Flessenpost en nog meer zeep…

Vanmorgen zijn we met camera en broodjes naar historische park Groot Vijversburg in Tytsjerk vertrokken voor een heerlijke wandeling. Hierover in een volgende post meer… eerst even bijkomen op dit bankje van zoveel moois.

natuur 019

Daarna waren we toch in de buurt van een brocante winkel in Lekkum die op mijn to-go lijstje staat: Created for your home.  Ik had wel van alles mee willen nemen…maar gelukkig was manlief er, die me dan weer vraagt waar het dan moet staan in huis…jullie herkennen het vast. Ik kwam dus alleen thuis met dit flessenrekje en een Marseille zeepje, lily of the valley.

4homedecoraties 026

4homedecoraties 029

 4homedecoraties 038 

Hier word ik zo gelukkig van….

4homedecoraties 035

Ik had in deze post eigenlijk mijn herfstkrans willen showen maar ik doe dat niet. Waarom niet? Nou, het is zo’n heerlijke nazomer dag…daar zit niemand op te wachten vandaag. Of toch wel? Nou vooruit, een sneak-peakje dan…(ogen dicht als je het niet wilt zien ;o) …de rest zien jullie wel op een herfstachtige dag met veel wind en regen..brrr.

4homedecoraties 007

Lieve groet,

Renny onderschrift blog

26 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

je sneak preview is geweldig.. ben zelf ook aan het knutselen geweest vanmiddag maar zo mooi is het niet geworden.!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Emmy zei

Wat een leuke dag heb je gehad. Enne naar zulke winkeltjes moet je alleen heen gaan, kun je kopen wat je wilt haha. Ik wil je krans wel helemaal zien hoor dit stukje ziet er al veel belovend uit. Blijven die witte besjes wel mooi in een krans??
Fijn weekend verder, groet Emmy

Carla zei

Volgens mij zijn er meer die hebben zitten knutselen vanmiddag!!
Ik heb vandaag een mooie gietijzeren schaal op voet gekocht...en gevuld met hortensia's.
Van de overgebleven hortensia's een krans en een hartje gemaakt.
Heerlijk.....en die krans van jou lijkt me helemaal te gek!!

Vraagje...drogen die witte bessen een beetje mooi in??
In mijn schaal met hortensia's moet eigenlijk iets wits....ik dacht aan die bessen, maar vroeg me af of die wel mooi blijven.

fijne dag..en geniet nog maar even van het mooie weer.
Want voor je het weet kun jij je krans showen hier!!
liefs Carla.

lia zei

Het was echt een heerlijke dag, dus bewaar de krans maar even. Al denk ik wel dat hij mooi is.

fijn weekend
groet Lia

Saskia zei

Ondanks het mooie weer ben ik toch nieuwsgierig naar je krans, maar ik zal wachten op een gure dag. Ik hou je blog goed in de gaten.
Groetjes Saskia

Kaatje zei

Wat een mooie blog heb je. Ik hou ook erg an wittinten. Je vensterbankpost vind ik ook er gleuk. Ik heb er ook een gemaakt. Ben je ook gaan volgen. Hoop dat ik snel een nieuwe post kan plaatsen maar zit nu nog even ziek op de bank. Blogs lezen is dan ook heerlijk!!
groetjes, Karin

La Maison en Wonderboom zei

Het is nog steeds heerlijk weer dus verstop die herfstkrans nog maar even.
Ik ga er later wel van genieten.

Lieve groet
Hermine

Mayflower zei

Een mooi tipje van de sluier licht je op, volgens mij is dat een prachtige herfstkrans.
En wat een heerlijk ruikend stuk zeep heb je gekocht en ook je flessenrek is prachtig. Heel herkenbaar hoor die practisch ingestelde mannen hihi, alsof ik de mijne hoor zeggen.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Joan Ottevanger zei

Zo te zien heb je een heerlijke dag gehad en het was super weer ook om er even uit te gaan.Groetjes Joan.

Dani zei

Dat lijkt mij een mooie locatie. Die ga ik onthouden voor de toekomst.
Mooi die zeep op dat kant.
Fijne zondag,
Dani

Sezoentje zei

Zo winkeltjes blijven leuk en al had je manlief bij (jaaaa, ik ken dat) toch vind ik je flessenrekje supermooi en kan ook ik zo blij worden van een heerlijk fris zeepje tussen het linnegoed. En nu maar hopen dat het morgen regent ;)))))))
Ben zoo benieuwd naar je krans want die ziet er heel erg mooi uit,
fijn weekend verder van Sonja

Pierelantijntjes zei

Ooooh... We want more!!! jaja, ik wil meer zien van die herfstkrans want dit stukje vind ik al prachtig, laat staan de hele krans.
Het flessenrekje is leuk zeg, en dat zeepje is ook schattig. Lijkt me heerlijk ruiken.
Liefs Ester

Colinda zei

Heerlijk zo'n dagje en je sneak preview maakt me erg nieuwsgierig maar nog even wachten hoor, tis tenslotte nu even genieten van heerlijk nazomerweer :-)

Groetjes en fijn weekend,
Colinda

Stina zei

Je trof het met het weer vandaag hé.
Héérlijk die zeep, en je krans ben benieuwd joh!!
Wil toch ook eens gaan proberen om wat te maken, wie weet.

Goede zondag, liefs stina

Richtsje zei

Een prachtige winkel volgens mij! Ik durf er niet heen :-) fout voor de portemonnee, haha...
Heerlijk joh, dit weer en dan ook nog wat leuks op de kop tikken, helemaal goed!

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat een leuk flessenrekje en die zeep...mmm daar ben ik ook zo gek op..het liefst overal op bordjes in huis :)
Je krans is volgens mij prachtig...zo te zien aan dat kleine stukje ;)
Lekker genieten van de nazomer..die herfst zien we vanzelf wel he!

Groetjes, Veronique

Fluitenkruid zei

Ik zie al weer kastanjes voorbij komen, ben best benieuwd naar je mooie krans.

Rianne zei

O,dat herken ik zo! Eris zoveel mooi maar waar laat je het allemaal. Dat zorgt er voor dat ik een stuk minder koop. Fijne zondag!

Claudia zei

Vandaag helemaal herfst hier, maar van je andere foto's word ik net zo blij hoor!

Liefs Claudia

kienkele zei

Hoi Renny, wat heb je leuke dingetjes gekocht! En dat je zo blij kunt worden van zo´n heerlijk stukje zeep, SUPER!
Dat winkeltje zet ik ook maar op mijn to-go lijstje, lekker in de buurt!
We hebben het vrijdagavond niet droog gehouden helaas, maar het was wel prachtig! Het stuk werd opgevoerd in een van de haventjes in Grou, in een kommetje zeg maar. Zo´n geweldige sfeer, je kreeg meteen kippenvel als je dat zag. Dus de regen heeft ons niet gedeerd!
Fijne zondag, lieve groet, Tineke

Musje zei

Wat een prachtige post Renny,leuk is zo`n flessenrekje,ik had er eerst 2 maar ze waren echt helemaal door geroest en een zeepje is altijd lekker en je krans is volgens mij een plaatje,fijne zondag nog,lieve groet Joke.

Het Witte Luik zei

Vandaag is het die regenachtige dag dus je laatste foto past er mooi bij, hij is prachtig! Ik herken het heel erg dat je in een leuke winkel komt en alles wel mee wilt nemen, zucht. Maar je hebt goede keuzes gemaakt, heerlijk die zeep. ik heb ook een zwak voor marseille zeep! fijne zondag nog, groetjes Marjo

Rozmeen zei

Moois allemaal. Ja dat herken ik heel goed..er is ook zoveel moois en plekjes vinden we er wel voor..gewoon schuiven :-)

Liefs,
Rozmeen

Home and Lifestyle zei

Wij komen net uit Den Haag, daar was het prachtig en zaten we op een terrasje in de zon...hier in het oosten is het nat en grijs! Maar ook in Den Haag treedt de herfst in, in een park lag al veel blad op de grond!

Leuke aankopen heb je gedaan!

Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een mooie kleurtjes in je herfstkrans! Ik vind de Marseille zeepjes ook altijd zo heerlijk. Al is het alleen maar tussen het linnengoed te leggen of in de badkamer op een schaaltje!

Fijne zondag!

Lieve groet, Madelief

almay`s home zei

Leuk Renny je flessenpost. Prachtig die zeep met dat witte goed!
Bedankt voor je zeeptips. Ik ga het eens op jou manier proberen! Je hoort er nog van!

Groetjes
Alma