Goed begin van de herfstvakantie...

Ik was al de hele week vrij, maar als de kinderen dan ook vrij zijn is het ECHT vakantie! En die begon goed....want gisteren viel er een pakketje op de mat. De gewonnen give away (ja alweer één ja...) bij Marjo van het witte luik.
Zo mooi verpakt.....


Ik mocht in haar winkeltje een geurzakje voor mezelf en één voor iemand anders uitkiezen. Nou daar heb ik geen moeite mee natuurlijk. Het is deze geworden en hij is prachtig! Nogmaals bedankt Marjo! Ook namens mijn moeder. En nu kan ik nooit meer zeggen dat ik nooit iets win...gelukkig!
Iedereen een fijne herfstvakantie als je die hebt en anders een fijn weekend!
Dat het zonnetje net zo mag gaan schijnen als op bovenstaande foto's...en anders, ach, lekker op de bank met m'n boek is ook geen straf....en samen filmpjes kijken met de familie, knutselen, koekjes bakken, feestje van mijn kleine meid die alweer 6 wordt volgende week...het gaat alllemaal weer gebeuren en ik ga genieten!
Lieve groet,

25 opmerkingen:

Miranda zei

Gefeliciteerd met je gewonnen kado; altijd een feestje om iets te ontvangen van het witte luik!

Geniet van de herfstvakantie en een fijn weekend.

Groeten,
Miranda

Irma zei

een hele fijne vakantie en wat een leuke give away heb je gewonnen liefs irma

Carla zei

Heerlijk zo'n kadootje!!
En jij...jij komt deze vakantie wel door zo te lezen!!

fijn weekend..liefs Carla.

marian zei

Zoals op je foto's schijnt de zon hier niet maar inderdaad met een boekje op de bank of wat blogs bekijken ;-) gezellig! Prettige vakantie! Hier is het nog een weekje wachten voor het vakantie is!
Bye en geniet nog van je gewonnen giveaway,
Marian

Sezoentje zei

Groot gelijk heb je dat je van al het moois wat je hebt heerlijk gaat genieten, de tijd gaat zo al zo snel voorbij.
Leuk dat je de give-away bij Marjo gewonnen hebt, en dat je ook aan je moeder dacht.
Zin om bij mij mee te doen aan de give-away?
Fijn weekend en een fijne herfstvakantie van Sonja

Dani zei

Leuk dat je zo'n mooie give away hebt gewonnen. Zag er mooi verpakt uit zeg!
Fijne herfstvakantie!
Groetjes
Dani

Home and Lifestyle zei

Inderdaad zag ik nog niet zo lang terug staan dat je 'nooit wat won' hi hi! Ik ben reuze blij voor je dat daar verandering in is gekomen hoor, want het is zo leuk om een give away te winnen (of meerdere ha ha)!

Geniet nog lekker van je weekje vrij...heerlijk om niet met de klok te hoeven leven!

Veel plezier met alles! Lieve groet, Ingrid

La Maison en Wonderboom zei

Wat een mooie giveaway heb je gewonnen, gefeliciteerd hoor.
Een mooier begin van je herfstvakantie kon je niet hebben.

Groetjes
Hermine

Stina zei

Wat een grote bofferd ben jij toch zeg.
Veel plezier ervan.

Lieve groet Stina

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een mooi geurzakje heb je gewonnen! Ik wens je een heel fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

Colinda zei

Leuk zijn die give-aways! Geniet van je vakantie, zo'n weekje vliegt voorbij.

Groetjes,
Colinda

It's me zei

Fijne vakantie meis....liefs van mij...leuk hoor die geurzakjes.....liefs Ria...

Pierelantijntjes zei

Gefeliciteerd met je giveaway Renny, wat ontzettend leuk!
Een hele fijne vakantie toegewenst.
Lieve groet van Ester

Claudia zei

Zo leuk dat je nu zelf ook verwend bent!

Rosarie zei

Hoi hoi,

Wat een mooi geurzakje!
En wat een mooie foto's.
Een hele fijne herfstvakantie..gaat je zeker lukken!

gr Ria

Yn'e Steeg zei

Een hele fijne vakantie week toegewenst ( had ik volgens mij ook al in mijn vorige reactie toegewenst haha)en alvast gefelicteerd met de verjaardag van je dochter.
Treft die het eventjes dat ze in de vakantie jarig is.

Noflike snein tawinske, Jantsje

Dora zei

ow die zijn leuk zeg, super!
en wat een mooie herfstplaatjes!

Ellen zei

Prachtig kadootje Renny, gefeliciteerd! Hier zit de Herfstvakantie er weer op, nog even genieten van de zondag;-).

Groetjes en een fijne zondag,
Ellen

*Ingrid* zei

Hey Renny wat een leuke geurzakjes!en ik wens jullie een hele mooi vakantie samen!geniet ervan...

liefs...

Hannekie zei

gefeliciteerd hoor met je prachtige prijs.
fijne vakantie ..en alvast gefeliciteerd met je kleine meid
gr hannie

Bonjade zei

Oh wat een bofferd ben je toch....
Ja bij Marjo is het cadeautje ontvangen al een cadeau op zich....is het nog niet eens open....
Geniet er maar fijn van.
Liefs

Mayflower zei

Wat een geluk Renny, gefeliciteerd met je gewonnen give away en wat leuk dat je voor je moeder ook o'n heerlijk geurzakje mocht uitzoeken.
Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje en geniet van een heerlijke week herfstvakantie.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Natasha zei

Happy Autumn to you too! I hope that you have a beautiful week.

Best wishes,
Natasha.

Sezoentje zei

Hoi Renny, leuk dat je meedoet aan mijn give-away,
fijne week van Sonja

Emmy zei

Veel plezier hoor van jullie geurzakjes. Leuk dat je ze zelf mocht uit zoeken. Heerlijk hé een weekje vrij wij genieten er ook van. Een fijne dag alvast voor jullie op de verjaardag van jullie dochter. Geniet van alles, groeten Emmy