Op ieder {thee} potje.....

...past een dekseltje....
Vanmorgen  bij het passeren van de kringloopwinkel, plat op de rem...was ik hier dinsdag ook al niet? Ach, wat maakt mij het ook uit. Iedere dag staat er een andere verkoopster...valt het ook niet zo op. Je struikelt er tegenwoordig bijna over de kerstprularia...maar nooit zitten er mooie antieke ballen bij..Enfin, mijn neus flink ophalend, loop ik snel voorbij de kledingafdeling...daar zal ik nooit iets van meenemen. Maar mooi dat het er is, begrijp me niet verkeerd.

Op naar het servies en glaswerk. Weer vind ik 2 kop&schotels a la roos..en een theepot zonder deksel...jammer, maar ik hoef natuurlijk geen theepot zonder deksel. Ook niet voor een eurootje. Eenmaal thuis gekomen baal ik nog steeds van de ontbrekende deksel. Nou ja, vergeten maar weer.

Maar het theepotje blijft me de verdere ochtend achtervolgen.

Ineens krijg ik een briljant idee en sprint ik op m'n fietsje.....jawel, terug naar de kringloop. Op zo'n moment denk ik niet eens meer: "Ze zien me weer aankomen." Nee hoor, enkel en alleen is er de gedachte: "straks is ie weg..." Maar dat valt mee, hij staat nog op me te wachten. Bij de kassa weet ik van de euro nog 50 centjes te maken, alleen door te vragen waar het deksel is. Thuis voer ik snel mijn briljante idee uit....en zie hier het resultaat. Weet je, soms word ik weleens moe van mezelf...hihi, maar als ik dit dan weer zie, ach, dan is het het dubbel en dwars waard. Toch?


Fijn weekend iedereen!
Lieve groet,

25 opmerkingen:

Kom Achterom zei

ooh het is een schatje met een schatje erin!!
fijn weekend
Yolanda

Stina zei

Lachen om jou, die mensen daar zullen het vast geweldig vinden dat je er zo vaak komt, hihi..
Staat leuk Renny,
liefs Stina

margarita ♥ Stipje ♥ zei

geweldig ik herken het wel.
maar was niet voor niets wat een lieverd.
een heel mooi weekend.
liefs Margarita

Carla zei

Die is toch hardstikke leuk!!
En dat dekseltje zou alleen maar in de weg zitten ((-;
Ik ben vanmiddag met mijn vriendin bij de kringloop geweest....en heb zowaar weer eens héle leuk dingen gescoord!!!
Het begon ineens héél hard te regenen, dus we zijn ff blijven hangen...lekker kopje chocomel gedronken...het is daar zo gezellig dat je bijna niet weg komt!!

fijn weekend meis...liefs Carla.

Colinda zei

Ik herken mezelf helemaal niet in dit soort ga-terug-acties haha, hij is leuk!

Groetjes,
Colinda

Home and Lifestyle zei

Heel herkenbaar...ook het laten staan van iets! Baal nog steeds van een paar luiken die ik bij een kringloopwinkel heb laten staan. Op het moment zelf dacht ik 'ach, waar moet ik het laten', eenmaal thuis kon ik mijzelf wel voor het hoofd slaan hi hi! En het was te ver weg om terug te gaan!

Gelukkig maar dat het theepotje er nog stond!!! Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

P.S. Nog bedankt voor je informatie!

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat een schatje...en een briljant idee!

Fijn weekend en genietse van je leuke spulletjes :)

Groetjes, Veronique

Claudia zei

En wat een mooie foto...

Just Who I Am zei

Ha ik herken dat wel ,lekker doordenken aan iets war je niet meegenomen hebt .Je had weer geluk om 2 mooie kojes te vinden en je idee met het theepotje is echt heel leuk.Hier bij de Kringloop sparen ze alles op voor de Brocante markt ,maar wanneer die is weten ze nog niet ,vind dat wel jammer .Maar gelukkig hebben we nog 2 Emmous winkels en in een naburig plaatsje een Kringloop waar een klein hoekje is voor mooi oude kojes en dergeljike ,dus gelukkig scoor ik nog wel eens wat
Fijn weekend .Elisabeth

kienkele zei

Gelukkig maar dat het er nog was, en het resultaat is prachtig!
Heel fijn weekend, lieve groet, Tineke

Yn'e Steeg zei

Je wilt niet weten hoe vaak ik soms spijt heb dat wij iets hebben laten staan.
Maar ja Belgie en Frankrijk zijn te ver om er weer eventjes op de fiets heen. hihihi

En thee en/of koffiepotten zonder deksel, geen probleem.
Decoreer hier in de winkel ook erg vaak mee.

Groetjes, Jantsje

Emmy zei

Dat is een heel herkenbaar verhaal. Het is een leuk potje en dat voor 50 cent. Groet Emmy

lia zei

Maar goed dat het er nog stond......
Leuk hoor
groetjes Lia

It's me zei

Wat een schatje.....en goed opgelost zo toch??? leuk met het viooltje erin......fijn weekend liefs Ria...

Saskia zei

Staat inderdaad heel gezellig.
Fijn weekend
Groetjes saskia

Joan Ottevanger zei

Heel erg herkenbaar hihi Groetjes Joan.

Dora zei

Een leuk verhaal om de dag te starten, en een hele mooie theepot!

Hannekie zei

wat een leuk idee!!! tegen mij zei de meneer van de stichting roemenie al..ben je er al weer...(bloos) hahha
geniet van je potje
gr hannie

Caroline zei

Wat een mooie pot, ook zonder deksel ! Ik had hem ook meegenomen hoor, ik zet overal plantjes in. Ik heb hier uitzicht op mijn kristallen koekdinges (ja, het is geen trommel maar een ...) zonder deksel, ook 50 cent :-) En een plantje erin !
Wat een leuk blog heb je, ben gelijk volger geworden, wil er niks van missen. Groeten en een prettig weekend, Caroline

Bonjade zei

En nog afpingelen ook...haha...een handelaar in de dop.
Wat een lieverdje.
Fijn weekend
LIefs

Madelief zei

Hoi Renny,

Voor 50 cent had ik hem ook meegenomen. Je hebt groot gelijk! Het staat prachtig met het plantje erin.

Fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

*Ingrid* zei

Hey Renny,geniet van je mooie theepot hoor je moet maar denken ik heb het weer voor mekaar!!

fijne zondag
Ingrid

THE BLACK BARN zei

WAT IS DIT EEN LIEF THEEPOTJE.
VOORAL MET HET VIOOLTJE ER IN.
LIEVE GROET,
MIRANDA

Gerreke zei

Zeg, laat je zo'n vaas nou ook buiten staan? Ik zou het echt niet durven! Het is prachtig.

Richtsje zei

Hoi Renny, wat geweldig joh, zo'n vondst! Elke keer als ik hier kijk bedenk ik waarom ik toch zo zelden de kringloop instap. Raar toch, want de leukste vondsten komen toch daar vandaan?!
Dit is echt leuk!