Wit emaille


Eindelijk heb ik 'm dan. Een witte emaille kan. Hij stond al heel lang bovenaan mijn verlanglijstje. Maar iedere keer kwam het er niet van. Vandaag kwam ik deze tegen bij Madame brocante hier in Drachten. Als je hier in de buurt woont, is het echt de moeite waard om hier eens een kijkje te nemen. Je vindt er veel brocante spullen uit Frankrijk, Engeland en Belgie. Ik heb me echt ingehouden want ik wil ook nog naar silshome.... Dit oude sloop met kanten rand kreeg ik er voor een klein prijsje bij.
De kan is gevuld met een bosje lysianthus. Ik vind dit hele chique bloemen met een mooie zilvergroen blad. Een virtueel bosje bloemen voor jullie allemaal. Iedereen nog bedankt voor alle felicitaties! Echt hartverwarmend, lieve blogmeiden!
Lieve groet,

22 opmerkingen:

Boukje zei

Wat een mooie kan, mooi model! En de bloemen staan er prachtig in!
Groetjes Boukje.

Emmy zei

Prachtig plaatje zo, ik heb ook zo'n kan maar dan in het zwart maar wit is toch ook wel erg mooi, nuja wie weet ooit nog eens. Groeten Emmy

Carla zei

Wat een prachtige kan...eindelijk heb je hem dan toch!!
Ben bij beide even wezen kijken....hmmm...al weer genoeg leuks gezien.

fijne avond...liefs Carla

Bo Butiek zei

Wat is ie mooi...

Liefs Claudia

Mayflower zei

Ohhhh....die is mooi Renny en wat een mooi boeket bloemen staat er in. Ook lief dat je het sloopje voor een vriendelijke prijs mocht meenemen, is altijd een aanwinst dat oude linnengoed. Heb je ook nog wat bij Sil's Home gekocht?
Lieve groet, Mea

Karin zei

Dat je toch zo vreselijk kunt genieten van dat soort (kleine) dingen heerlijk he. Bedankt voor de mooie bloemen!

THEA zei

Mooie kan Renny!

En het boeket is een goede keuze, die bloemen blijven zolang mooi!!

Groetjes Thea

Stina zei

Mooie kan staat gezellig met die bloemen erin.

Die sloop is ook leuk.

Groetjes Stina

All Seasons zei

Emaile, ook ik kan daar geen genoeg van hebben. Deze kan is een mooie pronkstukje voor in je huis. Erg mooi ook met die bloemen erin.

Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

It's me zei

Mooie kan !! en wat een mooi bloemen...........fijne dag morgen...........liefs Ria.........

Sas zei

Mooie foto's van een prachtige kan (plus bloemen, hihi)

Rozmeen zei

Prachtige kan!

Groetjes,
Rozmeen

lia zei

Leuk, en daar staan heel veel bloemen erg mooi in. Straks weer met en mooie herfstbloem.

fijne dag, lia

Hannekie zei

wat een plaatje zo zeg die kan met bloemen. en nog van harte gefelicicteerd met je verjaardag
gr hannie

Dora zei

Je bent er weer, inspiratie komt er weer aan...dat krijg ik van jouw blog.
Een pracht kan, en schitterende bloemen overigens!

Passione Helena zei

Super zeg, wat een mooie kan..en een prachtige sloop. Lief met het lavendel.

We zien je "Kan" vast en zeker vaker terug komen!

Fijne dag!
Lieve groetjes, Helena

Dani zei

Ik wilde er ook al zo graag een en ik heb er gisteren toevallig een gekregen! Ben er ook erg blij mee.
Je hebt deze mooi op de foto gezet.
Groetjes
Dani

Irma zei

renny dank je wel ik heb hem op mij keuekenyafel gezey en ik geniet van de mooie bos bloemen, leuk he als je iets al steeds wilt en je loopt er dan tegen aan het is een plaatje tja ik ben dol op emaille (wist je nog niet he;-)) hihi)
liefs Irma

Pierelantijntjes zei

De kan is prachtig, en de bloemen staan er heel mooi in. Heerlijk om in brocante winkeltjes rond te struinen Renny.
Nog hartelijk bedankt voor de felicitatie.
Een heel fijn weekend toegewenst,
Liefs Ester

Sonja zei

Mooie plaatjes! Emaille ben er gek op, vooral met een blauw randje ;))

Fijne zondag nog verder en alvast een gezellige week.

Groetjes, Sonja

Musje zei

Prachtige kan,ik was ook zo blij toen ik er 1 gevonden had,de bloemetjes zijn idd erg leuk,je hebt ze in verschillende kleuren en het sloopje echt heel schattig,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

Richtsje zei

Lysianthus is een prachtige bloem, ik zou willen dat ik'm in de tuin kon houden maar dat lukt amper met dit klimaat!
Zo'n kan is o zo leuk. Zag er eentje bij het bloemenwinkeltje hier in't dorp maar die is jammergenoeg niet te koop. Struinen dus, op 't net en strakjes met dit minder mooie weer, weer op rommelmarktjes!