Poederroze effect.

 Vanmiddag heb ik de hortensia's wit gespoten. Ze waren door de zon helemaal verbleekt. Nu krijg je een heel zacht, poederroze effect...en kunnen ze nog een hele tijd mee.

Helaas kunnen we vanavond niet met de lampion lopen, door de storm en een ziek jochie. Zo sneu voor al die kindertjes die zo ijverig een lampion hebben gemaakt. De wind giert om het huis.......We maken het hier binnen maar even gezellig...met warme chocolademelk en chocola. 
Een gezellige, knusse avond!
Lieve groet,

34 opmerkingen:

margarita ♥ Stipje ♥ zei

prachtige post .
dat heb je echt heel mooi gedaan.
beterschap en wat vervelend voor de kindjes .
lieve groetjes Margarita

kienkele zei

Hoi Renny, hier is ook nog geen kind te zien, daar staat dan mijn mand met lekkers op de trap te wachten...... Wat sneu dat je een zieke hebt, wens hem/haar maar beterschap van me. En inderdaad, in huis, met de kachel en de kaarsjes aan, is het zo slecht nog niet op dit moment.....
Fijne avond, lieve groeten, Tineke

Home and Lifestyle zei

Wat een goed idee om de bloemen te spuiten...dat ga ik onthouden!

Ik denk dat St. Maarten voor velen in duigen valt! Zo jammer, want veel kinderen zullen er toch al een aantal dagen naar uitgekeken hebben om met een mooie lampion langs de deuren te mogen gaan!

Lieve groet, Ingrid

Yvonne zei

Mooi!!!
Hoe kom je erop.
Gr yvnonne

Pierelantijntjes zei

Prachtig zo die zachte kleuren. Wij kennen hier geen Sint Maarten, maar ik kan me goed voorstellen dat dit een grote teleurstelling moet zijn. Beterschap hoor
Liefs Ester

Pink Princess zei

Mooi dat poederroze. Hier stormt en giet het ook, maar er zijn TOCH nog best "veel" kinderen langs geweest, viel me nog niet eens tegen. Sneu voor je zoontje...ziek zijn op deze datum is niet fijn!

Toen ik klein was was ik ook eens ziek met Sint Maarten, maar mocht van mijn moeder (dik ingepakt) snoep uitdelen...ik voelde me GROOT :D

Beterschap hoor :)

Just Who I Am zei

Ohhh wat een prachtig effect dat wit over de hortensia's spuiten.Heel sneu voor de kindjes dat het zulk slecht weer is .
Lieve groetjes Elisabeth

Jennifer zei

So soft and chic - it seems they should have the fragrance of baby powder don't you think? Everything looks very pretty on this post, Jennifer

Kom Achterom zei

Mooi is dat geworden zeg!! super!!
en ja wat een weer hé zo jammer!!
maar ik drink een beker met je mee hoor
fijne avond
Yolanda

Miranda zei

Wat een leuk idee en wat een prachtige kleur heb je ze gespoten, zo kun je er inderdaad nog wat langer van genieten. Hier hebben de kindertjes nog wel even een klein rondje gelopen, maar ze kwamen behoorlijk nat en verwaaid weer thuis. Beterschap en nog een gezellige (knusse) avond gewenst!

Emmy zei

Wat mooi je hortensia en je kan is ook een plaatje. Ja jammer hé van het weer. We hadden toch nog 35 kinderen aan de deur maar dat zijn er meestal wel een stuk of 80. Sterkte hoor met je jochie verwen 'm maar even lekker nu kan het nog hij is nog lekker klein. Groetjes Emmy

Romkje zei

Ja jammer al die wind en regen op 11 november.
Wij zijn de straat wel op geweest ,maar waren niet lang op pad.
Helemaal nat geregent blehh.
En de lampion is stuk door de regen en wind.

Groetjes Romkje

Stina zei

Leuk idee zeg die van mij zijn ook al zo verkleurd.

Wat een woei hé, beterschap voor je zoon.

Liefs Stian

almay`s home zei

Hoi Renny,
Het was hier ook super sneu....al die natte lampionnen! Het kwam met bakken de hemel uit!

Groetjes
Alma

almay`s home zei

ps..ik vind je hortensia's echt heel fraai met dat poederlaagje!!
Mooi in die kan!!

Groetjes
Alma

Alle mooie dingen zei

mooie kleur!
veel sterkte met je zieke hoop dat hij weer gauw beter wordt
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Colinda zei

Sneu hoor, ziek en storm ... St. Maarten viel bij jullie dus ook in het water. Beterschap!

It's me zei

Mooi gedaan hoor prachtig !! mooi kleurtje......leuk hoor!! en geen kind gezien.....maar er word hier ook niks aan gedaan hoor.......liefs Ria...

Carla zei

Super hoor....wat een prachgie kleur hebben ze gekregen.
Waar heb je ze mee gespoten??

liefs Carla.

Bonjade zei

Onze lampion was ook weggewaaid....;(
Prachtig zo je witgespoten bloemen.......zo mooi poederig
Liefs

Daydream Living zei

Hi Renny,
wat crea dit idee zeg! Ga ik onthouden voor volgend jaar. Hier is de regen en wind ook begonnen, ik hoop dat je zoontje snel weer beter is. En ik ben blij dat ik je blog heb gevonden! Fijne avond, Maureen

Antonia zei

Ook hier is de tocht voor Sint Maarten afgelast, erg jammer. Wat een superidee om de hortensiabloemen wit te spuiten! Fijn weekend gewenst, groetjes Anja

Yn'e Steeg zei

Hjir stiet ek noch in hiele bak mei lekkers...

Zo sneu voor al die kids.
Alleen een paar stoere jongens zijn komen zingen, doornat en enkelt met een klein zaklantaarntje.

Noflike dei tawinske, Jantsje

Fluitenkruid zei

Verwen het ziekepiepje maar lekker..

marian zei

Heel mooi zo je hortensia's!

http://truutske.blogspot.com/ zei

Ach ziek zijn met sint maarten is voor 'n kind ook niet leuk.Maar lekker binnen met chocolademelk is ook gezellig, toch.
Prachtige kan met hortensía's. Mag ik weten waar je ze mee gespoten hebt? Het effect is prachtig. Fijne dag, Trudie.

All Seasons zei

Wat een prachtige kleur is dat geworden, erg mooi.
Beterschap met je zoontje. Tja het weer zit niet echt mee, hoop dat het morgen toch wel wat beter wordt.
Geniet van een fijn weekend ☼
Lieve groet,
Patricia

Servies en Brocante zei

wat mooi!! waar doe je dat mee?
beterschapjes!! en een fijn weekend

Laura zei

Delicious!!!!!
Laura@RicevereconStile

Maria zei

Helemaal geweldig,
Heb je dat met gewone spuitverf gedaan?

Hoop dat je kind al weer een beetje is opgeknapt.
Hier geen lampion te zien,we wonen hier bijna 10 jaar en er is een kind in al die jaren aan de deur geweest.
Jammer hoor,ik vond het als kind altijd geweldig spannend.

liefs Maria

Anja zei

Nou ik heb nog aan de kindertjes gedacht hoor. Hier vieren we geen Sint Maarten, maar je denkt er toch aan. Ik hoop dat je kleintje al weer beter is en wens jou een fijne week!

Groetjes, Anja

Mayflower zei

Wauw Renny, wat zijn ze mooi geworden, ik ben dol op die poedertinten. Zo heb je er nog lang plezier van en wat heb je er prachtige foto's van gemaakt.
Fijne zondag en liefs, Mea

Richtsje zei

Joh, dat wist ik niet, dat je dit kon spuiten, heel mooi effect! Sneu dat je zoontje ziek was. Het was enorm flutweer natuurlijk en ik moet eerlijk zegggen dat ik er weinig lol aan beleefde, dit jaar Sint Maarten-lopen...
Het geurt heerlijk in huis hier Renny!

Onna zei

Hello and greetings from Finland :) You have lots of beautiful things in your home.