Home=where the he♥rt=


Ik heb weer een heerlijk knutseluurtje weten te creëren vandaag en dit hart van dennenappels gemaakt. M.b.v het lijmpistool en een spuitbus witte lak. Moeilijker is het niet. En zo hangt er weer even iets anders...
Nog een paar potjes ermee opgevuld.....
En deze krans herkennen sommigen van jullie mss. nog wel van de vorige winter. Eigenlijk wel een beetje een winterkrans hè....maar waarom eigenlijk? De dennenappels vallen nu toch ook weer uit de bomen...?

Dit is trouwens de 100e post zag ik net, tjonge!
Lieve groet,

27 opmerkingen:

Stina zei

Hey, ohh wat een moois heb jij weer gefreubeld meid!!
We kunnen aan de slag in de vakantie.
Geniet ervan.
liefs Stina

Pink Princess zei

Dennenappels, eikels, kastanjes...alles valt nu en er is zoveel mee te doen. Vind je hart lief ♥
Ga morgen eens hier in het bos lopen...wie weet :)

Gerreke zei

Hoe eenvoudig kan het zijn? Wat ontzettend leuk zeg! En sfeervol ook! Ik zou het zo bij mij thuis ophangen. Ik ga dit denk ik ook maken.

Eerst zaterdag maar eens een lange boswandeling maken en op zoek gaan naar dennenappels.

Carla zei

Da's een héél leuk idee!!
Lekker gefreubeld dus weer!!
Heb hier ook nog denneappels liggen...kan weleens ff gaan zitten...dus..bedankt voor de tip!!

fijne avond...liefs Carla.

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan!
Heerlijk zoveel creativiteit!

Groetjes, Veronique

Yn'e Steeg zei

Je hebt gelijk hoor.
Dennenappels kun je nu ook gewoon op de grond vinden.
Leuk hoor een hart van dennenappels.

Groetnis, Jantsje

It's me zei

Wat leuk allemaal...je 100 ste...?? hoelang blog je al dan??? ....... liefs van mij.....

Home and Lifestyle zei

Wat ben je lekker creatief geweest Renny...heerlijk om wat moois te maken waar je weer een tijd mee voor uit kunt!

En je 100e post...hiep hiep hoera...op naar de 200! Ik kom altijd graag bij je langs, dus ik hoop dat je nog heel lang blijf posten! Hoe krijg jij trouwens dat mooie watermerk op je foto's?

Alvast een heel fijn weekend! Lieve en hartelijke groet, Ingrid

Just Who I Am zei

Leuk hoor zijn je kransen ,en die potjes vind ik helemaal super! je 100e blog wow ,gefeliciteerd
Groetjes Elisabeth

Petra zei

Wat een leuk idee zeg, vooral dat hart vind ik heel leuk en dennenappels genoeg hier ;-)) Moet toch nog aan de slag voor een krans met kastanjes dus dan kan deze er meteen bij!

Daydream Living zei

Erg mooi gemaakt je krans! Fijne avond!
Maureen

THEA zei

Hallo Renny,

Leuk is het hart van denappels geworden! Het word net even anders door het met witte verf te bespuiten!Super in deze tijd van het jaar, ze liggen overal voor het oprapen!

Groetjes Thea

almay`s home zei

Wat een leuk idee dat hart van dennenappels! Heel mooi gemaakt! Ook de potjes zijn erg leuk!

Groetjes
Alma

Claudia zei

We lopen een beetje gelijk op, pasgeleden had ik ook mijn 100e post!

Ik ga je ideetjes bewaren voor in mijn knutselkamer hoor.

Sezoentje zei

Je decoraties zijn super, heb je de denneappels gewoon tegen elkaar geplakt zonder dat daar een ijzer of draad tussenzit????
Gefeliciteerd met je honderste post, het gaat hier snel hè,
liefs, Sonja

THE BLACK BARN zei

Ze zijn heel mooie je kransen.
Gefeliciteerd met je 100ste post.

Lieve groet,
Miranda

Dora zei

Ten eerste wat is de foto mooi van je header van je blog. Mooi warm en gezellig.
de krans is een pracht, net als de andere items..je krijgt ondanks de kou haast zin in de winter!

Fluitenkruid zei

Leuk dat hart, weer eens wat anders dan een krans. Op naar de 200! liefs Jannet

Alle mooie dingen zei

dat ziet er geweldig uit.. en gefeliciteerd met je 100ste post!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Kom Achterom zei

Ha Renny
Super leuk je hart! ooh ik zag net ook al een kastanje krans HET KRIEBELT nu alweer erruugg!!
kan het prutsen niet laten en wil dan eigelijk alles wel maken hihih
fijn weekend
Yolanda

Hannekie zei

zooo al 100 posten...gefeliciteerd...
leuke zeg je hart en inderdaad waarom zou je nu geen denneappleskrans kunnen ophangen. leuk juist
gr hannie

Rozmeen zei

Wow wat mooi zeg en zo sfeervol..

liefs en fijn weekend,
Rozmeen

Claudia. zei

simpel is mooi en dat blijkt!
Goed weekend.
Claudia

Karin zei

Nee het zal vast niet moeilijk zijn. maar je moet het wel even doen ;) Mooi hoor!

Emmy zei

Je hart is hartstikke leuk geworden en die krans van vorig jaar vind ik ook mooi op je deur.
Groeten Emmy

Frences zei

Leuk hoor zo'n hart van denne-appels!! En ook mooi als ze wit gespoten zijn. Weer een leuk ideetje voor in mijn ideetjesmap :)

Groetjes Frences

Richtsje zei

Goh, de tuin ligt hier helemaal vol met dennenappels en ik gebruik ze tot nu toe vooral als aanmaakhoutjes voor de houtkachel. Moest ik toch eens wat creatiever gaan nadenken dus :-)
Super weer, dus, Renny!