Tea for all of you....

Mijn 'roosjesservies' verzameling breidt zich aardig uit.....
Deze theepot kreeg ik van mijn schoonmoeder. Is het geen plaatje? Ik ben er heel wijs mee.

Als je de vitrinekast opendoet komt je de geur van gedroogde roosjes tegemoet...Deze geur maakt me wat weemoedig, in positieve zin wel te verstaan..het ontroert me. De eerste plank staat nu vol...op naar de volgende plank. Zou de kast ooit eens vol komen te staan...?

Achter de schermen gebeurt hier al het één en ander voor de kerstversiering..zo zijn de adventskaarsjes weer klaar. As. zondag is de eerste adventszondag..dan dus een postje hierover.Voor de rest zullen jullie moeten wachten tot na 5 december, eerder wil ik niet beginnen. Al begint het al wel te kriebelen door de diverse postjes op sommige blogs.
En vandaag melde de 200e volger zich, dat ging ineens snel..dankzij Mea!

Lieve groet,

26 opmerkingen:

Hannekie zei

wat schattig zeg al die roosjes. kan me voorstellen dat je blij bent met je geweldige theepot. en die kast..die komt echt wel vol :-)

200 volgers??tjee wat goed. je hebt ook een leuk blog

oja..die hortensia's ..ja misschien met oase..dat zou ik kunnen proberen. het is niet zozeer dat het van die rouwdouwers zijn hoor hahhah maar mijn gang is gewoon heel smal en de oudste twee zijn bijna twee meter( niet in omvang hoor) dus dan gaat er wel eens wat om. daar moet ik maar mee leren leven hahha

grtjes hannie

Miranda zei

Wat mooi al dat roosjesservies. Succes met zoeken en op naar de tweede plank...

Fijne dag,
Miranda

Home and Lifestyle zei

Wat lief dat je de theepot van je schoonmoeder kreeg! De pot past goed bij de andere spulletjes die je al hebt! Hier begint kerst ook te kriebelen, de kerstboom komt er niet voor 5 december maar of ik het andere ook zo lang nog tegen kan houden is maar de vraag :-)

Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

ik ben benieuwd.. naar de rest van je zoektocht..
200 volgers....wauw!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Passione Helena zei

Wat een prachtig roosjes servies! Het is al een hele verzameling.Wat een bofkont, om zo'n mooie theepot van je schoonmoeder te krijgen!

Ook bij mij word er gewacht hoor?! ;-) Hoewel ik geen kleine kinderen meer heb, wacht ik toch altijd af tot 6 december.

Fijne dag!
Liefs Helena

Emmy zei

Natuurlijk komt die kast vol en voor je het weet moet er een kast bij, want je hebt natuurlijk nooit genoeg van zulk mooi servies. Groetjes Emmy

Stina zei

Zo hé al 200 volgers, leuk!!Je blog is ook errug mooi.
Leuk dat servies,en lief dat je wat krijgt van een ander.

Lieve groet Stina

Just Who I Am zei

Wat een lief kado van je schoonmoeder zo'n prachtige theepot .Ook ik ben dol op bloemetjes servies en zeker als dat roosjes zijn .Die plank komt vast wel vol ,en het is altijd weer genieten om een mooi stukje servies te vinden toch? Kerst ben ik nog niet zo erg mee bezig ,maar ik vind het wel leuk om hier en daar al wat kerst decoratie te zien hoor!!
Lieve groetjes Elisabeth

Romkje zei

Wat een lief kado !!
En het gedroogde roosjes heeft dezelfde kleur ,mooi hoor .
Roosjes blijven mooi ...

Groetjes Romkje.

Yn'e Steeg zei

Er is nog zoveel moois te vinden Renny.
Lekker doorblijven zoeken, iets krijgen is natuurlijk geweldig.
Maar het soms ook zo leuk om per ongeluk ergens tegen aan te lopen.

Noflike jun tawinske, Jantsje

Fluitenkruid zei

Wat ziet dat er super uit, ik ben dol op roosjes en thee, zou zo een bakkie bij je komen doen haha

theeleuten zei

Gezellig theedrinken bij jou met al die lieve roosjes....en je kast komt echt wel vol hoor!!
Groetjes Evelien

Saskia zei

Wat een schitterende theepot. Je verzameling begint zich lekker uit te breiden.
Fijne avond
Groetjes Saskia

Bonjade zei

Ik zou graag een keer gezellig bij je thee drinken...wat een prachtig geheel zo....
Om bij weg te dromen.
En van harte met zoveel volgers, geef ze ongelijk. ;)
Liefs

marian zei

Prachtig servies en staat heel mooi op de plank!
Ben al benieuwd naar de volgende volle plank! ;-)
Groetjes,
Marian

http://truutske.blogspot.com/ zei

Super lief van je schoonmoeder om je te verrassen met deze prachtige theepot. Staat chique hoor in je kast. Ennuh...die komt vast en zeker wel vol. En weet je....alle roosjes die ik krijg...hang ik te drogen in de kelder en heb er na droging zo wekenlang plezier van....jij ook zo te zien. Fijne avond, Trudie.

Musje zei

Prachtig je roosjes,komt vast wel vol haha,ons vrouwen kennende ;-) maarre ja advent,daar snap ik nu dus niets van,heb pas hartjes gekocht van 1 tot 4 maar hoe of wat,dus reuze benieuwd naar jou post,lieve groet Joke.

Carla zei

Prachtig servies...en die andere planken...die krijg jij vast wel vol ((-:

liefs Carla.

Logement it Foarhus zei

Wat romantisch die roosjes, ook een leuke herinnering aan je oma, denk dat de andere twee planken zo vol zijn,

groetjes Pauline

Dora zei

Wat een mooie theepot, echt schitterend en zo lief dat je die gekregen hebt!

*Ingrid* zei

prachtig je rozenservies Renny!!!

liefs...

Draffin Bears zei

Hi Renny,

It was lovely to come back and visit you and have a cup of tea with you. What a lovely tea set and beautiful roses too.
Many thanks for following me.
I hope that you are having a lovely week

Hugs
Carolyn

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een mooie collectie kopjes heb je met bloemetjes. Helemaal leuk! Ook je theepot is een juweeltje. Bof jij even met zo'n lieve schoonmoeder!

Een gezellige dag!

Lieve groet, Madelief

Susan zei

Hoi Renny,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Wat een schattig serviesje en zo mooi met die gedroogde roosjes...je kan de geur bijna ruiken!

Gr. Susan.

Kaatje zei

Heel mooi servies en een prachtige theepot. Ik heb ook een roosjesservies verzameling en geniet er elke dag van!! Jouw plank is al prachtig, er komt vast een tweede, derde, vierde....

Gerreke zei

Wat een prachtige foto van die gedroogde roos! Dat ziet er zo romantisch uit!