Writings from the heart.....












Daar ben ik weer even. Met dit weer ben je wel aangewezen op de pc..hoezo zomerstop? Ik mis het wel en dan kom je erachter hoe verslavend bloggen eigenlijk is...maar wel een leuke verslaving! Toch is het wel even goed, deze time-out. Zo heb ik weer meer tijd voor andere hobby's, maar vooral voor het gewone, dagelijkse leven. Weer eens in alle rust het hele huis poetsen, zonder 101 ideetjes die me dan te binnen schieten. Waardoor de poetsdoek dan weer blijft liggen en er wel weer een nieuw blogpostje ontstaat. Dus ik ben nog steeds met zomerreces, hihi.

Ik had al langer de wens om een blog voor mijn gedichten en andere schrijfsels te beginnen. En daar had ik nu mooi even tijd voor. Dus houd je van gedichten, columns etc...neem dan eens een kijkje op mijn nieuwe blog Writings from the heart 

Ik ben nog druk aan het knippen en plakken uit mijn gedichtenbestand, dus er komt nog wel het één en ander bij de komende dagen.
Groetjes

20 opmerkingen:

Musje zei

Fijn dat je er weer even bent,ow wat gaaf een gedichten blog,ik ga eens een kijkje nemen,fijne avond,lieve groet Joke.

Mayflower zei

Wat leuk weer wat van je te horen Renny....hoezo verslavend haha.
Ik herken zoveel in je verhaal en geloof ook zeker dat je even tot rust kom. Ik heb precies hetzelfde, ben druk aan de poets en opeens zie ik iets waar ik dan ook meteen een foto van wil maken en dan natuurlijk de pc aan want de foto's moeten ook even bekeken worden en dan ook maar gelijk even een post hihi, ik maak deze in Life Writer en kan ze zo opslaan, soms heb ik er wel een stuk of 6 posten in de wacht.

Wat leuk dat je ook een gedichtenblog bent begonnen, ik ga er meteen even een kijkje nemen, want ik ben dol op gedichten.

Prachtige foto heb je gemaakt.
Lieve groet, Mea

Jennifer zei

Always so happy to be in your place - your space and I love your energy... thank you for the time you spend in creating - I so enjoy it.... Jennifer jennsthreegraces

It's me zei

Hoiiii.............heel begrijpelijk hoor dat je af en toe een stapje terug doet...........ik heb het niet echt gemist tijdens onze vakantie...........maar weet wel dat het wel erg gezellig is het bloggen........ik neem me nu ook voor om het wat minder te doen hoor...........je kunt zo alle posten achter elkaar lezen die iemand heeft geplaatst dus............komt goed !! geniet !!! en we blijven je volgen hoor!! dikke kus van mij.....

kienkele zei

Hoi Renny, leuk om even van je te horen, jaaaa, het valt niet mee om helemaal niet te bloggen he, maar je hebt gelijk, af en toe is het goed om even tijd te nemen voor andere dingen!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Home and Lifestyle zei

Hoi Renny!!

Ik vond het al zo lief dat je een berichtje bij mijn post achter had gelaten (hartelijk dank voor je lieve felicitaties!)...hier zie ik zelfs een post! Tja...ik kan ook niet goed zonder, al denk ik dat ik in de zomer ook wel het een en ander terugschroef! Maar ik vind het erg gezellig dat je toch van je laat horen, dus wanneer je zin hebt....gewoon doen hoor, vind ik alleen maar leuk!

Ik ga trouwens meteen even op je andere blog kijken, ik ben benieuwd!!

Slaap lekker! Lieve groet, Ingrid

Dora zei

Ik ga het in de gaten houden, dank je wel!

Carla zei

leuk...een gedichtenblog.
Ik zal er snel een kijkje gaan nemen.
Meis...doe rustig aan.

Ik wens je een fijn weekend.

lieve groetjes Carla.

Flowing days zei

Leuk dat je er even weer bent, het zomer gevoel is idd ver te zoeken. Wat leuk..een gedichtenblog..ga er snel even een kijkje nemen.
Een heel fijn weekend. Lieve groet Tilly.

lia zei

O, ja die verslaving ken ik. De eerste zomer dat ik een blog had, waren er een aantal mensen met vakantie en ik thuis.... dus even bloggen maar er waren er niet zoveel en ik baalde toen gewoon... stom hé.
Maar leuk even weer wat van je te hoeren, en ik ga zeker op je andere blog kijken.

lieve groet Lia en een fijn weekend....

Bo Butiek zei

Heerlijk om weer van een mooie foto van je te genieten. Dank je wel.

Groeten,
Claudia

Granny's Place zei

WOWWW wat een goed idee! enne dank voor je reactie! ben benieuwd wat je ervan vind als je het gelezen hebt,
groetjes Madelon

Karin zei

Wat leuk, een blogje erbij, hou je nog meer tijd over :))
Prachtige foto by the way hierboven! LEUK WEER EVEN ITS VAN JE GEHOORD TE HEBBEN EN IK GA SNEL EVEN KIJKEN.

Stina zei

Dus jij bent druk geweest met van alles en nog wat, doe ook graag bloggen maar er gaat idd veel tijd inzitten hoor.
Ga es op je ander blog kijken, liefs Stina

Yn'e Steeg zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
Ja ik wenje ek yn Fryslan, en mijn moeder heet net als jij.( officieel Renske maar toch)
Ik blog nog maar sinds een paar maanden, maar snap al heel goed dat er erg veel tijd in gaat zitten, en jij hebt er ook nog meerdere.
Ook al neem je even pauze, ik ga je wel volgen.

Groetnis Jantsje

Hannekie zei

hoi
leuk hoor
ga zeker even kijken op je nieuwe blog
gr hannie

Weerspiegeling zei

hai Renny, zomerreces dus, nou nu IS het ook mooi weer daarvoor. Lief dat je reageerde op m'n blog en ik hoop met je mee dat ook voor jullie snel goede berichten komen! Die onzekerheid van geen baan hebben, dat is het vervelendste, naast de reacties van een aantal 'domme' mensen, maar dat houd je toch altijd vrees ik.
Geniet van je pauze en geniet van het mooie weer.
Groetjes,
Anita

Bonjade zei

Goh wat een leuk idee zeg ik ben gek op gedichten en andere schrijfsels.....ga zeker eens kijken.....
En wat een prachtfoto....lijkt net een olieverf schilderij zo mooi....
Fijne dag

Madelief zei

Ik dacht: even kijken wie me volgt hoor! ;-)
Wat heb je een prachtig blog hier! Mooi!

Catharina Maria zei

Ja hoezo verslavend , soms ben ik blij dat het niet een echt zomerse dag is, kan ik tenminste m'n gang gaan en blogs bezoeken zolals deze van jou .
sta nu bij je volgers .
Lieve groet ♥RINI♥