Kaarsen in een nieuw jasje.....

Jullie herinneren je vast nog wel mijn postje over de bestempelde witte boterhamzakjes. Ik heb er nòg twee  gemaakt met erin witte stompkaarsen in windlichten.

TIP: Omdat dit op den duur brandgevaarlijk wordt, heb ik de kaarsen eerst een paar uur laten branden. Net zolang tot er een waxinelichtje in past. Zo heb je heel lang plezier van je kaarsen.
Van mijn mannetje kreeg ik net een bosje bloemen in handen gedrukt. Dit gebeurt regelmatig, maar ook niet elke week, dat hoeft van mij ook niet. Meestal doet hij het, als hij denkt dat ik wel even opgefleurt kan worden. Het liefst maak ik zelf bosjes in kleine vaasjes. Zodat je meerdere geniethoekjes hebt. Ik wens jullie met deze bloemenfoto's een heel fijn weekend. Ik duik lekker onder...met een boek, op zijn tijd een goed glas wijn, mijn liefies om me heen en niks moeten....zalig!
Lieve groet,

31 opmerkingen:

Musje zei

Gaaf gedaan zo om je kaars en ik doe dat ook met een theelichtje erin,je boeketje is een schatje,volgens mij heb ik ook zo`n vaasje,ik wens je vast een fijn weekend,lieve groet Joke.

Just Who I Am zei

Dat is weer heel leuk geworden die windlichten met de kaarsen in zakjes,en wat een goed idee om er waxine lichtjes in te doen .Gezellig vind ik het ook om veel kleine vaasjes met bloemen te hebben staan,en wat een prachtige roos !!
Groetjes Elisabeth

Rosarie zei

Wow, wat een gaaf idee van die kaars en boterhamzakjes..en dan t waxinehoudertje in de kaars..super!
En wat lief van dat boeketje..en mooie foto's!!

Fijn weekend en geniet er maar lekker van!
Gr Ria

Yn'e Steeg zei

Leuk die zakjes met een kaars erin.
Goed idee van je, betreffende het waxinelichtje.
Is inderdaad wat veiliger.

Lief gebaar zo'n bloemetje, en ook nog een mooie ruiker ook.

Noflike Jun, Jantsje

Hannekie zei

mooi je zakjes hoor. en fijne avond meis
geniet ervan
hannie

Bonjade zei

Wat een lieve lichtjes zijn dit geworden....
Voor heel veel sfeer.
En dan nog heerlijk bloemenhoekjes......zo lief!
Om te koesteren.
Fijne avond
liefs

Kom Achterom zei

Ha Renny
Wat mooi zeg! en super tip hoor!
doe ik ook altijd in mijn mega kaars buiten in het grote windlicht! inmiddels staat hij er al 3 jaar en gebruik heb regelmatig
wat schattig is dat met zo'n boterhamzakje
fijne avond
Yolanda

margarita ♥ Stipje ♥ zei

o lieve Renny .
ja je weet het wel he deze dame is dol op kaarsen en dan nog wel in die super lieve papieren boterhamzakjes.
echt super de super.
een heel fijn weekend .
liefs Margarita

Miranda zei

Heb laatst ook boterhamzakjes bestempeld met een tekststempel. Ik heb er een klein potje ingezet met een waxinelichtje (veiligheid voorop)

Geniet van je bloemen en alvast een fijn weekend!

Groeten,
Miranda

THEA zei

Jeetje Renny,

Wat is dat een mooie kleur, die rozen die je kreeg!! Keigaaf hoor!!
Ik vind je boterhamzakjes met kaarsen ook erg mooi. Natuurlijk erg brandbaar ja, dat papier! Maar op deze manier heb je dat prachtig opgelost!!

Fijne avond, ik ga naar mijn vriendin, samen nog wat knutselen! Gezellig!

Groetjes Thea

Carla zei

geweldig mooi die kaars zo met dat zakje er omheen.
Ik heb dat ook weleens geprobeerd met een waxine lichtje erin, maar op de e.o.a. manier zakt het door de warmte dan toch schuin....of ik doe iets verkeerd??

Mooie bloemen heb je gehad van je man...lief hoor!!

fijn weekend vast....liefs Carla.

Rozmeen zei

Wat heb je dat leuk gedaan.. met dat zakje en die bloemetjes..zo lief!

Liefs,
Rozmeen

Claudia zei

Slim van je!

Romkje zei

Die kleur van de roos is werkelijk prachtig !
Altijd leuk om een bloemetje te krijgen.

Fijne avond ,groetjes Romkje.

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk idee Renny! En een bloemetje van je man is altijd welkom...!

Lieve groet, Ingrid

Colinda zei

Wat leuk gedaan, sfeervol en mooi!

Het Hoogerhuys zei

Ziet er erg mooi uit, leuke tip

Groetjes, Sandra

Susan zei

Ooohhhh Renny, wat een geweldig leuke boterhamzakjes om je kaarsen...echt SUPER!
Bij ons in de supermarkt kom ik alleen plastic boterhamzakjes tegen dus ik zou graag willen weten waar jij de papieren zakjes hebt gekocht zodat ik het ook kan uitproberen?

Gr. Susan.

Judith zei

Het ziet er super gezellig uit zo! Geniet ervan,
groetjes, Judith

justwendy zei

Hoi,

Wat een leuk idee met die boterhamzakjes, dat wil ik ook eens proberen. Alleen waar koop je die witte boterhamzakjes? Heb er al eens naar gezocht maar niet gevonden. Hoor graag van je waar je deze koopt. Bedankt voor de tip over die kaars super idee.

Groetjes wendy

brigitte zei

Ben ook aan het stempellen op boterham zakjes geweest Heb daar een glaasje in gezet.
Maar zo met die kaars is ook een super idee. En erg mooi.
Alleen papieren zakjes vinden wat een opgave was dat zeg. Ben in de omgeving alle supermarkten af geweest. Maar uiteindelijk gevonden.
Groetjes Brigitte

Pierelantijntjes zei

Wat lief dat je af en toe een bloemetje krijgt van je man. De kaarsen staan supergezellig zo.
Jij ook een heel fijn weekend,
Liefs Ester

THE BLACK BARN zei

WAT LIEF VAN JOU MAN .
IK VIND JOU KAARSEN ZAKJES ERG MOOI.
IK HEB ZE OOK EEN KEER GEMAAKT.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny,

Wat een pracht van een winterjas,

groetjes Pauline

Dora zei

Wat een top idee zo sfeervol!

Fluitenkruid zei

Erg leuk die zakjes, het licht schijnt er zo mooi doorheen. Boeketjes haal ik ook vaak uit elkaar, in ieder geval knip ik de stelen altijd een stuk korter :-)

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Het ziet er super uit zo die kaars, heel sfeervol en echt een geweldig idee!

Veel groetjes, Veronique

http://truutske.blogspot.com/ zei

Sfeervol en prachtig...en wat 'n gaaf idee.
Het waxinelichtje gebruik ik ook altijd in grote kaarsen in 'n windlicht. Ennuh...ik kan je prachtige bloemenboeket bijna ruiken.!!! Fijne dag, Trudie.

*Ingrid* zei

wat een mooie foto's weer Renny en wat een geweldige tip voor de kaarsen!!geniet nog van een mooie avond...

Mayflower zei

Ik vind ze toch zo leuk die bestempelde zakjes voor om een kaars, wat leuk trouwens dat je deze eerst laat branden om er later een waxinelichtje in te doen, dat doe ik ook vaak.
Je boeket is ook een plaatje en zo mooi op de foto gezet, dat zijn toch van die genietmomenten.
Lieve groet, Mea

Inge zei

Wat een mooie hortensiakrans! Ik had je boterhamzakjes al eerder gezien en heb hier iedere supermarkt in de buurt bezocht ... maar geen papieren zakjes ... Weet jij waar ze te krijgen zijn? Alvast bedankt!