Zo moeder, zo...


Vanmiddag toch nog even een loopje naar de kringloopwinkel gedaan, het is ook zo dichtbij. En daar stond dit kleine fotolijstje in een hoekje gedrukt. Echt een prachtig miniatuurtje en het past ook in de letterbak. De babymeisjes op de foto's zijn mijn dochter (links) en ik (rechts.) Lijken we een beetje op elkaar? Ik hoor nu regelmatig, dat Elyse veel op mij lijkt. En eerlijk is eerlijk, ik herken wel bepaalde trekjes....Ik hoop dat ik nog eens zo'n soort lijstje tegenkom...dat wordt dan natuurlijk zo vader, zo zoon.
Ik wens jullie een fijn weekend en deze seringen (uit eigen tuin) nog in de knop, zijn voor jullie allemaal. Bedankt voor de vele reacties iedere keer. Ik waardeer ze stuk voor stuk!

26 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk fotolijstje en de combinatie daarin van jou en je dochter is natuurlijk ook super! Ik zie wel overeenkomsten...!

En bedankt voor de mooie seringen..ze ruiken altijd zo lekker! Genieten dus...mmmm!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Riet zei

Ohhh wowww Renny,wat een schitterend fotolijstje,leuk die foto,s.
Mooi je bloemen,heel gezellig.

Liefs Riet.

Kom Achterom zei

Wat een schatjes zeg!!
Dat kan natuurlijk ook niet anders hé bij zo,n knappe, intelligente, lieve, mooie, vrolijke en meest innemende familie!! hihihihihi Zeggen wij altijd tegen elkaar!
Ik zie het al wij zijn niet de enige>
ben benieuwd hoe de andere helft eruit ziet!
Ik wens je dan natuurlijk ook een bijzonder fijn knap en mooi weekend toe
Yolanda

Mayflower zei

Hoi lieve Renny, wat een lief lijstje en wat leuk een foto van moeder en dochter, ik zie ook wel gelijkenis, vooral de ogen en het neusje. Ik heb ook een tweeluiklijstje en daar staat een foto van mijn man en zoon in, zo leuk om een gelijkenis daarin te herkennen.

Bedankt voor je lieve gebaar van je prachtige Seringen, wat een prachtig heerlijk geurende bloem is dat toch.

Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Boukje zei

Wat een leuk lijstje heb je gevonden, leuk met die babyfoto's erin!
Geniet van je seringen, ze ruiken zo lekker!
Een goed weekend verder,
groetjes Boukje.

waddenhout zei

Mooi lijstje, maar wat erin zit, is natuurlijk nog veel mooier..
Wij hebben ook een kringloop op fietsafstand, en daar mag ik ook graag kijken..
Goed weekend, en de bloemen, ik heb ze geplukt en op vaas gezet...(laten wij nou net dezelfde in de tuin hebben staan)
Groet, cobi

Pierelantijntjes zei

Wat tref je dat zeg, om dit prachtige lijstje zomaar in een hoekje van de winkel te vinden. Ik vind de foto's prachtig en ik vind dat jullie ogen echt op elkaar lijken.
Dank je voor het bloemetje.
Liefs van Ester

Manuela zei

Schattig lijstje...die had ik ook niet laten staan...

fijn weekend!
groetjes Manuela

Saskia zei

Heerlijk die Seringen, ik kreeg ze vorige week van een vriendin. Het hele huis rook heerlijk.
Fijn weekend.
Groetjes Saskia

Passione Helena zei

Wat een schattig lijstje Renny! Ik zie ook zeker trekjes...leuk is dat. En als ik je verhaal zo lees, moeten vader en zoon ook trekken van elkaar hebben. Ik hoop dan, dat je een soortgelijk lijstje tegen het lijf loopt. Wat heeft je dochter trouwens een mooie naam!!

Zet het in je zijbalk...wie weet?! De poffert werd ook zomaar gevonden;-)

Fijn weekend,
Liefs Helena

Fluitenkruid zei

In zo'n lief lijstje horen echt babyfoto's..
Leuk klein vaasje met een lekker geurende sering, ik pluk er af en toe eentje uit het park. Fijn weekend, groetjes Jannet

Stina zei

Wat een mooie lijstje zeg, wat sommige mensen weg doen daar heeft een ander weer plezier van. Wat zal het lekker bij jou ruiken naar die seringen.

Gr Stina

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat een lief fotolijstje heb je gevonden! Jullie staan er erg mooi in. En ja....als ik goed kijk zie ik inderdaad wel een paar gelijke trekjes....de ogen en volgens mij ook de neus :-)!

Fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

Emmy zei

Dat is een mooi bewerkt lijstje, jullie lijken echt wel op elkaar leuk is dat. Groeten Emmy

It's me zei

Bedankt voor de mooie seringen !!

En of jullie lijken natuurlijk !!!!


Dat zie je toch........fijn weekend lieve groetjes Ria

Ik ben Wendy zei

Wat een schattig lijstje zeg. Ik vind jullie wel van elkaar weg hebben hoor.......maar meestal zie je dat zelf niet he. Heb ik ook met mijn dochter, iedereen zegt dat ze zo op mij lijkt, maar ik zie het niet....!!

Fijn weekend, gr Wendy

gewoon gezellig zei

Hoi Renny, wat een leuke vondst! en wat een lieve koppies! Gauw verder zoeken naar nog een lijstje!! ;-))
Leuk hè, seringen, alleen zo jammer dat je er op vaas zo kort plezier van hebt..
fijn weekend, groetjes Hilde

kienkele zei

Wat een snoepje zeg, dat lijstje, en snoepjes van meisjes ook erin. Enneh, ik zie wel overeenkomsten hoor.
Je seringen zijn prachtig, geniet ervan, en van een fijn weekend, lieve groetjes, Tineke

Carla zei

Leuk hè...die trekjes.
Ik vond laatst een foto van mijn nicht, en haar jongste neefje is één gezicht.

Schattig lijstje trouwens.

lieve groetjes Carla

Fia zei

Ohhh wat mooi leuke foto's zeg!!
Ik ben een bewonderaar van je mooie blog dus tot een volgende keer.

Groetjes en een gezellig weekend,
Fia

Dora zei

Wat een mooi lijstje, en de sering is prachtig zeg, bij ons staat ook veel in bloei nu in de tuin, heerlijk is dat, nu nog de temperatuur iets omhoog:)

grada zei

Hoi

Wat een leuk foto lijstje en je zou zeggen dat het 2 foto s van 1 iemand is
Sprekend wat mooi zeg
En wat heb je een lekkere taart op je blog staan
Is het mogelijk dat ik daar het recept van krijg of ergens kan vinden?
Hier word ook heel wat afgebakken dus ben altijd op zoek naar nieuwe recepten
Fijn weekend

Liefs Grada

G-style zei

Hallo Renny ,
leuke post over jullie als babymeisjes , ik vind ook dat jullie erg op elkaar lijken hoor , prachtig gewoon.
Bedankt voor de mooie seringen , jammer dat we ze niet kunnen ruiken, ik vind het namelijk een heerlijke geur.
nou , ik wens je een fijn weekend verder en tot een volgende keer,
groetjes Gea

almay`s home zei

Hoi Renny,

Wat een lief fotolijstje. Leuk die foto's zo naast elkaar. Hoop dat je snel nog zo'n leuk fotolijstje tegenkomt.
Ben ook dol op de kringloop maar je moet wel goed speuren...
Wat ruiken seringen altijd lekker hè?

Groetjes
Alma

Anja zei

Lief lijstje en mooi gefotografeerd. Ik heb hier ook nog een jonge sering, maar die gaat nu ook bloeien. Ik hoop dat het over een poosje zo'n pracht van een boompje met lange halmen is. Dan pik ik er vast ook wat van voor in een vaasje.

Fijne zondag.

Fågel Blå zei

Oh I found your lovely blog.... so many beautifules pictures!
Coming back soon!!!!!!
Many hugs from me!
Kathrine