Sfeerhoekjes in de kast.

Iedereen bedankt voor de felicitaties in de vorige post!!! Overweldigend... Het was een feestelijke dag en ze is echt vreselijk verwend met cadeaus.

Zoals beloofd wat hoekjes uit de wandkast, na bijna een jaar bloggen wordt dat weleens tijd hè. Ik vind hem altijd erg lastig in te delen. Het is snel te vol en brollig. En daarom verandert de indeling nogal eens...heb 'm ook weleens vol boeken gehad, maar dat is het ook niet. Helemaal vol roosjes servies lijkt me ook wel wat....dat wordt dan nog even flink wat rommelmarkten, kringloopwinkels afstruinen.
Lieve groetjes,

21 opmerkingen:

kienkele zei

Hoi Renny, ik begrijp precies wat je bedoelt, heb ook altijd het gevoel dat er teveel in mijn vitrinekast staat, het is zo gauw te!
Bij jou vind ik het er prachtig uitzien en wat dat roosjesservies betreft: succes met sparen!
Fijne dag nog, lieve groet, Tineke

Dora zei

Ow maar dat is wel een leuke zoektoch...lijkt me heel mooi!

THE BLACK BARN zei

DOOR JOUW VITRINE KAST VERLANG IK WEER NAAR MIJN EIGEN VITRINE KAST.
JOUW SPULLEN DIE JE ER IN HEB STAAN VIND IK ERG MOOI.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Alle mooie dingen zei

ik zeg ga voor het roosjesservies ..... zo heb je weer een reden
maar je kast ziet er heel erg mooi uit
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Carla zei

da's toch helemaal geen straf...zoeken naar mooie spulletjes.
Wat een sfeervolle foto's heb je...en belangrijker...waat een prachgie kast.

fijne avond...liefs Carla.

Kom Achterom zei

WAt een prachtige kast! super en zo schattig dat servies met roosje! prachtige hoekjes heb je gemaakt zeg!
fijn weekend
Yolanda

La Maison en Wonderboom zei

Mooie kast, en mooie sfeerhoekjes. Het woord ,,brollig,, had ik nog nooit gehoord,grappig woord!
Ja en dan je geplande roosjes servies,leuk idee hoor en je hebt weer voor tijden een zoekplan.
Hermine

Just Who I Am zei

Je hebt wel heel erg mooie hoekjes in je vitrine kast en er prachtige foto's van gemaakt.En ja al dat mooie servies met roosjes en bloemetjes ,ik ben er ook dol op .
Groetjes Elisabeth

Colinda zei

Het kamertje is te klein anders stond hier OF een grotere servieskast OF een tweede, herken je 'probleem' dus. Maar een kast vol met roosjes-servies, dat moet wel heel gaaf zijn ... op jacht dus!

Saskia zei

Wat heb jij een mooie grote vitrine kast, ik heb er pas één maar die is de helft kleiner en staat al helemaal vol.
Fijne avond.
Groetjes Saskia

Franse Lelie zei

Lastig is dat he, bij mij staat ie bijna vol boeken maar de onderste plank is voor mooi glaswerk, maar ook dat is gauw rommelig. Ik vind jouw hoekjes wel schattig!

Claudia zei

Ik vind je kast er gezellig uit zien. Vaak wordt de indeling met de jaren alleen maar mooier, vol met happy memories!

brocantezussen zei

wat een mooie kast zeg, die nodigt uit om heerlijk vol te zetten!

Home and Lifestyle zei

Het woord 'brollig' vond ik ook al zo grappig, maar mooi hoor...zo'n kast vol bijzonder servies! En als ik jou was zou ik lekker doorsparen, heb je telkens een goed excuus om de kringloop te bezoeken!

Nog een fijne avond! Lieve groetjes, Ingrid

Stina zei

Wat heb jij een mooie royale kast zeg daar kan jij fijn alles in kwijt.

Liefs stina

Gerreke zei

Is dat echt jou eigen wandkast? Man prachtig hoor! Genoeg mooie foto's van te nemen zie ik wel!

Romkje zei

Mooie kast en ik zou zeggen lekker gaan sparen voor meer roosjes servies.
Maar tja ik ben dan ook gek op roosjes !!
Ik vind de manden boven op de kast ook erg leuk.

liefs Romkje.

The Old and the Beautiful zei

Ik heb weer even lekker bij gelezen bij je Renny en genoten van alles wat je laat zien.
E wat die vitrinekast betreft...ik begrijp je. Mijn man moppert ook altijd dat hij zo vol wordt de laatste tijd. Tja....... ;-)
Groetjes,
Gonda

Fluitenkruid zei

Volgens mij komen de geuren je tegemoet als je het deurtje open doet :-)
Van rozenservies kan je nooit genoeg hebben, ik blijf er altijd naar speuren in de kring en op de rommelmarkt. Heb je nog meer leuke kasten?

*Ingrid* zei

Wat een mooie hebbedingen zie ik daar in je kast Renny,zeer genietvol!

fijne dag nog...

Yn'e Steeg zei

Op je kast ben ik wel een beetje jaloers hoor.
Ondanks dat wij een grote kamer hebben, is er omdat wij erg veel ramen hebben, niet echt een grote muur waar zo'n ksat tegen aan kan staan.

Bessy Peage.... blijft zo geweldig die babyplaatjes van haar.

Noflike Jun, Jantsje