Eenvoudige vaasjes....


Je kent ze wel, die witte papieren boterhamzakjes.
Het is het omhulsel van bovenstaande
vaasjes.
Een heel eenvoudig en goedkope metamorfose.
Met een paar leuke stempels en stazon inkt kom
je heel ver.
Ps: Ik heb weer even zitten
rommelen met het lettertype...ik vraag me alleen
af of dit een standaard lettertype is...(ik heb nl. heel
veel gedownloade lettertype's op mijn pc staan.)
Dus zien jullie een apart lettertype of  zien jullie  nu
een hele saaie, normale tekst hier.....Ik ben benieuwd,
anders doe ik de oude weer.
Lieve groet,  

36 opmerkingen:

Yn'e Steeg zei

He crea bea, wat is het weer mooi geworden.
heerlijk zo bij kaarslicht!

Wat het lettertype betreft, het is te lezen hoor, en ziet er prima uit.


Groetnis, Jantsje

margarita ♥ Stipje ♥ zei

wel dat ziet er super leuk uit.
ik ben al een tijdje op zoek naar die zakjes waar koop je die leuke zakjes???
het ziet er geweldig uit.
lieve groetjes Margarita

Colinda zei

Wat ontzettend mooi zo die vaasjes ... enne ik zie een heel mooi lettertype :-)

Groetjes,
Colinda

Emmy zei

Ik zie hele leuke vaasjes en lichtjes en nog eens een heel leuk lettertype dus je missie is weer geslaagd. Groeten Emmy

It's me zei

Leuk idee hoor!! ...echt gaaf.....mooi hoor je letters....goed gedaan...hahahha!! liefs Ria....

Alle mooie dingen zei

volgens mij is je lettertype een smalle times new roman is dat de bedoeling?
leuk die vaasjes zo....
hoeveel stempels heb je ervoor gebruikt?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Just Who I Am zei

Wat een apart idee is dit ,echt gaaf!! Je letters zijn mooi hoor
Groetjes Elisabeth

Kaatje zei

Heel mooi, alles!! Lettertype, foto boven je blog, en natuurlijk dat fantastische idee met die boterhamzakjes. Leuk idee voor een goed en goedkoop cadeau. Ik moet toch maar eens aan de frobel!!
groetjes, Karin

Saskia zei

Wat een leuk idee zeg. Ik vind ze top geworden.
Groetjes Saskia

Boukje zei

Leuk idee om die zakjes te bestempelen. 'k Heb ze wel gehad, maar die zijn op... eens kijken of ik ze nog ergens kan krijgen?
Groetjes Boukje.

All Seasons zei

Leuk idee, maar die zakjes kan je niet overal kopen. Mijn moeder kocht ze altijd voor mij bij, volgens mij de Super, daar in de buurt. Bij de AH verkopen ze ze niet. Ik gebruikte ze ook voor traktaties bij de kinderfeestjes, leuk om iets op te schrijven.

Oja en je lettertype ziet er erg mooi uit!!
Groet,
Patricia

Home and Lifestyle zei

Toen ik net op je blog kwam, dacht ik 'hé, wat ziet het er hier mooi uit'. Dus wat mij betreft lekker zo laten hoor!

Die zakjes zijn inderdaad erg leuk om te bestempelen...volgens mij verkopen ze deze zakjes bij de Jumbo.

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Leuk hoor, en die letters zijn goed te lezen.

groetjes Lia

Pien zei

Wat zijn die zakjes leuk zeg!
En je lettertype ziet er ook super uit.
Hoe doe je dat trouwens?
Ik probeer van alles, maar mij lukt het niet.

Groetjes,
Pien

Joan Ottevanger zei

Ziet er allemaal heel mooi uit je zakje en de letters.Groetjes Joan

almay`s home zei

Het is een heel leuk lettertype. Die zakjes zijn heel gezellig en wat een leuke stempels heb je gebruikt! Mooi wanneer het licht er doorheen schijnt!

Groetjes
Alma

Judith zei

Ik vind je zakjes ook een goed idee! Heb dit ook eens gehad, maar dan niet bestempeld. Wat is trouwens het verschil van Stazon Ink en een cats eye?
De zakjes zijn te koop bij Jumbo.
Groetjes van Judith

Yvonne zei

Wat leuk verzonnen weer!!

Gr yvonne

marian zei

Mooi lettertype hoor! Heel leuk!
Marian

THEA zei

Leuke vaasjes ja, op die manier!

Je lettertype in je berichten is normaal, bijna saai zou ik zeggen.

Maar in je kopfoto zie ik wel een heel mooi lettertype.Of bedoel je dat soms??

Groetjes Thea

Carla zei

Zo heb je toch een héél leuk vaasje gemaakt...leuk idee!!

fijne dag...liefs Carla.

Dora zei

Ik vind je letters top zo.
je vaasjes...wat een super idee erg mooi!

Fluitenkruid zei

Wat leuk geworden, simpel maar erg sfeervol!
Leuk lettertype, apart maar goed leesbaar.
groetjes Jannet

amtolula zei

You have a great blog with stunning pictures. I´m happy finding you.
I will follow.
Have a nice day.
Hugs Tanja from Germany

Hannekie zei

heel erg leuk zeg. ff op zoek naar zo een zakje..
ik zie een mooi lettertype hoor
gr hannie

Madelief zei

Hoi Renny,

Je zakjes zien er erg mooi uit en je lettertype is prima! Het heeft iets orientaals.....

Fijne dag & lieve groet,

Madelief

gewoon gezellig zei

Wat een superleuk idee!
Ik heb alleen geen idee waar je die zakjes kopen kunt?? Wil je me dat vertellen?
Je lettertype is helemaal leuk!

Groetjes Hilde

*Ingrid* zei

je éénvoudig vaasje is een leuke post Renny met mooie foto's!dank je wel voor de tip hoor!
Ingrid

Claudia zei

Mooie letters, mooie creaties. Je bent net zo gek op stempelen als ik. Heb je daar nog leuke adresjees voor?

Morgen maak ik een foto en plaats ik weer eens een post, heb er weer zin in.

Liefs Claudia

Musje zei

Haha handig he onze scraphobby,daar kun je ook veel andere dingen mee,ik vind het super je glaasjes zo,ziet er sfeervol uit,lieve groet Joke.

Sonja zei

Wat leuk gedaan!!! Gezellig..

Fijne week!

Groetjes, Sonja

English style zei

Ohhh wat een leukerds deze vaasjes !!!!

Maureen zei

Wat een superleuk idee!

Sandra zei

Hoi Renny,
Ik kom voor het eerst op je blog en ik vind het allemaal prachtig! Wat me opviel is het lettertype, welk font is dat? Zou je me dat willen verklappen?

Groetjes, Sandra

Petra zei

Ik ben vandaag bij de Jumbo geweest maar: "nee mevrouw die hebben we niet" Heeft iemand enig idee hoe ze heten en bij welke producten ze liggen?

Bedankt alvast.

louise-tara8 zei

Hoi Renny,

Vind je bestempelde boterhamzakjes ZO LEUK ......... kan ik deze ook bij jou bestellen?
Hoor graag van je!

Fijn weekend!

Groetjes Louise