Weggevertje {mini give-away}..


Vanmiddag heb ik weer heerlijk zitten freubelen en wat geurzakjes gemaakt. Met vulling en lavendelpitjes. Heerlijk voor in de linnenkast, in je kussensloop of gewoon voor de sier.
Omdat ik vandaag de give away van Mea heb gewonnen, ben ik in een zeer goeie bui :o)
(Anders meestal ook wel, maar ik ben niet zo'n geluksvogel wat winnen betreft...)

Vandaar een weggevertje.
Het enige wat je hoeft te doen is een reactie achter laten onder dit bericht
en je maakt kans om één van deze zakjes te winnen.
Volgende week maak ik de winnaar bekend.
Over de give away meer in een volgende post...
Ik hoorde van Mea dat het pakketje
al onderweg is...oeh, ik kan niet wachten.

Lieve groet,


54 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoi Renny!

Ik wilde al bij je aanwaaien omdat ik het zó geweldig leuk vind dat jij de give away van Mea hebt gewonnen!! Ik zag laatst al ergens staan dat je nog nooit wat gewonnen had en toen hoopte ik al dat daar snel verandering in zou komen. Gelukkig trok Mea jouw nummer er uit...helemaal top!

En ik schrijf mij hier ook voor in hoor...de kans dat ik nogmaals bij je win is niet zo groot, maar toch...! Het hartje van je eerdere give away hangt al een tijd op onze slaapkamer...en daar komt echt niet alles en iedereen ha ha....!

Lieve groetjes, Ingrid

Emmy zei

Nu ik doe mee hoor, zo'n mooi zakje wat nog heerlijk ruikt is altijd welkom. Die lavendel in de grote pot erachter is ook een leuk idee, moet maar gauw eens een zak lavendel bloemetjes halen.
Groet Emmy

Franse Lelie zei

Ik wil wel in aanmerking komen voor zo'n heerlijk geurend prachtig geurzakje!
Lieve groet Jolanda

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat leuk joh dat je de Give Away van Mea hebt gewonnen, voelt fijn he!?
Leuk dat je zo'n schattig geurzakje gaat weggeven naar aanleiding van je geweldige bui ;) ik doe in iedergeval graag mee en hoop een kansje te maken! :)
Fijne avond!

Groetjes, Veronique

Romantic Today zei

Prachtig zijn ze, je geurzakjes!

groetjes,
Mirelle

Elsina zei

Gefeliciteerd met je win! Prachtige geurzakjes!

@nne zei

Ik doe ook mee hoor ... ik ruik de lavendel al tot hier! Lieve groet, @nne

Yn'e Steeg zei

No soe ik dan ek in kearke winne??
Dit liket mei skoan ta.

Geurzakjes heerlijk!!!! En zo mooi..

Groetjes, Jantsje

Pink Princess zei

Ook ik doe nog maar weer eens mee, wie weet win ik NU dan eens hihi.

Liefs en de zakjes zijn schatjes, en heeeeerlijk die lavendel. Heb ook heel wat kunnen oogsten...moet er alleen nog wat mee doen ;)

Het liefste thuis zei

Hoi Renny,
Wat leuk dat je de give-away hebt gewonnen, dat voelt bijzonder he, verwennerij op die manier!

Voor je mooie geurzakjes doe ik ook graag mee :-)

Liefs, Hanneke

Sezoentje zei

Gefeliciteerd met je gewonnen give-away! Je geurzakjes zijn geweldig mooi hoor, ik doe dus zeker mee ;)
Fijne avond nog van Sonja

Carla zei

Wat leuk is dat dan hè...als je wat wint...gefeliciteerd meis!!

En tja...wie wil er nu geen kans maken op zo'n prachtig geurzakje van jou...ik wel in ieder geval..dus bij deze...meld ik me ook aan.

liefs Carla.

Stina zei

De felicitaties van mij hoor, doe graag mee.leuk die geurzakjes.
Liefs Stina

Petra zei

Wat zijn ze mooiiiiiiiii; die zouden hier niet misstaan ;-))

En gefeliciteerd met je gewonnen give-away.

Kaatje zei

Heb net de give away van ambrozijn en oude kant gewonnen, heerlijk hè. Ik win ook nooit wat....
Wil toch nog meedoen aan deze giveaway......Wat is er trouwens mini aan??? Heel mooi hoor.
groetjes en geniet vanje prijs!! Karin

Saskia zei

Ik wil graag meedoen met deze mini give-away.
Groetjes Saskia

All Seasons zei

Als eerst een proficiat met je gewonnen prijs bij Mea. Leuk mag je morgen misschien je kadootje wel uitpakken..
Ook ik wil graag mee doen met de geurzakjes prijs. Ik heb altijd een geurzakje van Lavendel op mijn kussen liggen, heerlijk die geur en ik kan er zo lekker van slapen.
Wie weet ligt er volgende week eens een nieuwe op mijn hoofdkussen te pronken :-)
Lieve groet,
Patricia

Boukje zei

Ik kan de lavendel hier ruiken, leuke zakjes! Gefeliciteerd met jouw prijs en leuk dat jij een van ons een zakje wilt sturen!
Groetjes Boukje.

It's me zei

Wat leuk lief en aardig........en owwww die carte postale.......daar ben ik voor gevallen......wat een leuke ......liefs an geniet van je give away....liefs Ria.....

Pien zei

Gefeliciteerd met de give away van Mea!!
En natuurlijk doe ik mee met jouw give away, want wie wil er nou niet van die schattige geurzakjes. Nou ik wel hoor! Spannend wie het gaat worden.

Groetjes,
Pien

Judith zei

Hallo Renny,
Ik ben al veel vaker op jouw prachtige woonblog komen kijken. Nu direct maar volger geworden (-: Prachtige sfeerfoto's deel je met ons!
Groetjes van Judith
ps: leuk dat waxinelichtje in het theekopje, daar heb ik ook een aantal van in de kamer staan (-: Misschien plaats ik die ooit nog eens op mijn blog...

kienkele zei

Hoi Renny, gefeliciteerd met je gewonnen give-away meid, het is je van harte gegund!
En wat betreft jouw give-away, ik doe heel graag mee, want ik vind ze beeldig!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Dani zei

Wat leuk dat je die give away hebt gewonnen! En je geeft gelijk weer iets anders weg, wat lief!
Die zakjes zijn prachtig.
Groetjes
Dani

little sweet things zei

Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
Nou ik heb vandaag mijn winterkleren van zolder gehaald en die kunnen best een geurzakje gebruiken haha. Ik doe graag mee hoor!
Liefs Sas

Karin zei

Gefeliciteerd en wat leuk dat je er ook een het web opgooit ;) Ik doe mee hoor, met veel plezier.

Joan Ottevanger zei

Gefeliciteerd met je gewonnen give away en heel leuk dat je zelf ook wat weg geeft.Ik doe dus graag mee.Groetjes Joan.

Claudia zei

Waar iets kleins groot in kan zijn, wat een geweldige kussentjes, ik doe mee!

Liefs Claudia

Sas zei

Een give-away krijgen en er ook eentje weggeven ... leuk hoor!

Ik doe graag mee als kanshebber, want ik vind ze zooo schattig!

groetjes Sas

Servies en Brocante zei

Mooie foto's heb je!
Fijn weekend :)

Corinne zei

Hoi Renny,

Wat een leuke give away. Ik wil graag meedoen. Ben momenteel nogal druk dus ik kan wel wat ontspannends gebruiken:).
Hopelijk wordt de drukte vanaf volgende week minder en heb ik weer meer tijd om te bloggen en berichtjes achter te laten want dat schiet er nu een beetje bij in.

Groetjes en alvast een heel fijn weekend,
Corinne

Anoniem zei

hoi Renny,

wat lief van je en wat zijn de zakjes mooi! ik doe graag mee natuurlijk,

groetjes Ingrid

Twa zei

Hey Renny.
Natuurlijk doe ik mee met je leuke give away! Ze zijn echt superdepuper! Nou ben ik meestal niet zo'n geluks vogel en ik ga er vanuit dat ik niet win, maar ik vind ze wel heel erg leuk, zou ik er dan ook eentje kunnen kopen van je? Ik dacht dat je ook een webwinkeltje had (ik dacht; daar staan ze vast ook wel), maar ik zie de link niet meer. En als je ze verkoopt, hoe duur zijn ze dan?
Groetjes Antoinette.

Hannekie zei

gefeliciteerd!!! en wat leuk jouw zakjes. ik doe graag mee!!!
gr hannie

http://truutske.blogspot.com/ zei

Proficiat met je give away. Ik doe graag mee want ben dol op lavendelgeur en zakjes waar overal wel een pracht plekje voor te vinden is.

Christel zei

Wat een mooie geurzakjes! Wie wil daar nou geen kans op maken (nou, ik dus wel hoor)!
Gefeliciteerd met je prijs, ben benieuwd wat je gewonnen hebt!

Groetjes Christel

Yvonne zei

Leuk die geurzakjes.

ik doe ook mee !!!

Gr Yvonne

Villa König zei

Simply gorgeous! :-) Hugs Yvonne

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat leuk dat jij de giveaway van Mea hebt gewonnen!!

Je zakjes zijn prachtig geworden :-)!

Lieve groet & fijn weekend!

Madelief

Alle mooie dingen zei

ik ben ook niet zo'n geluksvogel maar ik blijf proberen!dus... ik doe mee!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Colinda zei

Mag ik nog aanschuiven ... vind je geurzakjes zo leuk!

Groetjes,
Colinda

gewoon gezellig zei

Wat leuk!!
Ik doe mee!!
En leuk dat je bij mij ook meedoet ;-))

Groetjes Hilde

Irma zei

hieper de hiep hoeraaaaa helemaal gelijk heb je als er iets te vieren valt moet je het doen, het is leuk om iets te krijgen en om iets te geven heeeeel veel plezier met je gewonnen give away en houd de deur in de gaten liefs Irma

Karin zei

Wat een leuke!! Ik snap er nog steeds niks van hoe jullie dat doen met die leuke teksten op stofjes.. Ik doe dan ook heel graag mee.
En ondertussen heb ik al gelezen dat je je gewonnen give away al in huis hebt, dat ging zeker snel..gefeliciteerd!
Fijn weekend (hopelijk is het bij jou ook mooi weer)
Groetjes,
Karin (Mooi)

*Ingrid* zei

Ik wil een gokje wagen Renny en ook omdat ik je zelfgemaakte zakjes zo mooi vind!Ik ben niet zo handig met dat soort leuke dingen!geniet van een gezellig weekend...
Ingrid

Rozmeen zei

Prachtige give away! Ik doe mee :-)

Fijn weekend en liefs,
Rozmeen

Anoniem zei

Wat zien de zakjes er mooi uit zeg ik doe dan ook graag mee met je give away.

Hartelijke groet van Marion

Het Witte Luik zei

wauw, prachtig! ik doe graag mee! lieve groetjes Marjo

Sanneke Panneke zei

Hoi Renny, Ben ik al te laat?????????
Ik wil heel graag meedoen.
Heel erg mooi...

Groetjes Monique

English style zei

Pfffft wat een reacties zeg !!
allereerst gefeliciteerd met youw give away, wat leuk om iets te winnen he ??
Als het mag wil ik ook wel graag bij jou mee doen, vind de geurzakjes erg leuk geworden !!
zal een link op mijn blog zetten
lieve groetjes Yvonne

Karin zei

Hoi Renny,
Wat leuk dat je ook uit Friesland komt!
En bedankt voor je reactie.
Groetjes,
Karin (Mooi)

Pierelantijntjes zei

Wat zijn ze leuk Renny. Ik dacht eigenlijk dat ik al gereageerd had, maar kan mijn reactie niet terug vinden, dus bij deze.
Gefeliciteerd met je gewonnen giveaway hoor. Super!
Liefs Ester

Yvonne zei

Hoi Renny, wat een leuke freubels, echt prachtig. Ik ga duimen.
Groetjes Yvonne

Vrouwe Papenborg zei

Gefeliciteerd, en het is misschien wel het begin van je "good luck".
Maar heel graag doe ik mee, zie het al liggen op mijn etagere.
Groeten Monica, vrouwe Papenborg

Carool zei

Nou ik ben veeeeeeel te laat want heb je vandaag pas "gevonden" maar ik blijf je zeker volgen!
Groetjes,
Carola