Vensterbankkiekjes….

3homedecoraties 554
 Op diverse blogs kwam ik onlangs wat ‘vensterbank impressies’ tegen. Dat bracht mij natuurlijk op het idee ook weer eens mijn vensterbank te fotograferen. De emaille kan is inmiddels gevuld met hortensia’s uit eigen tuin. De kleurschakeringen worden steeds boeiender. De lantaarns herkennen jullie mss. nog wel van een eerdere post.
3homedecoraties 581  
Let even op de reflectie in het raam… Foto’s maken van de vensterbank is altijd lastig, helemaal als de zon schijnt. Dus greep ik vanmiddag de kans terwijl het maar door sputterde buiten.. als je nog niet in de herfststemming was, dan word je het nu wel.
3homedecoraties 572
3homedecoraties 567
3homedecoraties 584
Lieve groet, 
Renny-onderschrift-blog-kop

23 opmerkingen:

Claudia zei

Grappig om al die vensterbanken voorbij te zien komen, maar ik pas, ben nog even bezig met mijn "eigen" serie.

Liefs Claudia

Emmy zei

Prachtig die hortensia in je kan, mooie lantaarns ook. Ja het was echt herfst vandaag ik heb de kaarsjes al aan gestoken. Groet Emmy

Joan Ottevanger zei

Ziet er heel sfeervol uit ook toch maar eens aan de gang gaan om er iets gezelligs van te maken maar deze is super.Joan.

It's me zei

Wat gezellig Renny,......mooi je hortensia....liefs fijne avond Ria...

Home and Lifestyle zei

Wat staat de hortensia mooi in je kan! Een vensterbank is inderdaad een lastig plekje om mooi te fotograferen, door het licht komt het er bij mij in ieder geval vaak niet mooi op.

En ja...zondagmorgen stond ik nog in Zuid-Frankrijk en vond ik het wel lekker om naar huis te gaan, maar er ontwikkelt zich momenteel een kleine depressie...niet alleen buiten maar ook bij mij ha ha! Ik wil terug....brrr...heb het gewoon koud hier :-((((

Een fijne avond Renny....met de kaarsjes aan :-)

Lieve groet, Ingrid

kienkele zei

Hoi Renny, ziet er mooi uit hoor, prachtig zijn ze he, die hortensia's, je blijft er naar kijken. Heb er zelf eentje die blauw bloeit en nu prachtig verkleurde naar een beetje grijs/groen/blauw. Er zaten maar een paar bollen aan dit jaar, en die zijn verwerkt in een guirlande voor op de schouw.
Fijne avond, lekker op de bank met de kaarsjes aan, lieve groet, Tineke

Madelief zei

Hoi Renny,

Je vensterbank ziet er heel mooi uit. Rustig en met gezellige spulletjes! Ik heb al een tijdje niets meer in huis gedaan, maar ik geloof dat het toch weer tijd wordt. Als ik jouw foto's zo zie krijg ik zin om ook alles gezellig te maken.

Fijne avond!

Lieve groet, Madelief

Saskia zei

Mooie vensterbank. Vind het erg leuk om al die vensterbanken te zien. Daarom ben ik er ook mee begonnen
Groetjes Saskia

Colinda zei

Gezellig zo met hortensia's en lantaarntjes!

Groetjes,
Colinda

Richtsje zei

Wat een leuk idee, een vensterbank-kijkje komen nemen!
Via een andere blog kom ik zomaar langs. Mag ik nog even verder kijken?

Sezoentje zei

Wat een mooie vensterbankdecoratie, je hortensia's staan heel mooi in die emaille kan, super met die lantaarntjes,
fijne avond nog van Sonja

Dani zei

Mooi! Die hortensia's in die kan staan echt schitterend.
Groetjes
Dani

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Gezellig ingerichte vensterbank!
De hortensia's in de kan staan super....ik heb vanochtend exact hetzelfde gedaan! :)

Groetjes!

gewoon gezellig zei

Prachtig, eenvoudig en sfeervol!
Hortensia's zijn supermooi nu!
Het is weer kaarsjesweer!! Gezellig

groetjes Hilde

Kom Achterom zei

Mooi hoor je venster!! en prachtig op de foto gezet!!
Heerlijk deze tijd van het jaar!
Fijne week
Yolanda

The Old and the Beautiful zei

Mooie vensterbank hoor en toch goed gefotografeerd ook al is dat moeilijk. Mij lukt het in ieder geval niet dus kan niets laten zien.

Fijne week en groetjes,
Gonda

Dora zei

Deze foto's stralen rust uit, heel erg mooi!

Hannekie zei

prachtig zo. alles lekker wit en dan die mooie hortensias erbij. ga meteen ff de tuin in ook een paar knippen. fijne dag
gr hannie

lia zei

Ja, ik heb er ook al een aantal voorbij zien komen. En het ziet er leuk uit zo.

fijne dag
groet Lia

Boukje zei

Mooi die gedroogde hortensia's, mooie kleuren inderdaad!
Ik zie jouw blog nu alleen maar grijs, klopt dat? Nog wel foto's etc. maar geen blogachtergrond...
Groetjes Boukje.

Riet zei

Ohhhh wowwww,Wat een prachtige vensterbank heb je,zo sfeervol en gezellig.

Liefs Riet.

Stina zei

Mooi en lekker rustig bij jou op de vensterbank.

Gr Stina

Ellen zei

Hoi Renny,

Wat ziet dat er geweldig uit. Ik zal ook eens een vensterbank kiekje nemen. Mijn fototoestel ligt half uit elkaar,pffff. Hij zal toch nog even meemoeten ben ik bang maar tape doet wonderen,hihi.

Groetjes,
Ellen