Brocant tafelkleedje...

Vanmiddag heb ik mezelf weer eens getrakteerd op iets moois. Ik heb al sinds maandag herfstvakantie, voor mij dit jaar twee weken lang....en ik ben er zó aan toe. Ik geniet heerlijk van gefreubel, boek lezen en bezoekjes aan de brocante winkeltjes in de buurt. Bij Madame Brocante vond ik vanmiddag een prachtig brocant tafelkleedje. Ik ben er helemaal verliefd op. Het past ook nog eens perfect op het bijzettafeltje.
Wat maakten ze vroeger toch mooi spul, zo zie je het tegenwoordig echt niet meer. Kijk maar eens van dichtbij.
Iedereen een fijne avond, doe gezellig de kaarsjes aan en geniet van het moment!
Lieve groet,

25 opmerkingen:

Hannekie zei

wat een plaatje..echt een snoepie
veel plezier ermee
gr hannie

Passione Helena zei

Wat een prachtig kleed heb je gekocht! De verschillendheid aan patronen en werkjes waren vroeger veel meer. Nu is het een massaproduktie, wat je op elke hoek tegenkomt.

Geniet nog van je vakantie en van een heerlijke, knusse avond!

Lieve groetjes Helena

Emmy zei

Wat een leuk kleedje heb je gescoord. Hij past zeker mooi om je tafeltje. Fijne avond, ik zal ook nog even de kaarsjes aansteken helemaal vergeten door dat ik zit te bloggen. Groeten Emmy

At Home by IEN zei

Wat een prachtig kleedje! Kan me voorstellen dat je daar heeeeel blij mee bent! Vroeger maakten ze echt de mooiste dingen, en dat terwijl ze toen minder tijd hadden zou je denken.
Wat heb je een leuk watermerk op je foto's. Hoe heb je dat gedaan?
Jij ook een fijne avond en geniet van de kaarsjes en je boek!
Groetjes
Ineke

Stina zei

Wat een lief kleedje heb jij gekocht.
Dus je heb nog lekker vrij, heerlijk joh, geniet ervan.
Vindt die besjes ook zo mooi, vooral die kleur.

Fijn weekend lieve groet Stina

Claudia zei

Wat is het weer mooi bij je!

lia zei

Hier branden de kaarsjes altijd. En genieten probeer ik zoveel mogelijk te doen.
Mooi is dat handwerk van vroeger.

groetjes Lia

Saskia zei

Allereerst hebben wij inderdaad gezellig de kaarsjes aan en de gordijnen dicht vind ik zo knus.
Maar wat een mooi tafelkleedje, mooi wanneer je dat nog gaaf kan vinden, zelf heb ik stapels witte gehaakte kleedjes, van heel fijn tot grof. Mijn moeder maakte ze altijd. Laatst heeft een vriendin er nog een van mij gekregen ze zocht er een voor onder een mooie vaas op tafel. Ben altijd blij als ik er iemand er een plezier mee kan doen. Zelf leg ik er ook zo nu en dan een neer.
Groetjes Saskia

Home and Lifestyle zei

Wat heb je een mooi kleedje gescoord! Hier gaan de kaarsjes zo ook aan (als ik het niet doe, doet niemand het...en ik kom net binnen), zet ik zo dadelijk een kop thee en kruip ik lekker op de bank!

Nog een fijne avond Renny! Lieve groet, Ingrid

brigitte zei

Mooi kleedje.
Prachig en ook nog zo mooi wit.
Hele mooie foto's ook.
Groetjes Brigitte

kienkele zei

Hier branden de kaarsjes ook al Renny! En je kleedje is prachtig joh, inderdaad, zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt. Geniet van je mooie vondst. Fijne avond, lieve groet, Tineke

Kom Achterom zei

heerlijk hé!! kacheltje aan en genieten van het heerlijke sfeertje. Wat een prachtig kant zeg!
wauw
fijne avond
yolanda

crealili zei

Ook hier in België beginnen overal de kaarsjes te branden, kachels aan, een kopje koffie met een lekker plakje zelfgebakken cake. En dan genieten van je interieur.......
Goed gedaan hoor, erg gezellig!
crealili

Susan zei

Ooohhhh, wat een prachtig kleedje! Inderdaad prachtig handwerk van vroeger, jammer dat je dat nu niet meer zoveel tegen komt...

Gr. Susan.

Daydream Living zei

Ziet er gezellig uit Renny, fijne avond!
Maureen

marian zei

Inderdaad, héééél mooi! Prachtig werk van vroeger, zo vind je het inderdaad niet meer nieuw! Heel mooi in beeld gebracht ook!
Groetjes,
Gezellig weekend!
Marian

Carla zei

Wat een schatje dat kleedje!!!
Daar heb je een goede koop aan gedaan hoor!!

liefs Carla.

Dora zei

Ik zit altijd te smullen hier...zulke mooie spullen!

brocantezussen zei

Erg mooi zeg. En het licht valt er zo mooi op! Dat wordt genieten!

Yn'e Steeg zei

De kaarsjes zijn inmiddels alweer uit.
( ik had me gisterenavond voorgenomen om niet te gaan bloggen, maar even lekker een boek te gaan lezen) dus vandaar.
Heerlijk twee weken vakantie, lekker van genieten.
Hopelijk wordt het volgende week weer iets beter weer.

Noflike dei tawinske, Jantsje

Fluitenkruid zei

Heel mooi dat oude handwerk..
Geniet lekker van je vakantie! groetjes Jannet

Colinda zei

Heerlijk 2 weken vakantie, geniet ervan!

Groetjes,
Colinda

The things I like to do zei

Ja veel dingen van vroeger zij veel mooier afgewerkt dan nu.Je bijzet tafel is ook een schatje!
Groetjes

*Ingrid* zei

Wat mooi Renny,geniet van je vakantie hoor!

fijne dag nog...

almay`s home zei

Renny wat een mooi kleedje en wat leuk om die details zo van dichtbij te zien. Het is inderdaad vakwerk. Mooi hoor. Ook fraai is je plank boven de bank!

Ik heb ook de kaarsjes aan hoor!

Groetjes en geniet nog lekker van je vakantie!
Alma