Rozengeur en…….schijn.

4homedecoraties 108

4homedecoraties 090
4homedecoraties 097
Al weken vond ik helemaal niks in de kringloop, niks anders dan ouwe meuk.
En dan bedoel ik echte zooi.
Vandaag vond ik weer eens een brocante kop en schotel 
en een schaaltje van Villeroy en Boch.
 4homedecoraties 040
4homedecoraties 044

Gisteren ben ik weer in de weer geweest met zeepjes,
nu ook een zeepkrans gemaakt van ijzerdraad.
Doordat de zeepjes zwaar zijn is deze niet geschikt om als krans op te hangen,
wat in eerste instantie wel mijn bedoeling was.
Volgende keer toch iets steviger ijzerdraad gebruiken … nu ligt hij op de etagère te geuren, ook leuk.
4homedecoraties 114
4homedecoraties 117
Iedereen een fijne middag en avond.
Wat is het weer knus hè, met de kaarsjes aan ‘s avonds.4homedecoraties 076
Lieve groet,
Renny onderschrift blog

25 opmerkingen:

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Wat een mooie zeepkrans erg leuk gedaan zo met die kraaltjes er tussen.
en de foto's ze zijn erg mooi.
een hele fijne dag .
lieve groetjes Margarita

Fia zei

Nou en of is het knusjes bij jou bij het zien van de mooie plaatjes word ik helemaal blij!

En....wat heb je goeie vondsten gedaan bij de Kringloop ik vind sporadisch wat daar net zoals je zegt alleen maar ouwe meuk, hahhaa.

Fijne dag nog en geniet van je spulletjes.

groetjes Fia

Kaatje zei

Wat leuk dat lichtje in dat kopje. Nou zie je nog beter hoe mooi ze kunnen zijn.
Fröbel ze! Leuke resultaten...
groetjes, Karin

THEA zei

Hallo Renny,

Ik dacht al.....rozengeur en regen!! Hihihi....erg he!

Ik vind je kop en schotel heel erg mooi!Die had ik ook meteen meegenomen!!

Ik geloof meteen dat je zeepkransje lekker ruikt,dat zijn ook zulke heerlijke dingen. daar word je vrolijk van!!

Fijne dag verder!

Groetjes Thea

The things I like to do zei

Dat is het leuke aan verzamelen soms wel tot ergenis toe!

Hannekie zei

leuk leuk leuk al die mooie dingetjes. ik vind het zo sfeervol. vooral met de kaarsjes aan. dat vergeet ik nog wel eens. komt gewoon door mijn mannengezin. want is het nou zo knus om met kaarsjes aan naar ajax te kijken met 5 mannen op de bank die zitten te schreeuwen??
gr hannie

@nne zei

"Chiner" - rondsnuffelen - is helaas niet altijd succesvol. Het schaaltje maakt weer alles goed! De zeepjes zien er "très mignon" uit. Liefs, @nne

Stina zei

Ja je moet het soms treffen bij de kringloop ben er pas ook nog geweest maar ook niets geen bijzonders.
Leuk joh die schaal en die zeepkrans poeh jij bent ook een echte crea bea, hihi..!!

Geniet van de dag, groetjes en liefs Stina

Kom Achterom zei

Wat een prachtig zeepkransje zeg!! mooi hoor op de etagaire! mooie sfeervolle foto's heerlijk hé die kaarsjes tijd!
Fijne avond
Yolanda

Carla zei

Zo'n kransje is ook idd weleens een leuk idee.
Staat super zo toch!!!

Je kop ens chotel en je schaaltje zijn ook prachtig.

Ja lekker hè...die kaarsjes aan 's avonds.

Ben gelukig vrij vanavond...dus hier gaan ze ook weer aan hoor.

fijne avond...liefs Carla.

Bonjade zei

Wat kun je daar weer lang op teren niet? Zulke mooie vondsten....dat randje ook van dat kopje...
zo lief!!!
En je zeepslinger...hmmmm.
Inderdaad heerlijk genieten van de lange avonden en de lichtjes.
Fijne avond
Liefs

Sas zei

erg schattig die kraaltjes tussen de zeepjes ...

It's me zei

Wat een leuk zeepkransje.......die wil ik ook wel....zuchttttttttttt...ben niet zo crea........fijne avond liefs Ria.....

Yn'e Steeg zei

Gezellie!!!
Moai makke hjer!

Ja de kringloopwinkels zijn niet meer wat het geweest is.
Men weet daar precies, wat geld waard is en niet.
Mooie spullen worden achteruit gehouden, en vaak verkocht aan opkopers.
Of het gaat naar veilingen.

Daarom gaan wij over 14 dagen maar weer eens richting het zuiden, eens kijken of daar nog wat valt te scoren!

Noflike jun tawinske, Jantsje

Home and Lifestyle zei

Hier is het bij de kringloop ook heel wisselend, soms kom ik met drie dingen naar buiten maar vaak met lege handen! Maar de vondsten zijn leuk genoeg om er toch langs te blijven gaan! Gelukkig dat je nu wel goed scoorde! Wat zijn je zeepkettingen leuk!

Alvast een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Emmy zei

Ja gezellig weer hé de kaarsjes aan. Leuke krans zal vast wel lekker ruiken. Groet Emmy

kienkele zei

Dat was het wachten op iets leuk wel waard Renny! Maar je hebt gelijk, soms is er heel lang niks leuks te scoren, of zouden wij soms errug kieskeurig worden......
Je zeepkrans is snoezig, leuk idee, misschien ga ik je wel na-apen!
Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een mooie theekopje en schaaltje. Die had ik ook niet laten liggen. Bij mij gaat het in de kringloop vaak hetzelfde als bij jou. Meestal kom ik niets tegen, maar zo nu en dan zit er een juweeltje tussen!

Een fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

Riet zei

Ohhh wowww Renny,wat een schitterend kop en schotel,en dat schaaltje,geweldig zeg.
Prachtig gemaakt je zeepkrans.
Wat is het toch weer gezellig op je vensterbank.
Ik hou erg van deze tijd,vroeg donker,binnen gezellig en knus.

Liefs Riet.

*Ingrid* zei

Hey renny dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog,even zeggen dat ik het hier heel gezellig vind!mooie post en je zeepkrans heeft succes ook bij mij hoor!

fijn weekend
Ingrid

Mayflower zei

Wat heb je weer een prachtige zeepkrans gemaakt en wat ziet alles er sfeervol bij je uit, zo gezellig met de kaarsjes. Ook je schaaltje en prachtige kop en schotel zijn een mooie aanwinst.
Fijne zondag.
Lieve groet, Mea

Richtsje zei

Had je in dat kopje een kaarsje staan Renny? Ziet er zo 'smûk' uit zeg! Dat rode schaaltje zou ik voor gaan. Ik zoek zoiets al langere tijd in kringloopwinkels of rommelmarkten, maar het is amper te vinden. Volgens mij gaat het de duurdere verkoop in. Op MP zie ik het wel eens terug!
nix an hè, dit triestere weer. Hopelijk komt er later deze week weer eens wat zonneschijn bij!

Frences zei

Wat een heerlijke sfeervolle plaatjes en mooi kopje ook. Jammer dat je je zeepketting niet op kan hangen, maar alternatief ziet er net zo goed uit, ook leuk en ruikt vast heerlijk!

Groetjes Frences

Rozmeen zei

Lieve Renny,

Wat een heerlijke sfeerfotos..echt genieten hoe je alles gestyled hebben.

Ik wens je een fijne week en liefs,
Rozmeen

Just Who I Am zei

Hallo
Ik kom weer ff gezellig kijken op je blog.Hier bij onze kringloop sparen ze alle leuke dingen op voor de Brocante markt ,maar soms piept er toch wel eens wat tussendoor en dus ben ik helemaal happy als ik toch met iets leuks thuiskom.Die zeepkrans is echt geweldig ,ik wil dat toch ook eens proberen ,maar of dat gaat lukken ? In elk geval heel mooie foto's heb je gemaakt van je spulletjes .
Hartelijke groetjes Elisabeth