Vakantiekiekjes....

....vakantie...er is niets fijner..het enige nadeel is dat het altijd zo snel omvliegt. We zijn net weer terug van twee weken kamperen in Gulpen, Zuid-Limburg. En wat hadden we het goed, heel veel gewandeld, gelezen, genoten van vergezichten, gezwommen, culturele uitstapjes gemaakt, brocante winkeltjes in Belgie gespot, dagje Luxemburg, lekker eten; kortom Genoten met een dikke, vette hoofdletter! Kijk maar naar de foto's, die spreken denk ik voor zich.

Binnenkort ga ik weer actief bloggen, heb er zin in! Maar volgende week nog een weekje nazomeren met de kinderen en vieren dat ik alweer een jaartje ouder word...35..slik. Tot gauw allemaal.

19 opmerkingen:

Granny's Place zei

Mooie collage's, en zo te zien hebben jullie ook nog prima weer gehad! Enne 35 heerlijk joh ben net 42 geworden en ik baal er helemaal niet van!!!
Ik wens je een fijne nazomerweer en tot snel.
Groetjes Madelon

THEA zei

Mooie collage's van een heerlijke tijd Renny!!

Mooi he...ons Limburg!!

Nu woon ik in Noord-Limburg en hier hebben we geen heuvels, maar het is toch mooi!! Rustig en hardstikke groen!! Altijd genieten.
Gefliciteerd met je 35e verjaardag!!Nee daar heb ik nooit problemen mee gehad,inmiddels ben ik de 60 al royaal gepasseerd, en nog voel ik me 23!!!

Fijne dag, geniet ervan!!

Lieve groetjes van Thea

gewoon gezellig zei

Wat een mooie fotocollages, en wat is het mooi daar!!
35 is toch een heel mooi getal?! ;-)

Groetjes Hilde

Tilly zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. 35..toen ik 30 werd heb ik een traantje gelaten..nu 21 jaar verder en geniet sindsdien van elke verjaardag die ik vieren mag. Mooie collage heb je gemaakt van de vakantie...zo te zien een prachtige omgeving en hebben jullie volop genoten.
Een heel fijn weekend.
Lieve groetjes Tilly.

Mayflower zei

Wat heb je jullie vakantie prachtig weergegeven in de collages en wat een prachtige omgeving.
Geniet nog heerlijk van een laatste vakantieweek en alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Hoi Renny, gezellig dat je er weer bent....ik vroeg me gisteren al af waar je toch zo lang bleef hi hi!

Je vakantie klinkt super...jullie hebben mooi weer gehad hè! Geniet nog lekker van jullie weekje en je verjaardag...vieren hoor, want je kunt het maar beter wel dan niet worden! Een prachtige leeftijd...35...van harte gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag gewenst!

Lieve en hartelijke groet, Ingrid

It's me zei

Leuke kiekjes ...leuk je bent erweer !!! en nog een jonge blom !! 35......eeen fijne verjaardag gewenst !! liefs Ria.....

Dani zei

Leuk al die foto's! Mooi hoor. En die met die twee hoofdjes in het graan, geweldig!
Alvast van harte, en 35 is een leuk jaar hoor, zit er nu midden in!
Groetjes
Dani

lia zei

Die vakantie gaat inderdaad erg snel voorbij. Maar je hebt er van genoten.
En alvast gefeliciteerd, pas 35 *zucht*

fijn weekend, lia

Joan Ottevanger zei

Geniet nog maar lekker,het is zo weer voorbij.Groetjes Joan.

Stina zei

Wat een leuke collages heb je ervan gemaakt, ook met name die twee kindertjes in het korenveld.Mocht je daar wel het weiland in!!!
Hier hebben de kinders ook nog één weekje vrij en dat gaat iedereen weer aan de slag. De jongste gaat dan naar groep 1, ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.

Alvast een fijne dag voor je verjaardag, ..35..een mooie leeftijd toch..
Liefs stina

almay`s home zei

Wat een heerlijke vakantie zo op de foto's te zien! Lekker genieten van de omgeving en van elkaar!
Nog even een weekje lekker genieten en dan gaat het drukke leven echt weer beginnen!

Zomerse groeten
Alma

Dora zei

Ow wat een leuke foto's ik wou dat ik stiekem in je koffer was gekropen!

Fluitenkruid zei

Hoi Renny, prachtige foto's, jullie hebben het fijn gehad. 35 is een mooie leeftijd en.. het wordt alleen maar beter!
groetjes Jannet

Karin zei

Dat ziet er idd uit als genieten! Ik zit nog steeds een beetje in een terugvanvakantie dipje, maar de foto's zijn dan heerlijk om nog even te kunnen nagenieten.

Musje zei

Prachtige collage`s,echte geniet foto`s,fijn dat je een heerlijke vakantie heb gehad,tot blogs,fijn weekend,lieve groet Joke.

Colinda zei

Heb even op je blogje rondgekeken ... leuke vakantie-fotocollage! Geniet nog van je laatste weekje.

Groetjes,
Colinda

Rozmeen zei

Wow een prachtige sfeerfotos van je vakantie...das genieten!

Niks mis met 35 :-)

Liefs,
Rozmeen

Passione Helena zei

Ik kan zien dat jullie genoten hebben. De vele mooie foto's zijn daar een teken van!

Heerlijk... jammer dat alle fijne momenten zo snel weer een einde komt hé?!

Geniet van je verjaardag! Gefeliciteerd!

Lieve groetjes