Let there be kindness in your face

 
Bij de kringloop weer wat vondsten opgedaan, o.a. de tinnen blaker en het glazen vaasje.

In the cyclestore I found some stuff , including the pewter candlestick and a glass vase . 
Nog even weer de nieuwe roos...er blijven maar knoppen komen. Toch heb ik liever dat 'ie de hoogte in gaat nu, dan hebben we volgend jaar de muur vol...

Yet here again the new rose buds ... there just keep coming . Still , I prefer, she grows into the height, then next year she's filling the wall.
De lavendel bloeit voor huis al volop en geurt weer heerlijk. Nu is het moment om bosjes lavendel te maken.

The lavender blooms and smells again abundant and delicious. Now is the time to make lavender bushes .
Deze tekst hangt bij ons in de hal, direct bij binnenkomst.

Let there be kindness in your face,
in your eyes, in your smile,
in the warmth of your greeting.
Don't only give your care,
but give your heart as well.

~Mother Teresa~




Lieve groet,

30 opmerkingen:

@nne zei

Wat een heerlijke tekst om bij het binnenkomen te lezen. De foto's, de mooie styling, het lavendelboeketje zijn écht een uitnodiging om nog eens langs te komen. Tot gauw, @nne

Bo Butiek zei

Wat een mooie tekst, wat een mooie post!

Groet, Claudia

Logement it Foarhus zei

Hallo Renny,

Wat ziet het er weer mooi uit, de sfeervolle foto,s en stillevens.

Bloeit die roos de hele zomer door. Hij is prachtig en dank je wel voor het gedicht, van jouw hand? Ontdekte net ook je site met gedichten, mijn complimenten,

groetjes Pauline

Yn'e Steeg zei

Wat ben ik blij dat je toch geen zomerstop hebt ingelast op je blog.
Want het is erg leuk om je berichten te lezen met daarbij de prachtige foto's.
En wat een mooi gedicht!

Noflike jun tawinske, Jantsje

Boukje zei

Mooie binnenkomer en leuke vondsten heb je gedaan bij de kringloop. Past mooi bij je blauwe waterfles!
Groetjes Boukje.

Dani zei

Wat een leuke dingen heb je bij de kringloop gevonden. Mooie tekst!
Groetjes
Dani

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een mooi stillevens! Leuk de spulletjes die je bij de kringloop hebt gevonden. Ik blijf ook altijd kijken, terwijl het zowel thuis als op de tuin eigenlijk al vol staat!

Gezellige avond!

Lieve groet, Madelief

Stina zei

Leuk die tekst in de gang, je vondsten zijn mooi, heb excact hetzelfde glazen vaasje da's ook grappig,ook bij de kringloop gekocht.

Liefs Stina

Irma zei

Hey Renny,

Leuke vondsten zeg bij de kringloop.
Ik ruik bijna de lavendel, ziet er supergezellig uit, evenals het schilderijtje in de gang.

Fijne week verder

Groetjes
Irma

Home and Lifestyle zei

Wat heb je mooie vondsten gedaan, het blijft leuk om er rond te neuzen! En de tekst in de gang is ook prachtig!

Lieve groet, Ingrid

Musje zei

Wat een prachtige post met prachtige foto`s van je prachtige spulletjes en bloemen,zo ik heb gesproken haha,de tekst is ook erg mooi,lieve groet Joke.

Mayflower zei

Wat heb je leuke spulletjes op de kop getikt Renny. Ik vind de kleur van het flesje supermooi en je heb er sfeervolle plaatjes van gemaakt.
Een warm binnenkomen met zo'n prachtige tekst en wat mooi ingelijst met de kanten passe-partout.
Lieve groet, Mea

Riet zei

Wat een prachtige spullen heb je weer gescoord Renny.
Prachtig die tekst in je gang.

Liefs Riet.

Hannekie zei

leuk he die kringlopen. ik ben er gek op. mooie tekst ook zeg. echt prachtig. gr hannie

kienkele zei

Prachtige tekst Renny, mooi om daar mee binnen te komen bij jou!
Je foto´s zijn ook weer prachtig, die roos, oooh, wat een beauty. Ik zit met smart op mijn rozen te wachten, ze lijken maar niet te willen bloeien, hoewel wel vol knop!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Yvonne zei

Mooie foto's !
Gezellig en leuk .

Gr Yvonne

It's me zei

Wat een mooi tekst......echt !!!! mooie spulletjes weer......fijne avond liefs Ria...

bikim zei

that is a graceful post Renny!
Rosa

Passione Helena zei

Wat heb je leuke spulletjes gevonden Renny!

Wat een mooie roos..! Flink tegen praten, misschien helpt het;-) hihi
En de tekst...wat mooi om zo binnen te komen!
Hele mooie foto's!

Fijne zonnige dag morgen,
Liefs Helena

Dora zei

Je foto's zijn prachtig, mooie spullen bij de krinkgloop.
De teskt is er één waarvan ik denk dat die ook op kan gaan in de samenleveng, ik zie dit te weinig, als iedereen dit zou kennen en er een beetje naar zou leven, dan zou het een stuk vriendelijker zijn!

Flowing days zei

Heerlijk die kringloop die ons soms zo verassen met mooie spullen. Prachtige aankopen heb je er gedaan. Mooie tekst bij het binnenkomen..en wat mooi ingelijst.
Lieve groetjes Tilly.

Fluitenkruid zei

Ik vind het vaasje zo lief. Mijn moeder heeft er twee en elke week gaan er twee bosjes roosjes in. Van sommige tradities hoop je dat ze nooit veranderen. Fijne dag!

Rianne zei

Dat ziet er prachtig uit en je hebt een mooie tekst hangen!
Groetjes en een ijne zonnige dag!

Carla zei

Mooie tekst bij het binnen komen!
En wat een prachtige roos....mooie kleur!!
En wat een luke dingen heb je weer gescoord bij de kingloop.

fijne dag meis....lieve groetjes Carla

Ger zei

Leuke vondsten gedaan en wederom heb je die thuis op een sfeervolle manier voor de lens gezet.

Lekker hé die geuren in de tuin......ik kan het niet laten om even met m;n hand door de bloeiende lavendel te stijken en ik wordt bijna loom en slaperig daarvan;-)


En de buurtjes hebben een prachtige witte klimroos aan de voorgevel van het huis en ook daar kan ik niet aan voorbij zonder te ruiken.

Die mooie ingelijste spreuk in jullie gang...
.....nou ik denk jou een beetje kennende van het bloggen.....dat jij al die aardige menselijke trekken in je hebt.

Ben wel blij dat je toch af en toe in blogland bent en niet zo'n drastische zomerstop hebt.

Fijn weekeind!
Lieve groet,
Ger

Granny's Place zei

Hoi Renny,
Prachtig je foto's en leuke vondsten heb je gedaan. Doet me er aan denken dat ik al een tijde niet ben geweest en volgende week toch even tijdGroetjes en alvast een fijn weekend,
Madelon vrij moet gaan maken!

Franse Lelie zei

Wat een heerlijke blog heb je toch, prachtige foto's, mooie teksten en een hele mooie layout! Genieten om bij je langs te komen, lieve groet

Karin zei

Wat een mooie stillevens heb je hier vastgelegd. Mijn klimroos staat ook in bloei, was heel benieuwd wat het zou worden, want vorige jaar was er niets. Nou, 1 roos en hij is geel (niet helemaal mijn kleur) Misschien volgend jaar toch iets anders op die plek ;)

Sonja zei

Wat een plaatje! En bedankt voor de tip voor de lavendel. Ben vaak te laat met knippen.. ga ik eerdaag even doen.

Alvast een fijn weekend!

Groetjes, Sonja

Rozmeen zei

Mooie tekst en prachtige vondsten. Vind het blauwe glaasje erg mooi.

Groetjes,
Rozmeen