Verwennerij voor mij...


Deze lavendelkrans maakte ik in het begin van de vakantie al eens en ligt nu te geuren op onderstaand tafeltje...die ik voor mijn verjaardag mocht uitzoeken.
Afgelopen vrijdag was mijn verjaardag. Het was een heerlijke zonnige dag, dus lekker buiten in de tuin kunnen zitten. En ik bén toch weer verwend! Van de kinderen onderstaande hartjes (die ze gratis mochten uitzoeken bij de Jumb*.) En unaniem besloten ze om ze cadeau te doen aan mama, hoe lief! Van manlief een boek. En samen hebben we het tafeltje en hoogpolig tapijt uitgezocht. Verder nog scrappakketjes, bad & bodylotion en geld.
Het is de laatste avond voor het nieuwe schooljaar. De vakantie is weer om. En wat mij betreft had ik de kinderen nog wel een paar weken extra om me heen willen hebben. Maar ja, aan alles komt een eind. En ach, straks enig ritme en regelmaat zal ons ook wel weer goed doen. Ik kan in ieder geval weer eens rustig bloggen;)
Lieve groetjes,

23 opmerkingen:

Dani zei

Erg leuk tafeltje! Mooi cadeau om te krijgen. En dat tapijt.. heerlijk voor de winter dadelijk!
Alsnog van harte.
Groetjes
Dani

Emmy zei

Je bent heerlijk verwend met je verjaardag. Mijn kids (13/14jaar) hebben nog een weekje maar dan mogen ze ook weer. Is wel weer goed voor ze hoor de oudste gaat wel maar de jongste verveeld zich een beetje, al zegt hij zelf van niet. Groeten Emmy

Boukje zei

Van harte gefeliciteerd met je 35e verjaardag en je bent inderdaad lekker verwend! Mooie spullen en leuk die krans om de stolp!
Morgen ook hier weer naar school, de heerlijke vakantie is weer voorbij, we kunnen er weer tegenaan!
Groetjes Boukje.

Bo Butiek zei

Nog van harte gefeliciteerd, heerlijk om zo verwend te worden!

Liefs Claudia

Yvonne zei

Van Harte gefeliciteerd.
Leuke kado's ook.

Gr Yvonne

Colinda zei

Gefeliciteerd nog en wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!

Groetjes,
Colinda

Fia zei

Hallo Renny,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag , wat heb je prachtige cadeautjes gekregen de stolp met lavendel vind ik zo beeldschoon op je tafeltje staan.
Ook je andere foto's op je blog vind ik zo mooi!!!
Complimentje voor jouw sfeervolle blog hoor.
Ik doe zulke leuke ideetjes op hier.

Groetjes Fia

THEA zei

Hoi Renny,

Nog van harte, en die hartjes zijn idd erg leuk!!

Die lavandelkrans.....Mmmmm ik ruik hem hier al!!

Groetjes Thea

Sonja zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gezellig tafeltje en lekker verwend door de kinderen.. Die gehaakte sprei is ook erg leuk.

Succes met in het ritme komen.. ;)

Groetjes, Sonja

Pierelantijntjes zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Renny. De tafel is werkelijk prachtig, en het tapijt ook. En de hartjes die de kinderen uitgezocht hebben zijn ook superleuk.
Ja het is jammer dat de vakantie weer voorbij is. Een fijne week toegewenst,
Groetjes van Ester

Joan Ottevanger zei

Wat een mooie kadootjes heb je gekregen het staat geweldig. En ja jammer he dat de grote vakantie alweer voorbij is je wilt het allemaal wel vast houden.Groetjes Joan.

Karin zei

Nog van harte gefeliciteerd en wat ben je lekker verwend! Hier hebben we nog twee weken schoolvakantie en van mij mag het ook nog wel even duren. Ook al ben ik zelf dan wel weer aan het werk geniet ik nog van de dagen dat we samen zijn en niets op uur en tijd hoeft.
Desondanks...FIJNE WEEK!

It's me zei

Heerlijk als alles weer in het ritme zit....wat een mooie krans en dat tafeltje!! mooi !!!....en wat een schattige hartjes......leuk leuk je bent er weer............gezellig !! liefs en een fijne week....Ria....

Yn'e Steeg zei

Noch fan herte lokwinske mei dyn jierdei!
En met je mooie cadeaus natuurlijk.
En zoals het weer vandaag is, is het natuurlijk ook heerlijk om binnenshuis alles weer lekker knus in te richten.

Groetjes, Jantsje

Irma zei

heej renny van harte gefeliciteerd en wat ben je verwent en de hartjes gratis of niet die van je kids zijn onbetaalbaar.
Je tafeltje en tapijt wauw heel erg leuk, prachtig dat witte blad,
Hier gaat mijn dochter vandaag ook weer naar school en net als jij mag het van mij nog wel weken duren, Groetjes irma

Sas zei

Hoi Renny,

alsnog van harte gefeliciteerd en inderdaad ... wat ben je heerlijk verwend! Fijn hoor! Nu lekker nagenieten terwijl de kinderen weer op school moeten zwoegen!

groetjes Sas

Fluitenkruid zei

Hoi Renny, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooie cadeau's! Schattig tafeltje en ook die gehaakte sprei is super.
groetjes Jannet

Ellen zei

Hoi Renny,

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ben je verwend zeg, prachtige spulletjes allemaal! Ja ik wacht hier ook op regelmaat;-). Mijn man werkt alweer voor de tweede week en Jeffrey gaat straks met de trein naar Utrecht zijn lesrooster halen en moet volgende week maandag beginnen en Samantha gaat ook vanmiddag (half uurtje fietsen) haar lesrooster halen en begint morgen. Ik heb niet eerder rust (moeder hè) of Jeffrey moet zijn reis blindelings kunnen doen want dat heeft vanaf ons nogal wat voeten in de aarde. Half uur bus dan half uur met de trein en dan nog een kleine 10 min. met de stadsbus (en dat 2x per dag) 4x per week. Maar goed het wend wel,pffff.

Liefs en tot gauw weer,
Ellen

Mayflower zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Renny en wat ben je heerlijk verwend. Een prachtig tafeltje en vloerkleed en wat lief van je kinderen om de hartjes aan jou te geven, ze zijn heel mooi.
Hier zag ik vanmorgen ook alle kinderen door de stromende regen weer naar school gaan, dus het was een drukte van allemaal auto's.
Lieve groet, Mea

Madelief zei

Hoi Renny,

Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat fijn dat je zo'n mooie zonnige dag hebt gehad! Je kado's zien er prachtig uit :-)

Fijne avond!

Lieve groet, Madelief

Carla zei

Nog van Harte met je verjaardag!!
Heerlijk om zo verwend te worden hè!!

Ik ben volgende week maandag jarig en mijn oudste had een leuk idee als kado...een workshop en ik mag kiezen waar...da's toch leuk!!

Wat een prachtig tafeltje!!

lieve groet Carla.

Haikey zei

Gefeliciteerd nog! Je bent lekker verwend ;-)

groetjes, Haikey

Musje zei

Nog van harte gefeliciteerd en gaaf je tafeltje,heerlijke lavendel krans erop,je bent lekker verwend,lieve groet Joke.