Geurig cadeautje!


Vanmiddag kreeg ik het pakketje (ja,ja, snelle service hè,) met de give away van Mea
Ik wist niet hoe snel ik het uit moest pakken. `
Wat voelt dàt fijn als je zomaar een cadeautje toegezonden krijgt.
En wat voor één. Ik rook de lavendel direct, nog voor ik het uit had gepakt.
Een prachtige geurbuidel.
Het fotolijstje is veel groter dan het op de foto leek.
Hij krijgt een ereplaatsje aan het wandrek, Mea.
Verder zaten er nog kaarten van prachtige foto's van Mea bij....
Ik ben er heel erg blij mee!
Nogmaals bedankt!

Wat veel reacties al op mijn weggevertje.
Voor wie nog niet gereageerd heeft of nog twijfelt, gewoon doen!
Lieve groet,

20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Nu weet je meteen hoe ik mij voelde toen ik jouw mooie pakketje kreeg hi hi! Leuk hè iets zomaar krijgen...en ja, aan Mea kan je een mooi pakketje wel over laten!

Een heel fijn weekend en geniet maar lekker van deze mooie spulletjes! Lieve groet, Ingrid

Emmy zei

Bofkont, geniet er lekker van. Groet Emmy

Colinda zei

Leuk joh al die lieve dingetjes van Mea, geniet ervan!

Groetjes en fijn weekend,
Colinda

gewoon gezellig zei

Wow, wat een verwennerij!!
Lekker van genieten!!

Yvonne zei

Wat leuk die kadotjes.
Je kan er niet genoeg van hebben toch !!!

Gr Yvonne

Just Who I Am zei

Heerlijk hoor zo'n cadeautje ,geniet ervan!
Fijn weekend en groetjes Elisabeth

with love zei

Das een goed begin van het weekend zou ik zeggen!
Prachig, geniet ervan!
fijn weekend, groetjes Erna

Manuela zei

geniet ervan!!!
en natuurlijk gefeliciteerd!

fijn weekend
groetjes manuela

Carla zei

Wat een verwennerij...heerlijk...geniet er maar van.

fijn weekend..liefs Carla.

Mayflower zei

Ohhh....wat heb je hier een lieve post van gemaakt lieve Renny en je heb alles zo prachtig op de foto gezet.
Het voelt voor mij extra goed dat ik lootje nr. 7 heb getrokken, het is je van harte gegund.

Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Stina zei

Geweldig toch om zo'n post te ontvangen, jij helemaal blij, nou wat wil je nog meer.
Het is jou gegund hoor veel plezier ermee, fijn weekend liefs stina

It's me zei

Het is je gegund hoor....grrrrrrrr....hahahahhahahhha!!...liefs Ria...

Dora zei

Dat is een leuk pakket zo met de post, mooi lijstje!

Het Hoogerhuys zei

Hoi Renny,
Wat leuk, om zulke post te ontvangen, het ziet er allemaal mooi uit op de foto.
Van harte.

Fijn weekend en geniet er van, groetjes, Sandra

Claudia zei

Meid wat ben je heerlijk verwend!

Liefs Claudia

*Ingrid* zei

Hey Renny geniet van je mooie hebbedingetjes hoor,zo te zien op je mooie foto's zal dat geen probleem zijn!geniet van een gezellig weekend...
Ingrid

Karin zei

Post van Mea! Geniet ervan.

almay`s home zei

Leuk hoor! Proficiat met het winnen van de give away! Veel plezier ermee en nog een hele fijne zondag!

Groetjes
Alma

Judith zei

Een kadootje uitpakken is zooo leuk en zeker als het er zo eentje is. Geniet ervan!
Groetjes van Judith

Home and Lifestyle zei

Bedankt voor je lieve reactie...en van mij even een beterschapsberichtje! Ik hoop dat een goede nachtrust wonderen verricht en dat je je morgen weer wat beter voelt!

Lieve groet, Ingrid