Girls only...

De slaapkamer van Elyse is vrij klein. Daarom is het lastig er foto's
van te maken voor een totaalbeeld. Veel roze/rood/blauw a la Pip..
Je wordt er lekker vrolijk, net zoals je vrolijk wordt van de
aanwezigheid van Elyse zelf. Ze straalt altijd, met haar aanstekende
glimlach....Haar hele doen en laten maakt je vrolijk.
Ze is het zonnetje in huis....sorry, ik dwaal af...
Deze drie canvassen heb ik jaren geleden al eens gemaakt,
a la scrap.
Het doosje zit vol schatten uit haar babytijd en het scrapalbum vol
baby lay-outs.
Ik hoop dat je door deze foto's een beetje van de vrolijkheid van
mijn kleine, grote meid meekrijgt..



23 opmerkingen:

Colinda zei

Leuk!! Puberdame en ik zijn dol op de Pip-stijl en zo dus ook haar kamer (toch nog een beetje vrolijk roze in huis) en daarom even genoten van jouw foto's.

Groetjes,
Colinda

It's me zei

Een beetje?? meid wat een plaatje !! je dochter en haar kamer......heerlijk om naar te kijken.......fijne week liefs Ria...

Pierelantijntjes zei

Wat een schitterende foto van je dochter, prachtig! En wat een mooie kamer heeft ze.
Heerlijk, zo'n zonnetje in huis.
Liefs van Ester

Karin zei

*zucht* Da's met een zoon toch net even wat anders, maar ook leuk hoor begrijp me niet verkeerd ;)

Home and Lifestyle zei

Van deze post straalt de moedertrots met dikke stralen...maar geen wonder! En de kamer is inderdaad helemaal girls-only! Onze jongste had precies hetzelfde kleurtje op de wand...totdat ze naar de middelbare school ging hi hi...toen werd roze ineens helemaal fout!

Lieve groet, Ingrid

Boukje zei

Lekker vrolijk! Leuke kamer heeft Elyse!
Leuk je gisteren even te zien!
Groetjes Boukje.

Just Who I Am zei

Wat een heerlijk blij log ,een schattige Dochter heb je .Daar word je zeker weten blij van .Leuk om mee te genieten
Groetjes Elisabeth

Kaatje zei

Wat leuk en wat is ze al groot geworden. Heel mooi die canvassen!!
Inderdaad om blij van te worden!
groetjes, Karin

with love zei

Wat een gezellig kamertje voor dit prachtige meisje! Heerlijk al die bloemetjes en dat roze!
groetjes, ERna

Dora zei

wat een heerlijke foto's, echte meiden, leuk hoor!

Claudia zei

Wat een gezellige meidenkamer! Geweldig leuk om te zien.

Liefs Claudia

kienkele zei

Hoi Renny, wat een prachtige kamer voor jouw lieve kleine meiske en wat een prachtige foto van haar. Geniet ervan! Lieve groet, Tineke

Rozmeen zei

Goedemorgen Renny,

Wat een mooie dochter heb je en wat heeft ze een zoet en lief kamertje. Om helemaal vrolijk van te worden. Elk meisje droomt toch van die lieve kleuren. Compliment voor de foto op je banner...ben er helemaal weg van!

Liefs en fijne week,
Rozmeen

Hannekie zei

echt super gezellig. hier in huis geen roze met 4 jongens maar oooo wat vind ik het leuk
gr hannie

English style zei

Ach op zo'n lieverd zou ik ook apen trots zijn, heerlijk zo'n zonnestraaltje in je huis he, ik heb er hier ook 1 lopen, (mijn zoon trouwens ook hoor, ben ik even trots op)
dat gezellige gekwek, en dat gegiechel haha, heerlijk genieten !
Vind de girls only kleurtjes erg leuk (dit zou ook helemaal Fems kamertje kunnen zijn, als het maar oze is, en stippen, strepen, bloemen enz heeft is het goed)
Groetjes en een fijne dag !
Yvon

THEA zei

Een beetje veel zelfs!1

Leuke dochter en super leuke kamer heeft ze!

Heerlijk die vrolijke kleuren!

Daar word je van zelf vrolijk van!!

Groetjes Thea

Fluitenkruid zei

Dat is je goed gelukt! lieve meisjes verdienen lieve kamertjes.

Alle mooie dingen zei

die PIP style is toch wel geweldig.. en een goed begin van de ochtend
het ziet er heerlijk uit! net als je dochter
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Stina zei

Leuk hoor die slaapkamer, onze jongste dochter die heeft ook pip, leuk hé.
Mooie foto van je dochter, hoe oud is ze eigenlijk?
Fijne dag liefs Stina

Yn'e Steeg zei

Heel erg lief.
Inderdaad een echte meiden kamer.

groetjes, Jantsje

Carla zei

Oh...heerlijk dat rose!!!!!!
Kan me voorstellen dat je van zo'n heerlijk grietje helemaal blij word...de vrolijkheid straalt er toch ook vanaf.

Geniet maar lekker van haar...ze zijn groot voor je het weet hoor!!

fijne dag...liefs Carla.

Bonjade zei

Zie nu ben ik er hoor!!! Dacht idd ook al heel lang dat ik een volger van je was....;(
Maar goed ik haal nu alles in.
Wat een prachtkamertje en wat een lief meisje is het .....een plaatje.
Fijne dag
Liefs

Riet zei

Wat een schitterende kamer voor je prinses Renny.
Heerlijk van die vrolijke kleuren.

Liefs Riet.