Zeepjes enzo..

Het rook hier vandaag heerlijk in huis. Aangestoken door Ester van Pierelantijntjes ging ik aan de slag met bakvormpjes, zeep, lavendel, rozenblaadjes, ecoline en olieen.. Eenmaal uitgehard kwamen de kraaltjes, lintjes, bloemetjes, schelpjes, veertjes etc. tevoorschijn en heb ik heerlijk zitten freubelen. Zo'n ontspannen klusje, echt een aanrader...dat komt vast door de geurtjes..Deze zeepjes zijn verwerkt met rozenblaadjes, heerlijk! 

Deze lila ketting is verwerkt met lavendelzaad en ook deze ruikt erg lekker.

Nog een paar zoet roze....
Dit kransje maakte ik vorige week van gedroogde hortensiabloemetjes. Morgen wil ik nog een mooie herfstkrans maken. Iedereen een fijn weekend, ik hoorde dat het weer mooi weer wordt.
Lieve groet,

24 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Heey Renny,

Wat zijn ze leuk geworden zeg...ik kan me voorstellen dat dat een ontspannend klusjes is! En als je het resultaat ziet, dan heb je toch helemaal om...echt super leuk!

Een fijn weekend...ik hoop ook op mooi weer! Lieve groet, Ingrid

kienkele zei

Nou ja zeg Renny, dit kan geen toeval zijn. Jij, die het gevoel had dat mijn post door jou geschreven had kunnen zijn (bedankt voor je lieve reactie) en nou zijn we ook al beide in de weer geweest met zeepjes (ik was gisteravond druk met bakvormpjes in de vorm van cijfers en letters, leuk!). Mijn hele waskeuken rook heerlijk naar lavendel. Jouw zeepslingers zijn leuk geworden. Fijne avond nog.....lieve groet, Tineke

Boukje zei

Gelijk drie zeepkettingen gemaakt! Ze zijn ook zo leuk! Mooi geworden en het ruikt vast heerlijk bij jou nu!
Groetjes Boukje.

Carla zei

Wat een leuk werk he!!!(mijn apostrofje doet het niet...grrrr)
Maar goed...dat ter zake....ze zijn echt leuk hoor.....en wat zal het lekker ruiken bij jou nu.
Wel jammer dat na verloop van tijd de meeste lucht er toch af gaat.
Maar het blijft heel leuk om te doen, en zijn super gave kadootjes!!

fijn weekend...liefs Carla.

almay`s home zei

Hoi Renny,

Leuk die kettingen. Mijn zus en ik zijn vorig jaar bezig geweest met zeep en zo. Maar wij kregen het toch niet voor elkaar om van die mooie vormpjes te creëren. Wat is jou geheim....

Groetjes
Alma

Pierelantijntjes zei

Hoi Renny,
Wat ontzettend leuk dat je gelijk aan de slag gegaan bent. En wat zijn ze mooi geworden! Ook zo leuk dat je echt allerlei verschillende gemaakt hebt. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig, en wat zal het heerlijk ruiken bij jou in huis.
Je kransje is ook een liefje zeg. Ben benieuwd hoe de herfstkrans gaat worden, leuk hoor al dat geknutsel.
Liefs Ester

Fia zei

Wat zijn ze mooi geworden knap hoor ik doe het je niet na!
Succes met de krans morgen.

Groetjes Fia

Joan Ottevanger zei

Wat zal dat lekker ruiken in je huis.Gebruik je daar een speciaal soort zeep voor?Ben wel benieuwd.Succes met je krans maken zal zeker prachtig worden.Groetjes Joan.

Claudia zei

Ze heeft mij ook aangestoken hoor, nu alleen nog even de tijd vinden...

Liefs Claudia

THEA zei

Wat een beeldige zeepslinger heb je gemaakt.Allemaal weer heel anders, maar ze zijn alle 3 heel mooi. Eigenlijk moesten we geur pc's hebben!! Want ik denk dat ze rg lekker ruiken.

Leuk je kransje, ik heb al heel veel kransen gemaakt. En ook in allerlei materialen, maar nog nooit de losse bloemetjes aangeregen. Ik dacht eerst het is eucalyptusblad.

Je maakt me nieuwsgierig naar je krans!!Maar die laat je tegen die tijd vast wel zien.

Fijn weekend, groetjes Thea

Hannekie zei

leuk zeg. ik heb dit een keer bij Your Zoap gedaan als workshop. Ik vond het erg leuk om te doen. en inderdaad wat ruikt dat heerlijk he
fijne weekend en knutsel ze
gr hannie

Emmy zei

Leuk geworden je zeep kettingen. Jammer dat ik ze niet kan ruiken. Groet Emmy

Fluitenkruid zei

Hoi Renny, wat leuk om zelf te maken. Ik wil dat ook wel eens proberen, het zijn ook leuke kadootjes om weg te geven. Groetjes Jannet

Sas zei

Jammer om je ermee te gaan wassen, hihi

Home and Lifestyle zei

Hoi, daar ben ik weer...want je bent getikt!

Zie mijn post... :-)

Lieve groet, Ingrid

Home and Lifestyle zei

En ik krijg weer kippenvel van jouw verhaal! De scherpe randjes gaan er echt wel af hoor, maar helemaal blanco wordt het niet meer. Maar ik ben allang blij dat wij beiden nog in staat zijn om elkaar hier een lief berichtje te sturen!

En leuk dat je mee wilt doen...ik ben benieuwd!

Lieve groetjes, Ingrid

Riet zei

Ohhh wat is dat allemaal schitterend gemaakt zeg.
Dat geloof ik graag dat je huis heerlijk ruikt.

Liefs Riet.

Saskia zei

Zijn erg leuk geworden, ga het ook proberen.
En je krans van kleine hortentia bloemetjes is leuk geworden.
Fijn weekend.
Groetjes Saskia

Karin zei

Inderdaad Bizzy@home! Ik wil het ook eens gaan proberen, eerst eens zorgen dat ik er spullen voor in huis haal.

Stina zei

Stiekem een vraagje, wat doe jij met die zeepkettinkjes, ze zijn héél leuk geworden.
Leuk is je kransje geworden.
Wij hopen morgen naar Barneveld te gaan, winkelen.
En gaan tegelijkertijd naar mijn moeder heen.

Goed weekend groetjes Stina

Mayflower zei

Ohhh.wat ben je heerlijk bezig geweest Renny en wat zal het heerlijk ruiken bij je. Je zeepkettingen zijn werkelijk prachtig gemaakt en ook het kransje van Hortensiabloemetjes vind ik geweldig leuk.
Ben benieuwd naar de kransen die je gaat maken.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Sonja zei

Haha, leuk.. had het ook al even bij Ester gezien! Ga het ook zeker eens proberen.. miscchien wel van t weekend.. succes met de herfstkrans en natuurlijk gaan we het resultaat zien, toch?

Fijn weekend!

Groetjes, Sonja

Richtsje zei

Wat supercreatief! Vast dat alles heerlijk ruikt... Zeepkettingen maken doen ze ook in lekkum, wist je dat? Wat een prachtige kapstok heb je daar trouwens.

Musje zei

Zoo wat ben je lekker creatief bezig,prachtig je zeep kettingen,lieve groet Joke.