Pepperberry's.....

 Eindelijk heb ik ze dan...de peperbesjes
waar ik al zo lang naar op zoek ben.
Tuincentra, bloemenwinkels, zelfs een biologische winkel heb ik bezocht.
En overal keken ze me aan met een onwetende blik en kreeg ik
als antwoord steevast: "Nee, nooit van gehoord, mevrouw."
Maar toen liep ik de Praxis binnen en daar zag ik ze tot mijn grote
verbazing liggen. Daar waar je het het laatst verwacht, vind je het.
Dus ik blij en er direct mee aan het decoreren geslagen.
De kandelaar vond ik deze week bij de kringloop.
Hij zag er niet meer uit, maar na een behandeling met soda en
aluminiumfolie en napoetsen met het zilverpoetsdoekje, glimt hij weer op en
top. Hier word ik weer helemaal blij van...
deze kleine geluksmomentjes.
Dus voor wie ze nog zoekt: op naar de Praxis!!
Nu maar hopen dat ze ze bij alle filialen verkopen.
Lieve groet,

28 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Nou ja zeg...dat verwacht je daar inderdaad niet! Hadden ze er ook hop ha ha...want daar ben ik nog naar op zoek! En je kandelaar...gaaf hoor en dan ook nog eens bij de kringloop!

Nog een fijn weekend Renny!!! Lieve groet, Ingrid

Colinda zei

Je kandelaar is echt heel gaaf en wat bijzonder dat ze nou net bij de Praxis je peperbesjes hebben, of all places :-)

Groetjes,
Colinda

Musje zei

Ja ze zijn gaaf he,mijn zus heeft ook zo`n hele bos op een dienblad liggen,lief hoor zo bij het kopje,wens je nog een fijn weekend,lieve groet Joke en ow ja de kandelaar is ook erg mooi.

Antonia zei

Fijn dat je ze eindelijk gevonden hebt Renny. Zoiets verwacht je toch niet bij Praxis! Dankjewel voor je mooie sfeervolle foto's. Fijne zondag gewenst, groetjes Anja

Alle mooie dingen zei

hoe doe je dat met aluminiumfolie want dat snap ik niet helemaal kan dat alleen met zilver of doe je dat met alles wat eruit ziet als zilver?
die bessen zijn inderdaad leuk is dat alleen bij een praxis met tuincentra?
maar je kandelaar zit er super uit!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Just Who I Am zei

Wat raar dat in tuincentra's en bij bloemisten ze dit niet hebben .Grappig dat je ze bij de Praxis vond .En wat staan ze leuk bij de kop en schotel.Als ik ze zo zie op de kandelaar dan wil ik ze ook!! wat staat dat leuk .Ook ik heb een tijd geleden zo'n mooie kandelaar gevonden bij de kringloop ,bij jou is het een mooi plaatje geworden ,ik zoek nog steeds zachtroze kaarsen en het lijkt wel of ik iets ónmogelijks zoek Pff
Groetjes Elisabeth

It's me zei

Nou ja.....ze worden op de veiling niet aangevoerd hoor ook het hop niet.....raar he?? wij bloemisten kunnen het niet krijgen ...vind je het daar....het is een rare wereld aan het worden.........liefs fijne avond Ria....

All Seasons zei

Bij de Praxis?? Daar zou ik dus ook helemaal niet op gekomen zijn. Ik heb ze vorige jaar bij Déjà-vu gekocht in Oosterhout. Ik weet niet of je daar wel eens bent geweest, anders zeker eens een aanrader.
Je kan het op zoveel leuke plekjes leggen en stijlen, ik heb er hier een flinke bos van liggen. Ik heb er foto's van op mijn blog staan...even een zoektocht :)
Veel plezier met je mooie aanwinsten.
Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

Carla zei

Raar dat ze in de tuincentra niet weten wat het zijn...kun je nagaan wat voor personeel ze in dienst hebben!!
Lang leve de Praxis zullen we dan maar denken....zal maandag eens gaan kijken hier...want ik vind ze super!!
Lief trouwens dat kopje met dat lichtje erin.
En je kandelaar met soda en alminiumfolie...daar heb ik nog nooit van gehoord...zeker het proberen waard...heb hier nog wel wat liggen.

fijne zondag...liefs Carla.

Dani zei

Nou even naar de Praxis dus, want ook ik heb geen enkele leuke besjes gevonden in de tuincentra.
Staat mooi om je kandelaar!
Groetjes
Dani

oma leentje zei

O wat een prachtige foto. Dat kopje met die lepeltjes en dan die besjes.
Super romanties zo.
fijne avond .
Groetjes Leni

Sonja zei

Grappig, inderdaad bij de Praxis, dat verwacht je niet! De kandelaars zijn ook erg mooi geworden..

Fijn weekend verder..

Groetjes, Sonja

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Nou, dat decoreren is je fantastisch gelukt...wat een prachtige foto's, vooral de eerste, GEWELDIG!
Die besjes zien er hartstikke mooi uit in combinatie met woonaccessoires, super!

Fijne zondag!

oja..en dat bij de Praxis....een hele verrassing om 't dan daar te vinden he! :)

Groetjes, Veronique

Fluitenkruid zei

Zo wordt een saai klusje als zilverpoetsen toch wel weer leuk. groetjes Jannet

Yn'e Steeg zei

Ik had wel voor je gehad hoor!
Ik gebruik ze nu n.l. in de winkel voor decoratie.
Kijk maar eens bij glaswerk in mijn webwinkel, daar liggen ze op een glazen schaaltje.

No ja, soms moatte je fier rinne om better te krijen hahaha

Noflike snein tawinske, Jantsje

*Ingrid* zei

Mooie post hoor Renny met prachtige foto's weer!!!

fijne zondag
Ingrid

Mayflower zei

Wat een verrassing dat je deze dan zomaar bij de Praxis heb gevonden. Het is prachtig decoratiemateriaal en wat staat dat mooi om de kandelaar, een mooie nieuwe aanwinst Renny.
Maar de eerse foto met de prachtige kop en schotel vind ik ook geweldig.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Passione Helena zei

Prachtige foto's Rennny...met dank aan de Praxis;-) hihi.
Ik had ze laatst ook al bij Jeanette gezien, je kan er enorm leuk mee decoreren.

Ik wens je nog een hele fijne dag toe!
Geniet nog even van het mooie weer.

Lieve groetjes, Helena

lia zei

Mooie kandelaar, maar peperbesjes????? Mooi, maar ook nog nooit van gehoord.

groetjes Lia

Emmy zei

Bij de praxis?? nee daar verwacht je die leuke besjes niet. Ik heb ze eens bij een hele leuke winkel in Enkhuizen gekocht, n.l. bij http://www.dehoedendoos.nl/ erg leuk om daar af en toe eens rond te snuffelen. Groeten Emmy

Riet zei

Wat staat dat er mooi bij zeg Renny,dat kopje,ohhhhh wat is dat mooiiiiiii,kwijl, kwijl.
Je kandelaar prachtig.
Staat weer gezellig bij je.

Liefs Riet.

almay`s home zei

Wat een gezellig geheel. Wat een stunt om er bij de Praxis tegenaan te lopen. Ik heb zelf een adresje voor hop (tuin van vriendin) want zulke dingen zijn in tuin land toch wel uniek en zeldzaam!

Groetjes
Alma

Ellen zei

Had er nog nooit van gehoord Renny. Wat een geweldig iets om mee te decoreren zeg.

Groetjes,
Ellen

Saskia zei

Moet eerlijk zeggen had er ook nog nooit van gehoord, maar staat wel erg leuk hoor zo samen.
Groetjes Saskia

Danielle zei

Hallo Renny via via kwam ik hier terecht bij jou. Wat een mooie kandelaar super mooi. Aluminiumfolie en soda???
Ik vind je weblog ook erg mooi en ben gelijk een volger geworden van je hoor.

Liefs Danielle

Hannekie zei

ooo leuk zeg. en dan bij de praxis??? dat bedenk je toch niet. je kandelaar ziet er geweldig uit
gr hannie

Tanja zei

Wat een mooie foto's heb je neergezet, hele mooie sfeer.

Groetjes
Tanja

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat grappig, ik kom via Google bij deze post van jou terecht, omdat ik over peperbesjes aan 't lezen was :)
Dezelfde missie had ik dus een jaar later, maar uiteindelijk vond ik ze bij de winkel waarik zelf werk haha! Wat een fotogenieke besjes zijn dat hè...geweldig...

Fijn weekend!

Veel groetjes, Veronique