,
Miranda

lia zei

Jij bent ook al lekker bezig om het sfeertje in huis te halen.

groetjes Lia

Judith zei

Hallo Renny,
Jij tovert toch weer een sfeervol plaatje zo! Heel gezellig.
Groetjes van Judith

Ger zei

Het blijven mooie plaatjes bij jou, lieve Renny.

Maar ik zou geen rust in mijn ko.. hebben met die kaarsen in papierenzak.
Wat als het vlammetje gaat flikkeren..... zo dicht bij het papier......

Wel als er een weckpot of glas in papierenzak zou staan met kaarsje of waxinelichtje op de bodem.

Je roos is prachtig gebleven, lekker sfeertje zo alles wat je laat zien!!!

Geniet van de heerlijke maand december!
Liefs,
Ger

Diana zei

Hallo Renny,
Ik ben helemaal geïnspireerd door je blog. Ook ik heb een brocante landelijke inrichting en zo voor de kerstdagen ben ik druk met decoreren :) Op jou blog kwam ik de zakjes tegen met opdruk (bruin en wit) Deze zakjes heb ik enkele jaren geleden ook gehad (zonder opdruk) nu zijn ze helaas nergens meer te vinden. Is het mogelijk dat ik bij jou van die geweldige zakjes kan kopen? Succes met je blog, ik blijf je volgen :)
Groetjes Diana Klaassens (klaassensd@hotmail.com)

Dora zei

holie wow...dit is erg mooi!

Hannekie zei

echt weer geweldig renny.. goede tip zal het voorzichtig openaken hahha..nee joh nog niets ontvangen...maar goed dat ik niet onder de brievenbus ben gaan liggen...maar ik hoop nou toch echt morgen....ik mail je zodra ik het heb natuurlijk
veel liefs hannie

Cynthia zei

Oh wat spannend zeg die kaarsjes in het papier. Maar het staat echt geweldig.

Mooie hoekjes heb je gemaakt.

Fijn weekend.
Cynthia

http://truutske.blogspot.com/ zei

Wat had ik graag in de "buurt" willen zijn want dan had ik dat oude kapstokje met geslepen spiegeltjes vast en zeker voor je gekocht!!! Fijn weekend, trudie.

Rosarie zei

OOOHhh wat een mooie dingen allemaal en wat een leuke ideeen!
Ik vind het kaarsje met houder op het JD blad ook zo leuk gedaan!
En 's avonds echt een heel mooi sfeervol plaatje!

Groetjes van Ria

Pierelantijntjes zei

Ooh wat gezellig zo, Renny. Wat een mooie stempels op de zakjes!
Fijn weekend,
liefs Ester

almay`s home zei

Wat heb je dat mooi gedaan, Renny! Heel fraai! Mooi met die stempel.

Wat een inspiratie iedere keer!
Leuk hoor!

Groetjes
Alma

Irma zei

Wauw wat leuk zeg, waar haalt iedereen toch die papiepren zakken vandaan?

Ik doe weer een heleboel inspiratie op hihi

Groetjes
Irma

Alien zei

hallo renny, gisteren kreeg ik de geurzakjes binnen! wat zijn ze prachtig en dan ook nog fantastisch ingepakt, een feesjes om zón cadeatjes opgestuurd te krijgen!
bedankt!! Alien