De kerstboom...

We hebben de kerstboom weer opgetuigd. Eerst was hij helemaal wit, maar dat vond alleen ik mooi. De kinderen en manlief vonden het maar een saaie boom..dus ja, ik woon hier niet alleen en dus pak je de doos met oudere kerstversiering en ga je kijken wat er evt. bij kan. Oranje..., nee, zilver...., mwah, rood dan? Tja, dat valt me niks tegen. Een vleugje rood dan. Zo is iedereen blij en tevreden.

Ook de boefjes!

Tegelijk even van de gelegenheid gebruik maken om een nieuwe blogster te introduceren. Alien met haar blog de Tun en Wenjen. Zij vindt het vast leuk om er wat volgers bij te krijgen.
Fijn weekend nog,
lieve groet,

30 opmerkingen:

lia zei

Ja, je moet wel aan iedereen denken, natuurlijk. (ook al wil je het eigenlijk zoals je zelf in gedachten had)
Maar een mooie boom hoor, geslaagd....

fijn weekend, lia

marian zei

Wat een lieverds, die boefjes van je! En dat beetje rood vind ik heel leuk! Wit en rood ga ik ook voor deze Kerst!
Groetjes,
Marian

almay`s home zei

Hoi Renny,

Wat een prachtige boom en wat een heerlijke "boefjes" staan ervoor! Ja af en toe moet ik mijn eigen plan ook laten varen wat de boom betreft!! Ik moet er nog aan beginnen!

Groetjes
Alma

Mayflower zei

Hey lieve Renny, ik ben de eerste vandaag die een berichtje plaatst hihi.
Ik zit met bewondering naar je mooie boom te kijken, ik ben eigenlijk helemaal niet van het rood, maar ik vind je versieringen supermooi staan. En je heb er ook de anderen in je gezin een plezier mee gedaan, zeker je kinderen aan hun blije koppies te zien.
Ik moet hier ook altijd comprimissen sluiten hoor en soms.....dan doe ik net of ik het niet hoor (ooo...wat vals van mij haha)
Manlief en ik hebben ook totaal verschillende smaken.
Ik had gelukkig nog zo'n verpakkingszakje van je bewaard en er nu een grote witte (nep) roos in gezet, staat zo leuk. Wel een beetje van je afgekeken, maar dat vind je vast niet erg.
Fijne avond.
Liefs Mea

Tuur zei

Tja dat had ik hier dus ook....dus mam is ook maar overstag gegaan....
wat een lieve boefjes heb jij, machtig

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Renny,

Een gezellige boom heb je hoor en rood hoort eigenlijk ook wel echt bij de Kerst.

Ben ook even bij Alien op haar Blog langs geweest,ook Fries hé !!!
Ik ga ook haar zeker volgen hoor !!

Fijn weekend

Groetjes van Dicky Marie.

DE LORELEI BROCANTE.

almay`s home zei

Hoi Renny,

Ik heb een kleine verrassing voor je! Kijk maar op mijn blog!

Groetjes
Alma

Madelief zei

Hoi Renny,

Je boom ziet er geweldig uit! Wat een lieve foto van je kinderen!!!

Een heel fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

faire un songe zei

Hoi Renny,
Je boom ziet er super uit....leuke foto met de kids....
Fijne zondag

Just Who I Am zei

Tja een witte boom ,ik wil ook wit maar nu ik er al veel witte dingen in heb twijfel ik al[morgen verder]gelukkig heb ik ook nog veel kleuren op zolder.Ik vind je boom echt heel mooi met dat rood er bij.En wat een schatjes je kinderen,die zijn zo te zien heel blij met de boom.Nu even naar de nieuwe blogster.
Liefs Elisabeth

Hannekie zei

wat een mooie boom zeg..heel erg gezellig zo met ietsje rood erin. zeg geslaagd hoor..
vandaag weer geen post..grrrr..ik wordt nu wel heel erg nieuwschierig hahaah
gr hannie

Colinda zei

Hmm ... hier in huis zijn ze ook nog niet tevreden, morgen maar even verder kijken. Jouw boom ziet er heel gezellig uit, zeker met de kids erbij!

Romkje zei

Mooie boom !
En ik zal even op de nieuwe blog kijken.
Een friese .....

lieve groet Romkje.

Petra zei

Mooie boom; ook hier hebben we er een vleugje rood doorheen zitten. Die kaneelstokjes zijn leuk ;-))

Yn'e Steeg zei

Die boefkes krije ek altiid harren sin he!
Mar se hal wol gelyk hjer, sa is de beam hiel erg moai

Noflike snein tawinske, Jantsje

THE BLACK BARN zei

IK VIND DAT JE EEN HELE MOOIE KERSTBOOM HEBT.
IK BEN HET MET JE KINDEREN EENS.

IK BEN OOK EVEN NAAR DE NIEUWKOMER IN BLOGLAND GEGAAN EN IK GA HAAR VOLGEN HOOR!

LIEVE GROET,
MIRANDA

theeleuten zei

Wat een leuke foto van je boom en kinders.....ja een tikkeltje rood is wel echt kerst...de rest van je gezin heeft gelijk....
Daaaaag Evelien

Home and Lifestyle zei

De boom is erg leuk...ik ben normaal gesproken helemaal niet zo voor rood, maar gisteren was ik bij LB en daar hadden ze zulke leuke rode kerstspullen dat ik het bijna mee had willen nemen. Het is toch echt wel een kleur voor de kerst!

Leuke reactie van Jantsje...ik kan er zelfs nog wat van maken hi hi!

Nog een fijn weekend Renny! Lieve groet, Ingrid

Draffin Bears zei

Hi Renny,

Your Christmas tree is beautiful and the children adorable and sweet.

Have a wonderful weekend
Hugs
Carolyn

Dora zei

Ik vind het een prachtboom, mooi zo met dat beetje rood erin!

Marieke Reintjes zei

Hoi Renny, mooi je boom, had vorig jaar ook wat rood en wit geblokt...heb het nu her&der door het huis..
Fijne zondag, groetjes marieke

Maria zei

Ik prachtige boom heb je,helemaal geweldig met een vleugje rood.
Helaas gaat dat hier niet,heb een aubergine zithoek....wit dan maar hi hi
Een plaatje die kindjes van jullie.

liefs Maria

Thuis bij Tjits zei

wat staat dat gezellig met een vleugje rood!!
heel leuk gedaan! en wat een schattige foto met je kindjes..

lieve groet, Tjitske

Nieneke zei

Nou zeg, kom ik toch weer eens via via bij jou terecht; ik heb me nu maar aangemeld als volger, dan mis ik geen post meer. Leuke boom en nog leukere kindjes!
Lieve groet, Nieneke

kienkele zei

Hij ziet er prachtig uit Renny, een goed compromis, en een boom die het hele gezin mooi vindt! Geniet er lekker van, en van die twee heerlijke kids van je! Lieve groet, Tineke

Riet zei

Je boom is echt schitterend,mooi die details erin.
En dan die foto van je kinderen,echt super.
Geniet er maar heerlijk van de komende weken.
want het is zo weer voorbij.
De tijd gaat zo snel.

Liefs Riet.

Bonjade zei

Wat een pronkstuk........zo mooi je boom
En wat een lieverdjes daarbij...;)
Fijne week
Liefs

Gerreke zei

Ahhh wat heb je een leuke kerstboom Renny! Helemaal top! Ziet er heerlijk gezellig uit!

Alien zei

Wat leuk dat je wat aandacht aan mijn blog hebt geschonken!! Erg lief, ik schrok er gisteren van (haha) ineens allemaal reacties.
wat heb je een leuke kerstboom, beetje kleur erin is altijd goed!
fijne dag, groeten Alien

Emmy zei

Mooi boompje en naar ieders tevredenheid. Ik moet hem nog optuigen misschien lukt het morgen. Groetjes Emmy