Lavandula.....

 
Als je de lavendelbossen zo van een afstandje ziet, lijkt het alsof er nog niks aan de hand is. Maar als je dan een stapje dichterbij komt staan, zie je ineens allemaal knoppen. En dan begint het bij mij te kriebelen...de zomer is echt in aantocht! En met dit weer van vandaag is het helemáál genieten!
Ik zal de komende maanden wat minder actief zijn in blogland...zeg maar een zomerstop. Misschien plaats ik zo af en toe wel een genietmomentje, maar ik wil even de aandacht richten op mijn gezinnetje .................................................................................................................................... 

Veel blogplezier (als ik zin en tijd heb kom ik even bij jullie koekeloeren) en vooral een hele fijne zomer!!!

Lieve groetjes,

26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een vervelende situatie Renny...al een half jaar thuis en nog steeds geen uitzicht op werk! Ik kan me voorstellen dat dat niet in de koude kleren gaat zitten! Ze zeggen dat na regen altijd zonneschijn komt, maar op dit vlak hebben jullie dan al lang genoeg op dat zonnetje moeten wachten! Ik duim voor jullie dat er toch binnenkort verandering in de situatie komt!

Ik begrijp heel goed na het lezen van je post dat je even toe bent aan blogrust, maar eerlijk is eerlijk...toen ik zomerstop in de aanhef zag staan, dacht ik "hè, nee toch, Renny neemt toch geen pauze!!". Want dat vind ik helemaal niet gezellig, een post zonder een reactie van jou is geen post zou ik haast willen zeggen hi hi! Kortom...ik zal je wel missen hoor!

Maar je gezin staat op nummer 1, niet wij als blogdames...dat lijkt me duidelijk en daar is ook geen enkele twijfel over mogelijk! Dus ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je ondanks alles samen met je gezin gaat genieten van een heerlijke zomer!

Een hele dikke kus, Ingrid

Madelief zei

Hoi Rennie,

Ik begrijp het volkomen! Ik wens je een fijne zomerstop en zal duimen voor je man!

Lieve groet, Madelief

Irma zei

heej Renny,

ik geniet van je mooie posts en zet hem op meid;-))
wel af en toe aan komen waaien hoor.

liefs Irma

waddenhout zei

He, wat jammer, maaaar heel begrijpelijk...
Bij ons lopen dingen ook niet zoals ze moeten, maar ik haal energie uit schrijven en de reacties lezen..
Geniet van je gezin, en ik zie je vast wel zo nu en dan voorbij waaien met de zomerwind..
Lieve groet, cobi

Carla zei

Hè bah...wat vervelend voor je man...het valt niet mee hè!!
Ik hoop toch dat hij snel iets vind hoor....mijn man vond 9 jaar geleden(toen 52) en afgelopen januari(nu 61) weer een nieuwe baan.
Dus de hoop niet op geven!!
Ik zal je verhaaltjes wel missen...maar kan me voorstellen da je even een pauze neemt.
Ik zal dus toch zo af en toe eens kijken of je nog iets leuks te melden hebt.
En dan zou het leukste de nieuwe baan zijn!!

succes, en ik zal duimen hoor!!

liefs Carla.

Karin zei

Doe wat je doen moet en kom af en toe gewoon even langs. Succes met alles.

Susan zei

Hoi Renny,

Heel jammer dat je een "zomerstop" gaat houden maar wel heeeeeeel begrijpelijk hoor!
Geniet maar lekker met je gezin deze zomer en het bloggen komt wel weer...

Gr. Susan.

crealili zei

Ik denk dat er wel meer mensen toe zijn aan een zomerstop. We moeten zoveel .....
Jullie situatie is inderdaad niet gemakkelijk en je hebt het niet altijd in de hand. Ik zal duimen voor jou dat het een goede zomer wordt voor jullie allebei!
Liliane

Bo Butiek zei

Ik zal je mooie stukjes missen maar je gezin gaat uiteraard voor. Heel veel sterkte voor ja man.

Groeten,
Claudia

Dani zei

Jammer dat we je berichtjes moeten missen, maar uiteraard heel erg te begrijpen. Een fijne zomer voor jou en je man!
Groetjes
Dani

kienkele zei

Hallo Renny, een hele begrijpelijke beslissing hoor, al zal ik je leuke posten en reacties wel missen. Maar het gezin gaat voor, laat daar geen twijfel over bestaan! Wat een vervelende situatie, dat je man zo moeilijk weer werk kan vinden, ik zal aan jullie denken en voor jullie duimen.... Toch een hele fijne zomer toegewenst, lieve groetjes, Tineke

Fluitenkruid zei

Hoi Renny, begrijpelijk dat jullie van de situatie balen. Neem lekker pauze en kom straks weer met frisse zin weer terug. groetjes jannet

Rozmeen zei

Hopelijk tot snel!

Succes en probeer te genieten.
Groetjes,
Rozmeen

Sonja zei

Hoi Renny.. toevallig vanmiddag ook bij de lavendelbossen gestaan.. dat gaat zeker snel, zeker zo dichtbij.

Hopelijk breken er in na de zomerstop betere tijden voor een nieuwe baan. Lekker genieten van je gezinnetje en de zomer..

Groetjes, Sonja

Dora zei

Lieve Renny,

neem je tijd, je gezin is veel belangrijker dan dit hier. Dat is leuk, en zeker niet niks, maar je gezin voor alles.
Keer het tij en geniet!
Liefs Dora

Passione Helena zei

Oooh Renny, wat vervelend zeg?!
Kan me voorstellen dat het heel terleurstellend is.
Ik hoop dat de zon op dt vlak ook snel mag gaan schijnen. Het zou wat meer rust geven..
Alle begrip hoor om even een zomerstop in te lassen.

Tuurlijk gaan we je hier missen. Maar ik lees tussen de regels door dat je af en toe misschien toch nog even langs komt, om een genietmometje te delen.

Neem je tijd op afstand en geniet van je gezin.

Een hele fijne zomer meid!

Lieve groetjes, Helena

Ellen zei

Hoi Renny,

NA je verhaal te hebben gelezen is het zeer begrijpelijk hoor dat je eens even rust wilt. Ga lekker genieten met je gezin en ik zie je vast wel weer een keer voorbijkomen of ik bij jou.

Liefs,
Ellen

Boukje zei

Jammer dat er nog steeds geen vooruitzicht op werk voor je man is, kan me voorstellen dat dat niet altijd makkelijk is! Hoop dat er betere tijden aanbreken! Veel sterkte en blijf wel genieten van het mooie weer, je gezinnetje en alle kleine mooie dingen, die er vast ook zijn!
Groetjes Boukje.

Marga zei

Hallo Renny.
Kan het goed begrijpen. Bloggen is zo leuk, maar ook zo verslavend. Dingen delen met anderen, denken wat je op je blog gaat zettten en reageren op andermans blog.
Anderen vinden dit soms niet nodig, begrijpen het niet.
Vandaar dat je een goede keus maakt door even wat te minderen. Maar kijk af en toe eventjes als je tijd hebt , maar ga vooral genieten van je gezin.
Succes!!!
Groetjes Marga

Saskia zei

Je hebt groot gelijk, misschien na de zomer betere tijden. Positief denken, zei mijn moeder altijd, valt niet altijd mee maar toch. Geniet in ieder geval van je gezin deze zomer.
Fijne Zomer.
Groetjes Saskia

Mayflower zei

Hoi lieve Renny, ik begrijp je helemaal als je zegt dat andere dingen nu even de aandacht verdienen. Wat ontzettend vervelend dat je man nog steeds thuis zit, daar wordt je op een gegeven moment echt moedeloos van. Ik hoop toch zo voor jullie dat het binnen niet afzienbare tijd gaat lukken om werk te vinden.Mijn man is jaren terug ook plots op straat gezet en is toen voor zichzelf begonnen, omdat ook gezien zijn leeftijd het moeilijk was om aan werk te komen.
Meis geniet van de mooie dagen en houdt moed.
Je heb prachtige foto's gemaakt van de Lavendel, ik ruik ze bijna. Bij mij zie ik ook de bloemetjes al bijna.
Lieve groet, Mea

La Maison en Wonderboom zei

Ja, geef jezelf maar even de ruimte. Het valt niet mee voor je man om steeds afgewezen te worden, heel naar.

Hopelijk hebben jullie heel veel lichtpuntjes de komende tijd.
In ieder geval al wel lavendel puntjes.

Lieve groet en geniet van de zomer.

Hermine

almay`s home zei

Hoi Rennie,

Wat naar voor je man dat het niet lukken wil met een baan! Dit werkt natuurlijk ook door in het gezin! Veel sterkte. Mijn man heeft een paar dagen geleden gehoord dat hij boventallig is en zit nu ook thuis.... Het kan plotseling gebeuren!
Heel veel sterkte en ik duim voor een nieuwe baan!

Groetjes
Alma

THEA zei

Hoi Renny,

Ik hoop dat het spoedig gaat lukken met een nieuwe baan!Niet opgeven!

Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een leuke zomer zult beleven!!

Liefs van Thea

chasity zei

beautiful.....
and it smells so good.

tyziana zei

Hi Renny!
Your blog and your photos are so charming and beautiful!!