Tikkie, jij bent ‘m….en de herfstkrans.

Ook ik ben getikt  en wel door  Ingrid.  Zij heeft vanaf vandaag ook een hele mooie give away, dus gauw even kijken op haar blog zo.
Bij het tikkertje spelen horen een aantal vragen, nou vooruit dan maar!
Noem 4 voorwerpen uit je handtas:
Agenda, mobiel, lippenbalsem (één van de vele verslavingen) en foto’s van mijn drie
lieverds.
 
…en een foto van manlief (die zal ik hier maar niet plaatsen, dat gaat ‘ie niet leuk vinden)
Gewoon een hele knappe kerel :o)

Noem vier voorwerpen uit je bureaula:
Helaas heb ik geen eigen bureau meer, ik ben nog altijd op zoek naar een mooie brocante
secretaire.

Vier dingen die ik altijd al heb willen doen, maar nog niet heb gedaan.
Reis naar Amerika, zwemmen met dolfijnen, mijn eigen boek uitgeven en rondtuffen in mijn eigen VW kever.

Noem vier voorwerpen uit de slaapkamer:3homedecoraties-2
  1. De  commode staat nu bij ons op de slaapkamer.
    Hij heeft nog wel een opknapbeurtje nodig, maar ik ben er zeer wijs mee.
    De inhoud laat ik niet zien…sjaaltjes, sokken en lingerie hihi…
  2. Ons trouwalbum ligt er bovenop.
  3. Foto’s van de kinderen in ‘04.
  4. En een rattan wit hart.

Vier dingen die ik momenteel erg leuk vind:Bloggen, creatief bezig zijn, schrijven, homedeco

Vier dingen die jullie nog niet van mij weten:
Ik een boek aan het schrijven ben (dit is een … jaren plan, of misschien wel levenswerk hihi) ,
ik vroeger een heel verlegen meisje was (gelukkig heeft de tijd en het leven me gemaakt tot wie ik nu ben, een zekere en zelfbewuste vrouw),
ik een vreselijke hekel heb aan mensen die liegen en al het onrecht in de wereld,
ik heel graag een eigen winkeltje zou willen beginnen.

Volgens mij is iedereen nu wel zo’n beetje getikt in blogland…en anders
tikkie, jij bent ‘m!
4homedecoraties 003
En hier is dan de herfstkrans in zijn totaal…het is vandaag een echte herfstdag, dus nu durf ik wel! Met het materiaal wat ik over had, maakte ik nog dit herfstbakje.
4homedecoraties 015

Bedankt iedereen voor de reacties elke keer, ik ben er steeds weer heel erg blij mee.
lieve groetjes,
Renny-onderschrift-blog-kop 

23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoi Renny,

Wat lief van je dat je aandacht aan mijn give away besteedt, ik zit hier helemaal beduusd achter mijn pc want er komen zulke lieve reakties binnen! Enne...ik ga voor je duimen, dat snap je wel!

Ha ha...leuk hè, dat tikkertje spelen bij elkaar! Ik ben heel benieuwd naar je boek, je houdt ons wel op de hoogte als het klaar is hè? Hier zou manlief het ook totaal niet waarderen dat hij met foto en al op mijn blog zou komen, dus dat begrijp ik helemaal...al ben ik best nieuwsgierig ha ha!

Je herfstkrans is super leuk...eigenlijk wil ik er nog niet aan toe geven, maar ik heb vandaag de laarzen maar weer aan gedaan...zelfs ik kan er niet omheen dat de zomer toch wel erg op zijn retour is!

Een hele fijne dag gewenst! Lieve groetjes, Ingrid

Carla zei

Wat leuk om dit te lezen!!

En wat een prachtige krans heb je gemaakt!!!

fijne dag meis...en hoop dat je dromen nog eens in vervulling gaan.

liefs Carla

Stina zei

Hoi, en nog druk aan het schrijven, hihih...met je boek natuurlijk.
Knap hoor.
Leuk om je post te lezen.
en je krans die is mooi geworden, past nu helemaal bij dit weer type.

Liefs en groetjes Stina

Petra zei

Mooiiii, ik hou wel van de herfst ;-))

almay`s home zei

Ha die Renny,

Wat een schatjes van kinderen! Leuk hoor al die weetjes! En dat boek....je snapt dat ik dat wel wil lezen!

Groetjes
Alma

Yvonne zei

Wat leuk tikketje spelen.
en de vragen/antwoorden zijn zo leuk om te lezen.

Gr Yvonne

Musje zei

Leuk om te lezen en je krans is een plaatje,heerlijke herfst kleuren,lieve groet Joke.

Passione Helena zei

Hoooii Renny, dat is zeker toevallig! En ook nog eens door dezelfde getikt. Zal ik nog meer toevalligheden noemen...de naam van je zoon hihi.
Geen foto van je man...hmmm, hij zal te knap zijn...Daarom heb ik ook een Mystery Men;-), want ik ga hem echt niet met jullie delen hihi

Fijn dat je door de jaren heen wat zelfverzekerder word hé, door de dingen die op je pad komen en het rijper worden. Nu ben ik nog geen haantje de voorste, maar durf wel meer. Dat blozen van vroeger, dat vond ik echt het ergste. Bij voorbaat stak ik maar geen vinger op in de klas, terwijl ik het soms ook wel graag iets wilde zeggen.

Jouw'n hefstcreaties zijn prachtig, wat zullen ze mooi staan, nu de herfst echt lijkt ingevallen!! "Wat een weer vandaag"..
Ben erg benieuwd naar je boek, je maakt me nieuwsgierig. Daar horen vast nog wel meer over.

Fijne avond, liefs Helena

Yn'e Steeg zei

Niet te veel "geheimen" prijsgeven he?
Mijn man roept ook altijd, geen foto's van mij op je blog he!
En jou kids zijn nog zo lekker onschuldig, wat in pronkjes!, die vinden het vast niet erg.
Die van ons zijn volwassen,en ik denk ook niet dat ik ze blij zou maken met een foto van hen te plaatsen (misschien hun achterkant hahaha)

Ja wat is het weer heerlijk om lekker binnen bezig te zijn.
Een mooi resultaat heeft dat bij jou inderdaad weer opgeleverd.

Groetjes, Jantsje

Kom Achterom zei

Ha Renny
wat een schitterdend krans!!! zo mooi met die amerikaanse eikels! en zo die kastanjes in schil werkelijk een plaatje! hang hier maar neer hoor!!
leuk om de lezen je tikker
fijne avond hoor
groetjes Yolanda

Saskia zei

Wat een mooie krans, ben gek op kransen. Heerlijk de herfst nu weer, je kunt dan zulke mooie dingen maken.
Groetjes Saskia

Boukje zei

Wat een mooie herfstkrans! Dat is weer het leuke van de herfst hè, leuke decoraties zo uit de natuur!
Groetjes Boukje.

kienkele zei

Hoi Renny, allereerst, wat een prachtige kids heb je! dat je je liefje niet toont, is begrijpelijk hoor, die van mij wil ook beslist niet op blogger getoond worden!
Je krans is ook prachtig, het is nu echt herfst aan het worden he!
Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Zo leuk om dit allemaal te lezen :) de foto's van je kinderen zijn zo mooi, wat een schatjes!
Fijn dat je niet meer verlegen bent, dat lijkt me best moeilijk...heerlijk dat de jaren zoveel goeds hebben gebracht!
Je herfstkrans is prachtig!

Groetjes!

Colinda zei

Alweer een tikblogje, zo leuk en wat een lieve snoetjes op de foto.

Groetjes,
Colinda

Claudia zei

Wat leuk, je hebt dezelfde wens als ik: Een Boek! Maar voorlopig blijft het bij mij nog van dromen!

Liefs Claudia

Emmy zei

Je hebt aardig wat neer "getikt" over jezelf, en je fam. Het is een echte herfstkrans geworden staat vast gezellig in huis. Groet Emmy

Joan Ottevanger zei

Wat goed zeg dat je bezig bent aan een boek.Heel leuk om al die dingen te lezen van mensen die getikt zijn.Ze zijn allemaal zo verschillend.Mooi is ook je herfstkrans en het herfst bakje.Groetjes Joan.

Sas zei

Wat een prachtige herfstdecoraties!!!

Hannekie zei

wat een prachtige krans zeg. en heel leuk om al die weetjes over je te lezen
gr hannie

peet zei

Hoi HOI
Wat een leuke weetjes allemaal over jou !
En wt een heerlijke kids heb je !

Je krans is super , die geeft de herfst mooi weer !
Fijne dag
groetjes Peet

Rozmeen zei

Leuk om zo meer over je te weten te komen.
Je hebt prachtige kinderen en hoop dat je boek afkomt ..wat een heerlijke uitdaging.

Prachtige krans!!

Ik wens je een fijne dag en veel liefs,
Rozmeen

Richtsje zei

Há, dat is een leuke uitdaging zeg! Ik zal'm er in houden en eens kijken of ik er net zo'n inhoud aan kan geven Renny.
Leuk om zo meer van je te leren!