1 jaar......give away time!

 
Het is  zover....bizzy @ home bestaat 1 jaar! Goede reden voor een give-away, dacht ik zo. Ik blog al wel langer met mijn scrapblog, maar mijn woonblog is wel heel speciaal voor mij geworden. Al die lieve reacties en blogvriendschappen die zijn ontstaan, doen me zo goed. Inspireren en geinspireerd worden. Genieten van dezelfde passies en het delen van je enthousiasme over brocante vondsten. 
Bedankt dames! Het bloggen is iedere dag weer een feestje..... 

....en bij een feestje hoort een cadeautje..Iedereen mag meedoen als je volger bent of wordt.Ook als je al vaker een give away hebt gewonnen, gewoon meedoen!
En natuurlijk vind ik het leuk als je een link op je blog plaatst, maar geen must.
En wat hoort erbij?
  • Een kerst geurzakje.
  • Een oud kerstboomknijpertje met kaarsje....
  • Een matchbox met afbeelding....
  • Twee bestempelde boterhamzakjes (niet op foto)...
  • Een heel mooi oud kanten kleedje....
Op 7 december maak ik de winnaar bekend.

Lieve groet,

95 opmerkingen:

It's me zei

Gefeliciteerd !!!! ben ik de eerste.....altijd eng om de eerste te zijn...wat een leuke give away........ik doe graag mee...fijne avond liefs van mij.......

wonen bij de dijk... zei

wat leuk..
en gefeliciteerd..
en dan een give away in kerst sferen..
ik doe graag mee, en zal je vermelden op mijn blog.
groet, Cobi

Dani zei

Ik heb een behoorlijk aantal leuke berichten van je gemist zo te zien. Prachtig die wit gespoten hortensia's!
En wat een leuke give away. Ik doe graag mee, wat een leuke items zitten erin!
Fijne avond,
Groetjes
Dani

THE BLACK BARN zei

LIEVE RENNY,
IK DOE MEE MET JE GIVE AWAY.
IK PLAATS OOK EEN LINK.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Miranda zei

Leuk, leuk... een give-away en nog een heel leuke ook, dus... ik doe graag mee.

Fijne avond,
Miranda

Carla zei

Een jaar alweer??? Gefeliciteerd!!!
Leuk een kerst Give Away...tuurlijk doen we daar graag aan mee.
Ik ga gelijk even een linkje plaatsen op mijn blog (nu hij het nog doet)
Ik hoop nog veel inspirerende blogjes van je te lezen hoor!!

liefs Carla.

Elly-My Everyday Things zei

Hoi Renny!
Gefeliciteerd!!!! En natuurlijk waag ik een poging, het ziet er allemaal even leuk uit! Zal je ook even op m'n blog zetten hoor!
Lieve groetjes Elly

Pink Princess zei

Graag doe ik mee, wat een lieve dingetjes heb je uitgezocht ♥

Groetjes van mariaN

Geke zei

Dag Renny,

Dat ziet er leuk uit, ik doe graag mee.

Groetjes,
Geke

theeleuten zei

Dat is weer leuk van het doen met het bloggen, meedoen met de give aways.....hihihihihi
Het ziet er goed uit, ik ga proberen de link te plaatsen.

Groetjes Evelien

Romkje zei

Gefeiciteerd !!
Ik doe graag mee met je give away.
Fijne avond,groetjes Romkje.

Marieke Reintjes zei

Proficiat met 1 jaar bloggen, je hebt schattige give aways...Succes!!
Hartelijke groet, Marieke

natuurlijk groen en doen zei

Hallo Renny

Gefeliciteerd met je eerste verjaardag ,ik doe graag mee ,heb nog nooit een link geplaats maar ga het proberen

groeten Bep

Sanneke Panneke zei

Gefeliciteerd. en een geweldige give away. natuurlijk plaats ik de link en doe ik mee.
Groetjes Monique

Irma allemaal kleurtjes zei

heerlijk renny om altijd weer bij je op bezoek te komen sfeervol en gezellie en je give away is een plaatje liefs Irma

Alle mooie dingen zei

leuk je give away ik zal de link op mijn blog zetten.
Ik heb ook een give away misschien wil je ook een gokje wagen?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

http://truutske.blogspot.com/ zei

Ohhhhh wat gezellig. Hoewel ik je 'blog' pas heb gevonden en me als volger heb aangemeld doe ik graag mee en feliciteer je met 1 jaar bloggen. Met veel plezier breng ik je telkens weer 'n bezoekje. Op naar jaar 2!!
Fijne zondagavond gewenst, Trudie.

Naadjes en draadjes zei

Proficiat met de verjaardag. Ik wil ook een kansje wagen om die leuke spullen te winnen.

Saskia zei

Ik doe heel graag mee. Ik zal ook een link plaatsen.
Groetjes Saskia

Just Who I Am zei

Gefeliciteerd ,en ja wat is het leuk in blogland .Je Give Away is heel erg leuk ,maar ook hier laat ik het winnen graag aan anderen over
Groetjes Elisabeth

Pierelantijntjes zei

Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog Renny. wat een heerlijk en gezellig iets is dat bloggen toch he? Ik doe graag mee met je prachtige giveaway. Ik zal ook een link op mijn blog plaatsen.
Een hele fijne week toegewenst, liefs Ester

Maria zei

Gefeliciteerd,1 jaar woonblog en wat voor een.
Geweldig.
Ik kom net kijken ha ha.
Mag ik voor het eerst meedoen met de leuke give away?

Dank je wel voor je prachtig post'
Liefs maria

THEA zei

Wat een jaar snel gaat niet??

Leuke give away, en al deelnemers genoeg zie ik!

Veel succes!

Groetjes Thea

Colinda zei

Wat leuk al een jaar lang je blog en tuurlijk doe ik mee, ga hem gelijk even op mijn blog linken.

Groetjes,
Colinda

Het Hoogerhuys zei

Hoi Renny,

Ik doe graag mee met je give away en hoop dat ik dit keer een keer geluk heb, ik heb nog nooit een give away gewonnen.
Maar deze vind ik wel heel leuk!!
Groetjes, Sandra

Home and Lifestyle zei

Dat gaat hier als een speer Renny...wat heb je al veel reakties! En je beschrijft het bloggen precies zoals ik het ook ervaar...zo bijzonder!

En gelukkig dat iedereen mee mag doen...ook als iemand al een give away bij je gewonnen heeft! Want gelukkig was ik één van die gelukkigen hi hi!

Ik doe dus graag mee...het ziet er weer erg leuk uit! Ik zal ook even een link op mijn blog plaatsen!

Succes!! Lieve groet, Ingrid

Yvonne zei

Gefeliciteert. 1Jaar al.
Ik pas in februari.
Blijf wel hangen op 82 volgers....
Bij 100 wil ik ook weer een give away doen.

ik ga je plaatsen volgen deed ik al.


Gr yvonne

Kaatje zei

Yes, natuurlijk doe ik mee!! Heel mooie give away!! Gefeliciteerd met je jubileum! zal hem ook op mijn blog zetten!

Twa zei

Leuk leuk, ik doe graag mee met je give away!
Het ziet er heel erg gezellig uit.
Ik zal zo even een link op mijn blog zetten.
Succes!
Groetjes Antoinette

keuri zei

Hoi Rennie,
Gefeliciteerd hoor! ga zo door, ik geniet ook zo van je blog en ik doe natuurlijk graag mee met je mooie give away!
Lieve groetjes Ingrid

All Seasons zei

Proficiat met je 1 jaar bloggen.
Ook ik wil graag mee doen met deze prachtige Give-away. Past wel helemaal bij mij :-) Dus mij mag je op de lijst erbij zetten...
Fijne week
Liefs,
Patricia

G-style zei

Bedankt voor je felcitaties Renny, jij ook gefeliciteerd met je 1-jarige blog.

Het POP-systeem werkt inderdaad heel goed , ken je ook de kernkwadranten met je kwaliteiten en valkuilen, dat vond ik ook erg verhelderend , vooral ook om te weten daardoor wie in je allergie-zone zit .

Mag ik vragen wat voor werk jij doet .....?

fijne dag nog , lieve groetjes Gea

Yn'e Steeg zei

Jeetje moets ik efkes scrolle foardat ik in reactie skriuwe koe...

Renny ik doe graag mee aan je Give Away ( rijmt ook nog)

Groetnis, Jantsje

Susan zei

Hoi Renny,

Wat een prachtige give away...hier wil ik graag aan mee doen hoor!! Ik zal ook een link plaatsen op mijn blog.

Gr. Susan.

Mayflower zei

Van harte met je je jubileum, alweer 1 jaar genieten van je blog.
Wat heb je een prachtige give away gemaakt, alleen heb ik dit jaar al 3x eentje gewonnen, dus heb ik besloten om dit jaar niet meer mee te doen. Maar ohhhhh......ik wil zo graag van die bestempelde broodzakjes......misschien kan ik er gewoon 2 bij je bestellen. Ik hoor het wel van je.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Het liefste thuis zei

Hoi Renny,
Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum! Ik vind je give-away super leuk, dus doe heel graag mee! Ik zet hem ook meteen even op mijn blog. En ga zo door, ik laat niet vaak een reactie achter, maar lees altijd met heel veel plezier je berichten! Een fijne dag,
Lieve groet, Hanneke

Marian zei

Gefeliciteerd met 1 jaar bloggen. Ik volgde je altijd stilletjes en heb zelf geen blog. Maar heb me nu echt aangemeld hoor!! Natuurlijk doe ik graag mee met je give-away.

Groetjes, Marian

Jose zei

Wat een leuke give-away!
Gefeliciteerd met 1 jaar bloggen.
Groetjes,Jose'

Madelief zei

Hoi Renny,

Van Harte Gefeliciteerd me je éénjarig jubileum. Wat gaat de tijd snel! Ik had zelf het idee dat je al veel langer een blog had!

Lieve groet & gezellige avond,

Madelief

little sweet things zei

Hai Renny,
Van harte met je eerste blog verjaardag.
En natuurlijk doe ik graag mee met je give away!
Je geeft dan ook zulke leuke dingen weg, ik zet metten even een link op mijn blog.
Lieve groetjes, Sas

Petra zei

Mooiiiiiiiiiiiiiii, nou ik doe mee hoor en plaats ook een link op mijn blog; je hebt niet voor niets zo'n mooie foto gemaakt en het staat nog gezellig ook ;-)))

Emmy zei

Van harte hoor met je 1 jarige blog enne op naar de 2 dan kunnen wij nog een tijdje genieten van je foto's. Je hebt een leuke give-away dus ik doe ook graag mee. Fijne avond groetjes Emmy

Hannekie zei

nou daar doe ik graag aan mee hoor. ik zet het ff op mijn blog
gr hannie

Stina zei

Ha Renny, wat een leuke give away, doe natuurlijk graag mee, want wie niet waagt, die niet wint.

gr Stina

Gerreke zei

Hoi Renny, natuurlijk wil ik meedoen! Het feit alleen al dat er een kans bestaat dat ik heel misschien wel eens wat zou kunnen gaan winnen is al leuk!

1 jaar, ik moet nog even voordat het bij mij zover is!

Logement it Foarhus zei

Hallo nRenny,

Bedankt voor je lieve bericht, inderdaad we kunnen trots zijn op Fryslân, het land van de ruimte, eenvoud, de stilte en de leegte.

Doe graag mee met je give away, of had ik dat al gemeld.

Ook jouw blogfoto,s mogen er wezen, heel verleidelijk en dan al die witten, prachtig mooi sfeertje.

groetjes Pauline

Wendy zei

Gefeliciteerd met je 1 jarig blogjubileum
Ik lees je blog altijd met veel plezier.

Wat geef je een leuke giveaway weg ik doe er graag aan mee

Groetjes Wendy

erik-emmy zei

Hoi,

Wat een mooie site. Ik ben geheel nieuw hier en kwam bij toeval achter deze bloggerswereld omdat ik inspiratie op wilde doen voor ons nieuwe huis. Nou, ben nog lang niet uitgekeken en gelezen op je site!
Graag doe ik natuurlijk mee met de give-away!!

Ga zo door dan kan ik nog even blijven snuffelen!
Groetjes Emmy

maría cecilia zei

Hola, very, very beautiful home and blog. Thank you for following my blog!!!
cariños from Chile,
maria cecilia

La Maison en Wonderboom zei

Leuk,weer een giveaway en natuurlijk doe ik graag mee. Ik ga je linken hoor.
Op naar de twee jaar;)

groetjes
Hermine

Servies en Brocante zei

Tuurlijk mag je meedoen, ik plaats al langer berichten bij je, leuk dat je mij nu ook gaat volgen.
Groetjess :)

Joan Ottevanger zei

Prachtig je give away in kerstsfeer.En ik geniet altijd van je berichtjes op je blog en doe graag mee met je give away.

Faith Hope Cherrytea ~ zei

You have a Very Beautiful blog!! i am enjoying looking through many pages of beauty!
i would like to be a follower but the widget is gone when i try to sign / join. please add me. i have marked you as a favourite i like this verrry much! and i do want to be in your contest giveaway ~ THANK YOU!

Musje zei

Gefeliciteerd Renny,je hebt echt een prachtige blog,ik weet nog dat je begon ermee en hoop dat je er nog lang plezier van zult hebben,ik wens je een fijne dag,lieve groet Joke,ik doe niet mee maar je give-away is prachtig mooi! succes.

Marga zei

Hallo Renny.
Gefeliciteerd met een jaar bloggen. Heb zonet je andere posts ook even bekeken en het blijft gezellig op je blog. Leuke dingetjes allemaal.
Wil graag aan je give away mee doen.
Groetjes Marga

Boukje zei

Gefeliciteerd, alweer 1 jaar! Ik doe natuurlijk graag mee met je give away, 'k hou wel van cadeautjes :)
Wat zijn je witgespoten hortensia's mooi in de post hieronder!
Groetjes en nog veel blogplezier voor het komende jaar! Boukje.

Elsina zei

Congrats op je eerst blog verjaardag en nog heel veel jaren! Prachtige give away and sfeerplaatjes! Ik zal je op mijn sidebar linken!
Groetjes, Elsina

At Home by IEN zei

Ha Renny! Gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum!!! Je hebt een prachtig blog waar ik met plezier op visite kom! Ik doe graag met je giveaway mee.
Ik hoop nog lang van je blog te kunnen genieten!
Groetjes,
ineke

MozAnna zei

I want to take part in it!Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

justwendy zei

Hoi,

Woh wat veel reakties!!!!
Meid van harte gefeliciteer met je 1 jarig jubileum. En ook jij bedankt voor alle leuke berichten en inspiratie die je ons allen geeft via jouw mooie blog.

Bij deze doe ik graag mee aan je give away, vind hem echt super leuk. Zal ook een link plaatsen op mijn blog.

groetjes wendy

Witwitterwitst & Zawadi-Atelier zei

Gefeliciteerd met je een jarige blog! Een heel mooie sfeervolle blog! Ik doe graag mee voor je give away en heb je gelinkt op mijn blog witwitterwitst! Ik kom nog niet zolang kijken hier op blogland maar vind het er erg gezellig! Wat een inspiratie krijg je hier ...
Ik wens je heel veel blog plezier toe, voor nu een knus avondje en liefs van Doortje!

Lilang zei

Nice gift!
http://lilangkrea.blogspot.com/

Peninia zei

Hallo Renny.

Candy is very sweet.
Thanks for chance to win:))

*hugs-Peninia art
http://peniniaart.blogspot.com/

Sezoentje zei

Oh, Renny, wat een leuke give-away, ik lees het nu pas dus ik haak er even achteraan en zal ook een linkje maken op mijn blog.
Fijn weekend alvast,
je vogeltaart van de bovenstaande post is trouwens ook supermooi!!!
Liefs, Sonja

Heidi zei

Wat een leuke giveaway, ik doe graag mee.

Groeten van een nieuwe volger,

Heidi

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik doe graag mee met jou give-away! Ook ik zie het nu pas... Ik heb een link op mijn blog gezet.
Alweer 1 jaar! Gefeliciteerd! Wat gaat de tijd toch snel...
Fijn weekend en hugs van, Nans.

Franse Lelie zei

Een beetje laat, maar ik kwam er even niet toe om te reageren door alles.
Maar wat een mooie kerst give away, ik doe erg graag mee. Ik kom graag bij je langs en ga een linkje plaatsen. Zijn de zakjes ook bij je te koop? Ik vind ze zoooooo schattig:)
Lieve groet Jolanda

gewoon gezellig zei

Hoi Renny,
Natuurlijk doe ik mee!!
Ziet er hartstikke leuk uit allemaal!!
En nu maar duimen dat ik de gelukkige winnaar wordt?
Groetjes Hilde
(natuurlijk plaats ik een linkje!)

English style zei

Hoi Renny,

Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum !
de laatste tijd heb ik je jammer genoeg niet echt kunnen volgen door allerlei omstandigheden, maar nu via Mea (Mayflower) kom ik toch weer bij jou terecht :-)
wil graag meedoen met jouw mooie give away !
zal een linkje op de blog plaatsen
ga nog even verder bij je kijken
lieve groetjes Yvon

joran4x zei

Hoi,

Wat een leuke give-away. Ik doe graag mee. En natuurlijk van harte met het 1-jarig blog.

Groetjes Willy. ( nu ook aangemeld bij je volgers)

Belinda zei

Hola!! Muchas felicidades por tu primer año del blog!!! Es precioso!!!
Si puedo, me encantaria participar en tu precioso blog candy!! Que bonitos regalos!! :)
Ya me he hecho seguidora tuya y ya he publicado el sorteo en la barra derecha de mi blog.
Saludos cariñosos desde España
Belinda

http://lacasitadebelinda.blogspot.com

MozAnna zei

It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

fleur zei

Ha Renny,
Via Mea met haar mooie zakjes met lichtje erin kom ik even bij je langs!
Wat maak je mooie dingen!
Gefeliciteerd met je 1-jarig blog...
Dat vier ik bijna ook!
Graag doe ik mee met je giveaway!
groetjes van Fleur uit de polder...

Anoniem zei

van harte gefeliciteerd met je 1e blog verjaardag en dat er nog maar heel veel mogen volgen, ik vind je give away erg leuk en doe dan ook graag mee.

Hartelijke groeten Marion

prinsesselinn zei

Hello , and what a nice blog you have ;)
Congratulations on your 1 year day ;)
Hup hup.
I have blogged for 3 years and love iy ;)
so much nice pictures and things to read.
I would love to enter your giveaway, if you dont mind readers from Norway ;)
Have an perfect monday evening ;)
Hugs
Linn

Prulletje zei

oh wat leuk ! Je zal het maar winnen !! Daarom doe ik graag mee, ik link je meteen even terug en ga dan nog even rondneuzen op je gezellige blog. Gefeliciteerd met je 1 jarig blog verjaardag !

Liefs Elise

JAM@Oostende zei

Gefelicitererd met deze eerst verjaardag én bijna 200 volgers. Knap. Ook deze give away is superleuk. Ik doe graag mee.
Groetjes, Natasja

Draffin Bears zei

It was lovely to discover your beautiful blog, via Mea. Your photographs are lovely.
I look forward to following you.

Happy week
Hugs
Carolyn

peet zei

Gefeliciteerd !!!! hieper de piep ....

Wat gaat z`on jaar toch snel ..

Ik doe graag mee met je leuke give away .
liefs Peet

Rosy Scraps zei

Gefeliciteerd Renny! Je blog is altijd weer mooi om te zien, op naar het 2e jaar!

Ik doe graag mee aan je give away!

Fijne week!

Jeanette zei

Ik doe graag mee aan je give-away.Ik zal het linkje ook nog even op mijn blog zetten.

Groet,
Jeanette

MyHome zei

Hele schattige GiveAway. Die wil ik zeker niet missen. Zal de link op mijn blog zetten.

MyHome

vintage wil zei

Gefeliciteerd met deze eerste verjaardag.
schattige Give Away .

Inge zei

Wat een leuke give-away, ik doe graag mee!
Via Elly kwam ik hier terecht, maar ik zal zéker vaker langskomen.

groetjes, Inge

Binnenpret zei

Hallo Renny, Wat heb je een prachtige blog. Ik heb al lekker zitten lezen en kom graag vaker kijken. Leuke creatieve dingen.
Ik doe ook graag met je prachtige give-away mee. Wat een mooie 'cadeautjes'.
Groetjes Sylvia
(http://via-sylvia.blogspot.com/)

Nina zei

Helou
I try if i have lucky at this time ;O)
Best wishes Nina

afke zei

Wat een lieve plaatjes ,daar word ik weer een beetje blij van

Saartje Kraal zei

Wat een leuke blog én give away!!!
Ben gelijk volger geworden en heb een linkje op mijn blog gezet!
Groetjes, Saartje
http://saartjekraal.blogspot.com

Annie zei

wow al 1 jaar bloggen,gefeliciteerd.
Ik geniet altijd erg van die mooie foto's en teksten,vooral in die donkere sombere dagen.
natuurlijk kom ik graag in aanmerking voor je leuke,give away.

mvg Annie

Brocante des Pays-Bas zei

Goedenavond,

Gefeliciteerd. Al weer 1 jaar bloggen.

Wat een leuke give-away heb je.
Je komt er al lekker mee in de kerstsfeer.
Ik ga proberen een link om mijn blog te zetten hoor.

Groetjes, Brocante des Pay-Bas.

faire un songe zei

Via via kom ik op je super leuke blog,.. ik snap er niets van je bent al een jaar aan het bloggen en ik kan me niet heugen dat ik hier geweest ben.. ik ga je toevoegen....
En wat een leuke give away heb je ..
Gefeliciteerd .
Fijne dag.
Groetjes Hetty

sunny zei

hoi hoi,

ik wil graag mee doen al is het op het laatste moment. mooie blog

groet en een fijne avond

Judith zei

Hallo Renny,
Gefeliciteerd met je 1e blogjubileum!

Ik heb al vaker je give away voorbij zien komen en moest even denken of ik mee wilde doen. Niet omdat ik hem niet leuk vind, integendeel - het is allemaal prachtig! Maar ik wil niet graag hebberig overkomen...
Nu, op de avond van de 2e Advent heb ik besloten dat het eigenlijk een compliment voor je gezellige blog is. Dus plaats ik mij onder aan de rij.

Fijne avond nog, groetjes van Judith

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je mooie zeer inspirerende blog. Deze super leuke give away kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Dank je wel voor de kans om mee te spelen. Moon69

mieke zei

piep proficiat met je éénarig bestaan hopelijk komen er nog vele jaren bij want je hebt een prachtig blog

de give away is ook super
ik doe graag mee en ben je volger hoor

martinevanreet@telenet.be

knuf mieke