Tussen de buien door...

Het regende zonnestralen tussen de buien door vandaag...
Prachtige luchten met vleugjes blauw...
Kijk door de grijze, grauwe regenbuien heen en het regent zonnestralen ...
....ook op een herfstachtige dag als vandaag. Wat is het dan genieten binnen...kacheltje aan, de kinderen naar school, muziekje aan en de naaimachine op tafel. Werk aan de winkel......de geurzakjes waren binnen no-time uitverkocht vorige week. Een paar uurtjes onbezorgd genieten leverde een nieuw voorraadje op...
Lieve groet,

28 opmerkingen:

Susan zei

Hoi Renny,

Prachtige foto's en wat een geweldig leuke geurzakjes heb je weer gemaakt!

Gr. Susan.

Pink Princess zei

Ja was ECHT een P***weer vandaag, ik was NET op tijd thuis van post bezorgen en toen kwam me er toch een bui...ongelooflijk...regen en hagel...HERFST!! Maar toen ik was lekker thuis en heb ook wat gefreubeld ;)

Liefs van Marian

Saskia zei

Dat was hier ook af en toe zon en dan weer een bui. Ook nog prachtige regenbogen.
Heb ook heerlijk zitten fröbelen.
Groetjes Saskia

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Heerlijk was 't he! Van die dagen dat je geniet van 't warm binnen zijn...het comfort van je huis en dan zo nu en dan die heerlijke zonnestralen die naar binnen schijnen...ik vind dat ook zo fijn!

Groetjes, Veronique

Stina zei

Wat leuk die zakjes zeg.
Je foto's zijn weer heel mooi geworden.

Fijne knutselavond Renny, liefs Stina

kienkele zei

Ooh Renny, wat zijn ze leuk, je bent behoorlijk actief geweest meid! Heerlijk he, zo'n middagje bezig zijn, het beeld dat je schetst past ook helemaal bij mij. Ik keek net op je scrap-blog en dat lijkt me toch ook zo vreselijk leuk om te doen, maar weet eigenlijk niet goed hoe te beginnen, dus daar moet ik me maar eens in gaan verdiepen....
Hele fijne avond nog, lieve groeten, TIneke

Home and Lifestyle zei

Wat zijn deze geurzakjes weer mooi geworden! Ik neem mij telkens voor om ook weer eens achter de machine te kruipen (is jaren terug hoor), maar op de een of andere manier komt het er maar steeds niet van!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Carla zei

je hebt dat regenachtige dagje in ieder geval héél goed besteed!!
De geurzakjes zijn prachtig!!!

Wat een mooie foto's heb je weer gemaakt!!

fijne avond...en voor morgen een droge dag gewenst (maar vrees dat het niet gaat lukken)

liefs Carla.

almay`s home zei

Wat een prachtige geurzakjes maak je. Kan me voorstellen dat je voorraad snel weg was!
Hoe kan ik ze bestellen???

Groetjes
Alma

Boukje zei

Wat goed zeg, al zoveel zakjes verkocht dat je nieuwe moet maken, ze zijn ook zo leuk!
'k Heb ondertussen ook denneappels, waar ik potjes en/of een krans mee wil maken, leuk!
Groetjes Boukje.

Kom Achterom zei

mooi foto's hoor echt lekker dat zonnetje tussen door! en ik ruik je geurzakjes al in gedachte! wat zijn ze weer super mooi gemaakt.
fijne week
Yolanda

It's me zei

Wat een heerlijke post......leuk sfeertje....en inderdaad mooie blauwe lucht.........fijne avond liefs Ria....

Yn'e Steeg zei

Inderdaad weer om lekker binnen bezig te zijn.
Ik kan daar ook heerlijk van genieten.

En... de foto's spreken voor zich.

Groetnis, Jantsje

THEA zei

Hoi Renny,

Hihihi...leuk gevonden! Het regende zonnestralen! Prachtig!
Ook bij ons hadden we tussendoor een mooie blauwe lucht!

Ze zijn mooi, je geurzakjes!

Groetjes Thea

All Seasons zei

Ik ruik de mooie zakjes hier...heerlijk die Lavendel geur. Met dit weer is het heerlijk om dit soort dingen te doen, lekker fröbelen, muziekje aan, precies hoe jij het hier beschrijft.
Dank je voor de mooie foto's
Lieve groet,
Patricia

*Ingrid* zei

Hey Renny wat een mooie foto's met de zonnestraaltjes en je geurzakjes vind ik top hoor!

liefs...

Haikey zei

heerlijk sfeertje en leuke lavendelzakjes

echt genieten hier!

groetjes, Haikey

Marga zei

Hallo Renny.
Mooi beschreven de sfeer van vandaag.
En erreg leuke geurzakjes.
Groetjes marga

THE BLACK BARN zei

Wat een mooie geurzakkjes en wat zijn ze mooi.
Je foto zijn ook prachtig!!!
Lieve groet,
Miranda

Claudia zei

En wat heb je ze prachtig weten te vangen...

Dora zei

Wat een prachtfoto's weer, krijg er een gezellig huiselijk gevoel bij!

Joan Ottevanger zei

Heel mooi gemaakt weer lekker zo'n middagje freubelen.Groetjes Joan.

Musje zei

Wat een mooie post met schitterende foto`s en wat gaaf dat je zakjes zo hard gaan,lieve groetjes Joke.

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een positieve benadering van een regenachtige dag! Leuk dat de zakjes zo goed gaan :-)!

Lieve groet & fijne avond,

Madelief

Bonjade zei

Wat een regenachtige dag al niet kan voortbrengen....prachtige zakjes zijn het.
Liefs

Riet zei

Wat een prachtige zakjes heb je weer gemaakt Renny.
Koud is het buiten en regen.
Gelukkig hebben we een kachel.
Vind deze tyd wel gezellig hoor,heerlijk thuis,knus en warm/

Liefs Riet.

Gerreke zei

Wat heb je weer prachtige sfeerfoto's gemaakt zeg! Ik zou er zo tussen willen zitten hoor! Je hebt goed weten weer te geven. Knap joh!

Gerreke zei

Ik kijk toch regelmatig naar je blog. Kom ik tot de ontdekking dat ik je helemaal niet volg ... huh?

Nou, mezelf meteen even toegevoegd!

Fijne avond! In ieder geval weet jij het supergezellig te maken. Ik doe ook mijn best. Misschien dat ik dat ook een keer laat zien. Kun jij dan even keuren, lijkt me leuk!