♥10♥



Op 7-7-2000 gaven wij elkaar het ja-woord. Vandaag 10 jaar geleden...het tinnen blakertje staat symbool voor tien bruiloftsjaren, een tinnen bruiloft.

Op zo'n dag gaan je gedachten natuurlijk terug naar toen. Het was de hele week al regenachtig en we vreesden het ergste. Maar net op die vrijdag werd het gewoon een zonnige, stralende dag. En de zaterdag er na regende het weer de hele dag. Wat een gelukje, net zoals de hele dag een geluksdag was.


En na tien jaar maak je de balans op en blijkt deze nog steeds in evenwicht. Met de vele hoogtepunten konden we ook weer uit diepe dalen omhoog klauteren. Maar altijd samen, er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn. Dat maken het tot de tien mooiste jaren uit mijn leven, waarin we samen ook onze twee schatten kregen, Julian en Elyse. Dan kun je alleen maar dankbaar zijn en een toost uitbrengen op de volgende tien jaar. Maar eerst op naar koper....op naar Parijs.


May today be filled with happy memories of the past and bright hopes for the future.


Er breekt hier ook een tijd aan van rust, genieten, luieren, lezen, zonnen, zwemmen, kamperen op de Gulpenerberg, kortom niks moeten maar van alles mogen...ik zal in ieder geval niet aan bloggen toekomen, dus ik wens jullie een zonnige zomertijd! Carpe diem!
Lieve groet,

31 opmerkingen:

waddenhout zei

10 jaar... van harte gefeliciteerd...
geniet er maar lekker van..
fijne dag vandaag.
Cobi

Home and Lifestyle zei

Lieve Renny,

Jij mag dan je trouwdag tien jaar geleden als een geluksdag met een gelukszonnetje hebben ervaren...ik ervaar jouw post als een gelukspost hoor! Wat heerlijk dat je alles zo kunt delen en er nog steeds voor elkaar bent! Mijn hartelijke felicitaties...ik wens jullie met jullie kinderen nog heel veel gelukkige geluksjaren toe!!

En ook een hele fijne vakantie...ik zal je missen hoor, maar het is ook wel eens fijn om niet dagelijks achter je pc te hoeven kruipen! Lekker genieten en...heel veel plezier!

Lieve groetjes, Ingrid

gewoon gezellig zei

Gefeliciteerd, 10 jaar, mooi man!!
Een hele fijne dag vandaag, en natuurlijk een fijne gezellige vrolijke warme zomervakantie!!
groetjes Hilde

Emmy zei

Heerlijk toch als het plaatje nog steeds klopt en er 2 prachtige plaatjes zijn bij gekomen. Fijne vakantie en tot daarna. Groeten Emmy

Joan Ottevanger zei

Van harte gefeliciteerd met 10 jarige bruiloft.Wij waren afgelopen maandag 36 jaar getrouwd en het lijkt nog steeds zo kort geleden.
Veel plezier in Parijs en geniet er van.
Groetjes Joan.

lia zei

Gefeliciteerd meid, Op 6 Juli 1976 leerde ik Jan kennen, wat een tijd hé.
Geniet van je vakantie wat je ook doet.

lieve groet Lia

@nne zei

Geniet van deze dag. Groetjes, @nne

It's me zei

Gefeliciteerd meis !! 10 jaar.....mooie foto's van een mooie dag.............maak er ook vandaag iets moois van samen.................fijne zomer.......liefs Ria.......

Bo Butiek zei

Gefeliciteerd!

with love zei

Van harte met jullie tinnen bruiloft!
Fijne dag!
groetjes, Erna

Pink Princess zei

Gefeliciteerd met je 10 jarig huwelijk ♥ Een hele mijlpaal tegenwoordig ♥
Geniet van vandaag en alle dagen die nog komen mogen ♥

Liefs van Marian

Yvonne zei

Gefeliciteerd met jullie 10 jaar samen zijn.
Wij hebben er al weer 30 jaar opziten en 35 jaar samen.

De tijd vliegt...

Gr Yvonne

Dani zei

Van harte Renny met jullie 10 jarig huwelijk. Wat zagen jullie er mooi uit!
Ik wens je een hele fijne zomer toe! Kom gauw weer terug hoor..

Groetjes
Dani

Twa zei

Van harte gefeliciteerd met je huwelijksdag!!
En ik wens je ook een hele gezellige zomervakantie toe.
Groetjes Antoinette.

Logement it Foarhus zei

Gefeliciteerd met jullie tinnen jubileum. Maak er een hele fijne dag van. Verder natuurlijk een fijne vakantie, mooi weer en weer gezond thuis.

We horen je verhalen als je terug bent, en bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog,

groetjes Pauline

Rozmeen zei

Van harte, geniet van deze dag en elkaar.

Liefs,
Rozmeen

Boukje zei

Van harte gefeliciteerd met je 10 jarige trouwdag! Nog veel zegen toegewenst voor de komende jaren, samen met je man en kinderen!
Groetjes Boukje.

Karin zei

GEFELICITEERD met je tinnen bruiloft!
En geniet van je vakantie, doe het rustig aan!

Carla zei

Van Harte Gefeliciteerd met jullie jubileum!!
Mijn dochter is op 7-7-2007 getrouwd, dus vandaag 3 jaar alweer.
Dat was ook zo'n prachige dag!!
Geniet van Parijs...da's echt zó gaaf!!

liefs Carla.

Pierelantijntjes zei

Van harte gefeliciteerd met jullie tien jarig huwelijk. Wat heb je er een mooie post van gemaakt. Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe. en tot over een poosje.
Liefs Ester

Saskia zei

Hartelijk gefeliciteerd met de 10 jaar. En een hele fijne vakantie, geniet ervan.
Groetjes Saskia

The Old and the Beautiful zei

Gefeliciteerd met jullie 10e huwelijksdag. Je had vandaag in ieder geval weer mooi weer ;-)
Een hele fijne vakantie gewenst en tot later.

Fijne tijd en groetjes,
Gonda

Yn'e Steeg zei

Fan herte lokwinske mei jimme 10de troudei!

Geniet van de vakantie, het mooie weer, je mannetje en je kids!

Groetjes, Jantsje

Dora zei

Alsnog gefeliciteerd!

Prulletje zei

wat een mooie datum ! Ben toevallig ook op de 7e in 2007 getrouwd ;-) Van harte gelukgewenst voor de volgende 10 jaar! Fijne vakantie, geniet er maar lekker van.

Leuk dat je mee doet met mijn give away !

Musje zei

Nog van Harte Gefeliciteerd en nog veel mooie jaren erbij,geniet van de vakantie,lieve groetjes Joke.

Home and Lifestyle zei

Bedankt voor je lieve felicitaties, Renny! Zoals je zegt...beter laat dan nooit, het gaat er tenslotte om dat ze welgemeend zijn!

Hartelijke groet, Ingrid

Prulletje zei

Vergeet je niet een link te plaatsen ? Anders kan ik je helaas niet meenemen in de hoge hoed voor de give away :-(

THEA zei

Als nog van harte gefeliciteerd met je 10 jarig huwelijk!

Op naar de 12 1/2

Fijne vakantie.

Groetjes Thea

Karin zei

Ik zag je reactie staan bij Zouthout en ook voor jou; nog van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig huwelijk. En ook nog uit Friesland, net als ik.. Het lijkt me leuk je te volgen.
Groetjes van Karin (mooi)

Passione Helena zei

Ik kwam je even bezoeken..en zie dat jullie kort geleden ook deze dag samen hebben gevierd!

Een heerlijke post!

Alsnog gefeliciteerd! Geniet nog vele jaren van dit geluk!

Lieve groetjes, Helena