Midsummer evening...



Midzomeravond wordt toch nog een zonnige avond. Helaas geen zwoele zomeravond waarin we tot na elven bij daglicht in de tuin kunnen zitten, genietend van een roseetje en een kaasje. Maar wie weet komt er gauw zo'n avond...daar verlangen we allemaal wel naar.... Zulke avonden zijn in ons landje zo zeldzaam geworden...maar misschien daarom juist zo bijzonder. Deze avonden koester je dan ook des te meer...en sla je dubbel zo goed op in je geheugen....zodat je volgend jaar en het jaar daarop en het jaar daarop.....nog precies weet waar het gesprek met manlief (of vul zelf maar in...) over ging. Het zijn vaak de diepgaandere gesprekken....O, geef me weer zo'n avond...ik kan niet wachten, en jullie?

Midsummer night is still a sunny evening. No sultry summer night when we can sit till after eleven in daylight in garden, enjoying a glass of wine and cheese. But who knows, maybe there are some nights soon ...  Such evenings are so rare in our country ... but maybe just so so special. These evenings also cherish you more ... and save you twice as good in your memory .... so next year and the year after, ..... yet know exactly where the conversation with hubby was about. Oh, give me just another summereveneing.


Lieve groet,



22 opmerkingen:

Mayflower zei

Wat een prachtige foto's Renny en wat heb je een mooie header. Ja....heerlijk die zwoele zomeravond, buiten eten en dan gezellig natafelen, kaarsjes aan en lekker lang genieten van het buitenleven.
Dat zijn zeker avonden om nooit te vergeten.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Hoi Renny.....wat een mooie foto's..........tja..het zit er aan te komen de warme zwoele zomeravonden...........zat net buiten even een bakkie te doen.maar het is niet warm hoor.....ben alweer binnen !!

Lieve zomerse groetjes van mij......

Susan zei

Hoi Renny,

Prachtige foto's met dat kant en pioenroos!! Als het goed is hoef je niet meer zo lang te wachten op een zwoele zomeravond...ik heb er ook zin in hoor...

Gr. Susan.

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny,

Wat een prachtige sfeervolle foto,s. De zomer komt eraan, dus bereid je maar voor. Soms kan stlte met je lief ook heerlijk zijn. Wie weet heeft deze week zo,n midsummer avontje in petto, dan zal ik aan je denken,

groetjes, Pauline

Emmy zei

Wat een mooie plaatjes heb je gemaakt. En ja d'r mag wel wat warmte komen maar niet te heet dat vind ik niks. Groeten Emmy

jootje zei

we gaan de goede kant op renny! het is nu half elf, en mijn tuindeur staat nog wijd open, wie had dat nu gedacht na gisteren.
ik hoop dat je nog heel veel mooie avonden gaat beleven met een roseetje en je man!
je foto´s zijn prachtig! groetjes van jootje.

Pierelantijntjes zei

Oooh wat ziet je blog er mooi uit. Schitterende beginfoto (header).
Ook de foto's bij dit bericht zijn prachtig Renny. Als het goed is komt het zonnetje deze kant op. Helaas geen zwoele midzomernacht, maar hopelijk komen er nog andere zwoele avonden. Ook ik vind het heerlijk om in die uurtjes buiten te zitten met manlief, kijkend naar de auto's die voorbij komen en de mensen die nog even een wandeling maken. Kan niet wachten.
Groetjes van Ester

Home and Lifestyle zei

Vanaf vandaag wordt het heerlijk zomerweer...kunnen we elke dag genieten in de tuin, buiten eten, buiten leven...en af en toe achter de pc kruipen om de blogs te lezen! Nog een beter idee...met laptop de tuin in duiken!

Wat heb je mooie foto's...ik zie dat jij ook dat mooie dienblad hebt!

Lieve groet, Ingrid

kienkele zei

Hoi Renny, het gaat goed komen hoor, er worden vanaf nu hogere temperaturen voorspelt! Of we meteen al lang 's avonds buiten kunnen zitten is de vraag, maar het begin is er! FIjne dag, lieve groet, Tineke

Flowing days zei

Wat een prachtige foto's..zo romantisch en dromerig met die mooie zachte kleuren.
Ook hier verlangen we naar zwoele zomeravonden..lekker buiten zitten, glaasje wijn en nagenieten van de dag...laat maar komen.
Lieve groetjes Tilly.

Passione Helena zei

Wat heb je prachtige foto's!! En een prachtige header!

Wat een mooie gedachte...zo kan je het ook bekijken!
Toch hoop ik dat we deze week zo'n moment mogen beleven.

Geniet van het mooie weer!
Lieve groet, Helena

ღTANJA*s HOMESTYLEღ zei

Hallo Renny, was für wundervolle Bilder.
Ganz liebe Grüße Tanja

Dora zei

Wat een prachtfoto's en weer mooie geschreven, het mooi weer komt eraan!

Fluitenkruid zei

Volgens mij komen ze eraan Renny, mooie foto's zeg!

Carla zei

Wat een sfeer foto's!!!
Ja het mag echt wel wat warmer worden..tenslotte is het nu zomer!!
Maar..ze hebben beloofd dat het beter word...nu maar hopen dat ze doen wat ze beloven!!

fijne dag...groetjes Carla.

Bo Butiek zei

Wat een schitterende foto's heb je gemaakt. Ik heb het dienblad ook al bij Ingrid gezien, echt een geweldig ding.

Groet,
Claudia

Sonja zei

Geef mij maar iedere avond zo'n avond, hmm lijkt me heerlijk! Alleen werken we in continudienst en komt het maar een enkele keer voor. Genieten van het aankomende mooie weer!

Fijne avond.

Groetjes, Sonja

Granny's Place zei

Ik heb er net 7 achter de rug hihi... Kan gelukkig heerlijk praten met mijn vriend, altijd al gekunt. En het fijne is dat hij ook zo heerlijk eerlijk is en mij met beide benen op de grond houdt want ik kan nogal eens doorslaan met gedachten en ideeen.
Nog bedankt voor je leuke berichtjes,
groetjes Madelon

Stina zei

Je foto's zijn weer perfekt, mooi.
Kon vandaag heerlijk buiten zijn zelfs even
met Emma naar de kinderboerderij geweest, geniet ze zo van.
De dieren waren ingeént, gelukkig maar blijf het wel eng vinden.

Nog een zonnige week verder, liefs Stina

Karin zei

Wow, je blog is in ieder geval al helemaal in zomersfeer en die avonden die komen eraan hoor, dus zet de rose maar vast koud!

Marga zei

Hallo Reini.
Mooie foto's en leuke tekst.
Heb toch nog hele poos buiten gezeten. Heerlijk. En nu de komende dagen afwachten. Ze voorspellen goed weer!
Groetjes Marga

Catharina Maria zei

Mooie sfeer foto's !
Groet ♥RINI♥