Een warm welkom...

Sinterklaas en zijn pieterbazen hebben het maar druk met schoenen vullen. Ook hier zijn ze al een paar keer langs geweest. Iedere dag maken de kinderen een tekening of ze schrijven een brief. En ondanks onze waarschuwingen dat ze niet iedere dag langs kunnen komen, gokken ze het er toch op. En die lieve sint geeft zo graag aan zoete kinderen, helemaal als hij die mooie tekeningen ziet en Amerigo de lekkere wortel en stro....dus ja, geen zakjes zout hier, ook geen schoencadeautjes...maar kikkers & muizen, muntjes, chocola en strooigoed. En tevreden zijn ze....
Leuk dat er al zoveel meedoen aan de give away!
Lieve groet,

29 opmerkingen:

Stina zei

Wat een lieve rode klompjes!!

Liefs Stina

Romkje zei

Leuk is dat schoen zetten hé?!
Wat een leuk idee die klompjes !!

Fijne avond ,groetjes Romkje.

Mayflower zei

Nou lieve Renny, kom jij maar met je Sint-verhalen hoor en wat heb je een gezellig hoekje bij de voordeur gemaakt, dat nodigt de Sint uit om iedere avond langs te komen hihi. Wat fijn dat je kinderen zo blij zijn met wat strooigoed, dat hoor je tegenwoordig ook weleens anders, gelukkig waren mijn kinderen er ook altijd blij mee.
Ik kijk morgen vol spanning uit naar de postbode, ook een beetje Sinterklaas voor mij.

Fijne avond en een lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Heel begrijpelijk dat Sint en Piet niet aan jullie deur voorbij lopen...zoveel lekkers (wortels) met prachtige brieven en tekeningen!

Lieve groet, Ingrid

Musje zei

Prachtig je warme welkom,geweldige tijd voor kinderen nu en fijn dat ze nog zo tevreden zijn,dat zie je ook niet echt vaak meer haha,fijne avond,lieve groet Joke.

Saskia zei

Wat leuk die klompjes bij de deur en inderdaad een warm welkom.
Groetjes Saskia

theeleuten zei

HOI, wat een gezelligheid bij jou voordeur...ik weet bijna zeker dat de sint en zijn pieten hier regelmatig een stop maakt.....
Leuk hoor!!
Fijne avond!Evelien

Just Who I Am zei

Ja het is een drukke tijd voor Sint en de Pieten .En wat een gezellig welkom bij jouw deur!!Daar kunnen ze toch zeker niet aan voorbij gaan !
Liefs Elisabeth

Yn'e Steeg zei

Wat leuk, ja dat mis ik no ek wol in bytsje.
Dat liuwen yn de Sint.

Maar ja kleine kindertjes worden groot, en wonen niet meer thuis ( op eentje na)
Ach en doe ik soms nog wel eens iets in de schoen van mijn Handy-man en mijn Big-boy.

Noflike jun,. Jantsje
p.s. noch mar efkes lekker genietsje fan dat liuwen in Sinterklaas.

Miranda zei

Wat mooi; zwart/wit foto's, maar de klompjes in kleur!

Fijne avond,
Miranda

Sanneke Panneke zei

Wat een mooie foto's. Ik ben dan ook helemaal weg van houten klompen. Onze kinderen wavhten voortaan op de kerstman, maar heel stiekem komt de sint toch ook bij ons nog even kijken.
Fijne avond.
Groetjes Monique

Colinda zei

Leuk Sint-hoekje!

Rosarie zei

Wat een gezellig welkom, en wat een schattige klompjes..heel lief.

Gr Ria

Boukje zei

Leuk dat ze zo enthousiast zijn hè! Leuk je rode klompjes en je mand met 'wolkom' (hadden wij met de reünie ook in school met welkom erop gestempeld!
Groetjes Boukje.

It's me zei

Leuk gedaan Stina !! lief hoor !!....fijne avond liefs Ria...

Maria zei

Dat is echt een warm welkom.
Zo lief die klompjes

liefs Maria

Fia zei

Wat een allerliefst tafereeltje is dit, daar kan de Sint zeker niet om heen!!!
Je heb de foto mooi bewerkt zeg!

Groetjes Fia

http://truutske.blogspot.com/ zei

Wat een gezellig tafereeltje bij de buitendeur.
Tja, daar kan sint niet omheen!!!1
Heerlijk he 's morgens die glunderende kindersnoetjes.....! Fijne avond, Trudie.

Judith zei

Weer zo stijlvol!
Als ik Sinterklaas was zou ik me hier zo welkom voelen, dat ik elke dag zou strooien. Want Sint houdt van liedjes, en tekeningen, en aandacht, en lieve kinderen, en lieve moeders, en lieve vaders :-)))))))) <--de baard van Sint

Karin zei

Nu begrijp ik waarom de sint mijn huis voorbij gaat, bij zou ziet het er veel gezelliger voor hem uit ;) Leuk gedaan hoor, een warm welkom voor Sint en Piet.

Hannekie zei

wat leuk toch he...die van mij geloven niet meer..alhoewel mitchel nog steeds twijfeld. maar ja als je autistisch bent is de wereld al zo ingewikkeld en dan is sinterklaas nog veel ingewikkelder hahhaha
gr hannie

Carla zei

Tja...als de Sint en Amerigo daar niet warm voor lopen !!
Zo'n warm welkom krijgen ze niert overal.

fijne dag...liefs Carla

Dora zei

Wat ziet dat er weer enorm leuk uit, ik zou zo graag eens door jouw huisje willen lopen, volgens mij ben ik de hele tijd aan het ow aw wat leuk etc..ook dit weer!

The things I like to do zei

Dat sinterklaas niet elke avond langs komt ... ziet er zo gezellig uit!

THEA zei

Hoi Renny,

Ik kan helemaal begrijpen dat Sint&Piet die schattige klompjes niet kunnen weerstaan!
Ze zijn ook zoooo leuk!

Staat leuk,zo bij je voordeur!

Lieve groetjes van Thea

Wendy zei

Wat een schattige klompjes en leuk tafereeltje zo. Mooie foto's in zwart/wit met de klompjes in kleur.

Volgens mij woon jij ook in drachten toch?

Groetjes Wendy

Anja zei

Wat een gezellige voordeur, daar kan de sint niet aan voorbij gaan..hi..hi! Leuk die klompjes.
Ik hier via via, leuk blog ik ga je volgen hoor.
Groetjes Anja.

*Ingrid* zei

Wat een gezellige post Renny met hele mooie dingen weer....de rode klompjes zijn super!!!fijne avond nog...

English style zei

Gezellig die kleine klompjes bij de deur
hier hebben ze ook hun klomp gezet, gewoon 1x, en ze hebben een klein cadeautje met wat snoepgoed gehad
het moet leuk blijven toch ??
groetjes Yvon