After the rain....


Na al die regen van de afgelopen dagen, weet ik niet hoe snel ik naar buiten moet rennen, als het zonnetje ineens tevoorschijn komt. Met de camera in de aanslag een half uurtje puur genieten. Er bloeit nog genoeg in de tuin en de regendruppels geven de finishing touch. Kijk maar even mee.....
Valeriaan
Phlox (vlambloem)
Sedum herbstfreude (hemelsleutel)





Om er nog langer van te genieten gaat er weer het één en ander mee naar binnen voor in de vaasjes. Ik hoop dat we deze week nog even kunnen nazomeren!! Ik wil nog geen herfst.....nu nog even niet....
Fijne week, 
lieve groet,

25 opmerkingen:

Dani zei

Ik geloof dat de deze week inderdaad lekker gaan nazomeren; ik hoop het!
Schitterende foto's van de frisse bloemen en planten in je tuin.
Groetjes
Dani

Colinda zei

Je mooie bloemen hebben al die regen in ieder geval overleefd ... hopelijk krijgen ze nog wat zonnestraaltjes en bloeien ze nog even door.

Groetjes,
Colinda

It's me zei

Hoi hoi..tja van mij mag het ook nog lekker nazomeren hoor liefst heel lang.....heb echt ng zin in een beetje zon......mooie foto's prachtig!! fijne week....liefs Ria...

Ger zei

Ha lieve Renny,

.....denk al....hoe komen die druppels nou op mijn toetsenbord;-).....maar ze vielen van je prachtige rozenfoto...

Ja, we moeten tussen de buien door ffff naar buiten met die camera, hier ligt dat apparaat ook altijd stand-by
Was vanmiddag nog in de weer om buiten even 'n hoekje te maken om wat laatste aankopen van brocantes op de foto te zetten......maar moest naar binnen vluchten!!! Bar en boos was het hier.
Maar.......hoor net van Piet dat het woensdag een prachtige nazomerse dag gaat worden:-))

Dus.....naar buiten en genieten zolang het nog kan!
Lieve groet,
Ger

Bo Butiek zei

Wat een schitterende foto's! Enne voor zaterdag geven ze weer mooi weer op, dat gaat helemaal goedkomen dus!

Liefs Claudia

Passione Helena zei

Heerlijk zomers gevoel heb je vastgelegd!
Prachtige foto's!

Nee, ik wil me ook nog niet overgeven aan de herfst. We moeten nog zo lang voor we weer voorjaar krijgen. Helaas duurt de winter langer als de zomer! Maar ik heb hier heerlijk genoten van jouw'n bloemenpracht. Wat is die waterdruppel op je roos mooi gelukt zeg?!

Ga maar lekker nazomeren, fijne week!
Lieve groet, Helena

Yn'e Steeg zei

Se binne wer prachtig wurden dizze foto's!!
(Sorry medebloggers, voor mijn Friese tekst zo nu en dan)
ja het was erg fijn gisteren middag na al die regen, alhoewel ik denk dat wij in het Noorden nog niet te klagen hebben gehad.
Bij al dat water wat er elders in het land is gevallen!

groetnis, Jantsje

Irma zei

mooi plaatjes Renny heerlijke sfeer en helemaal mijn idee nog geen herfst bah want er is nog zoveel te zien in de tuin, liefs Irma

lia zei

Oh heerlijk hé. Nu schijnt het zonnetje ook zo heerlijk. Maar ja, moet zo wel gaan werken. Oh ik bedoel nu......

Tjuusss

Emmy zei

Tuurlijk krijgen we nog mooie dagen, je weet toch na regen komt ZONNESCHIJN. Mooi die druppels op de roos je hebt nog genoeg in bloei staan in de tuin. Groeten Emmy

Rozmeen zei

echt hele mooie fotos. Je hebt de bloemen er zo mooi opgezet!

vandaag lekker zonnetje en daar gana we van genieten :-)

Liefs,
Rozmeen

Stina zei

Wauw hé Rennie wat mooi bij jou weer, nou ik heb best wel zin in de herfst hoor, maar als het zonnetje schijnt daar genieten we ook van.

fijne dag, ga nog even poetsen in huis,
Liefs Stina

THEA zei

Ik hoop het heel erg.

Vandaag is in ieder geval al een zonnetje te zien.Regen hebben we genoeg gehad,laat maar komen die zon!!

Mooie bloemen heb jij nog!

Fijne dag, groetjes Thea

Hannekie zei

wat een heerlijk weer vandaag. ik hoop dat het ff zo blijft wat zaterdag ga ik naar lille. prachtige fotos heb je gemaakt . daar kan ik echt van genieten
gr hannie

Joan Ottevanger zei

Van mij mag het ook nog lekker nazomeren.Het was heerlijk wakker worden vanmorgen en te zien dat het zonnetje schijnt.laat die donkere dagen nog maar even wachten.Groetjes Joan

gewoon gezellig zei

Wat een prachtige foto's! Hier schijnt de zon, heeeeerlijk!! Straks even lekker op pad met de honden.

Groetjes Hilde

kienkele zei

Prachtige foto's Renny, het ziet er allemaal zo mooi fris uit! Bedankt voor je berichtje, het gaat goed met me hoor, heb alleen maar heel veel na zitten denken.... maar ik kom er weer aan!
Fijne dag nog, lieve groet, Tineke

Mayflower zei

Wat zijn je foto's prachtig gemaakt Renny, De eerste foto vind ik helemaal super. Wat heerlijk genieten is dat weer hè nu eindelijk de zon zich weer laat zien.
De Hortensia staat ook heel mooi in het (welbekende hihi) kannetje.
Ik ben vanmorgen ook lekker bezig geweest in de tuin er viel heel wat op te ruimen na al die regen.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Boukje zei

Prachtig die waterdruppels op de foto!
En leuk dat je weer een beetje aan het scrappen bent!
Groetjes Boukje.

@nne zei

Net parels op het rozenblad! Lieve groet, @nne

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat een superfoto's heb je gemaakt! Geweldig!

Groetjes, Veronique

Musje zei

Prachtig de tuin nu,het weer is ook super,dus genieten!wij hebben gister buiten zitten eten en dat witte kannetje heb ik ook,gaaf he,ik wens je een heerlijk weekend,lieve groet Joke.

Anja zei

Ja het weer van de afgelopen dagen heeft de tuin hier een hoop water gegeven, maar de wind deed niet echt goed. Mooie foto's. Fijne zondag en groetjes, Anja

Anna zei

al zo'n tijd in blogland en nu pas je blog ondekt!
heel gezellig hier en je maakt prachtige foto's, vooral die regendruppel vind ik erg mooi!!!
Kom ook eens bij mij op visite, ik heb verschillende blogs...vast wel eentje die je aanspreekt!
Lieve Groetjes! Anna

Richtsje zei

Dat is wel erg mooi, je ziet de zon schijnen op die beregende bladeren! Toen nog wel. Vandaag was't wel erg grijs zeg, ik heb geen zon gezien...