Veldboeketje



















Dochterlief en ik hebben net een heerlijk fietstochtje gemaakt. Ze is nog vrij op vrijdag, maar slik...na de zomer is ook dit dagje voorgoed verleden tijd. Het is zó ons dagje...het zijn vaak de simpele dingen die door zijn eenvoud toch zo speciaal worden.

Net als dit tochtje. En wat is het toch mooi in de natuur. De bermen staan vol fluitekruid, boterbloemen, klavertjes, pluizebollen en veldzuring. Met de camera in de aanslag, kom ik erachter dat het fotokaartje er niet in zit...en het geheugen staat ook nog vol met mooie foto's.... jammer maar helaas. In ieder geval goede reden om volgende week nog een rondje te fietsen.

Het is zo'n mooi gezicht, zo'n roze meisje tussen het geel, wit, groene bermbloeisel. Haar haren die wapperen in de wind...bloemetjes in het fietsmandje. Kom maar, mama, volg mij maar, ik weet de weg wel...Het zijn deze kleine dingen die ik vast wil houden en koesteren.
Iedereen een fijn weekend!

DD and I've just made a nice bike ride. She is free on Friday, but after summer that's for the past. It''s our day ... so special. Like this ride.. It's so beautiful in nature right now. The verges are full of cow parsley, buttercups, clovers, dandelions and sorrel.
It's such a beautiful face, a pink girl between the yellow, white, green verges blossom. Her hair fluttering in the wind. Come on, mama, Follow me, I know where to go. Have a nice weekend!
Lieve groet,

39 opmerkingen:

Passione Helena zei

Wat een romantische plaatjes Renny!

Schattig dat je kleine meid de weg zo goed weet! Dat zij zeker momenten om vast te houden. Ze worden zo snel groot!

Geniet van deze kleine dingen, alleen met die gedachte is dit veldboeketje zoveel meer waard als zijn schoonheid!

Leuk te zien welke vrouw zich achter deze blog bevind..ik doe nog niet mee hoor..alleen van de achterkant haha.

Fijn weekend.
Liefs Helena

Natasha zei

I just wanted to wish you a very happy weekend! I hope you are enjoying the Spring-time weather.

Best wishes,
Natasha.

Carla zei

Heerlijk die momenten hè!
Koester ze maar hoor!
Wat een prachtig boeketje....ik neem me iedere keer voor om wat te gaan plukken, maar het komt er niet van.

Fijne dag...groetjes Carla.

Carla zei

Wat een heerlijke momenten zo samen met je dochter...geniet er maar van hoor!!
Wat een lief boeketje zo....er staat zoveel mooi's langs de weg.
Ik neem me iedere keer voor wat te gaan plukken, maar ht komt er gewoon niet van.
Leuke foto!!

groetjes Carla.

Carla zei

hahaha....was net te snel, en dacht dat ik een code ofzo vergeten was....dus je hebt twee keer een berichtje...en met deze dus drie...

Emmy zei

Heerlijk hé die dagjes vrij. Dat is hier alweer een poosje terug ze zitten allebei alweer op de hogere school. Jullie hebben in ieder geval een schattig boeketje geplukt en heerlijk gefietst. Groeten Emmy

Marijke zei

Wat een prachtig boeketje. Ik ben net ook met de twee jongste wezen fietsen en heb een hele grote bos fluitenkruid geplukt.

En wat leuk een foto van je zelf....is altijd leuk om de gezichten achter al die berichtjes te zien.

Fijn weekend,

lieve groetjes Marijke

Kom Achterom zei

Heerlijk hé Genieten hoor van al die prachtige momenten en dat zijn er veel hoor!!!'
en ik kan je vertellen dat blijft!!
Gewoon lekker iedere dag van elkaar genieten dat is het geheim!!
Een heel fijn weekend
lieve groet Yolanda

kienkele zei

Hallo Renny, wat heerlijk, zo'n fietstochtje met je dochter, en dan nog een bos bloemen (gratis) op de koop toe. Leuk om een gezicht bij je blog te hebben, je maakt je toch altijd een voorstelling van iemand, en dat was (zoals meestal) ook nu weer heel anders dan het blijkt te zijn!
Fijn weekend, lieve groet, Tineke

Granny's Place zei

Lekker hoor er even op uit en met verse buitenbloemen terug te komen!!!!
Ik wens je een heel fijn weekend,
Groetjs madelon

Home and Lifestyle zei

Hoi Renny, geniet nog maar lekker van die momenten samen, want voor je het weet zijn ze groot..! Dat klinkt zo wijs, maar het is mijn ervaring wel en nu gaan ze echt niet meer met moeders fietsen hoor hi hi! Mooi je bloemen...zo haal je de natuur naar binnen en kun je daar ook nog genieten!

Leuk en stoer dat je een foto van jezelf op je blog plaatst! Ik ben nog niet zover, vind de anonimiteit nog wel erg lekker hi hi!!

Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Dora zei

Ik kan me die momenten wel voorstellen en juist die kleine dingen zijn zo bijzonder, er wordt te vaak aan voorbij gelopen.
En leuk om een foto te zien van je
De bloemen zijn erg leuk zo, en ja ik zou er ook weer even uit moeten met de camera, ik denk volgende week, het wordt mooi weer zeggen ze.
Fijn weekend!

Marga zei

Hallo Renny.
Regelrechte woorden uit je hart.
Ik ken ze.Wil ook graag momenten vast blijven houden. En dan met name van de kinderen. Daarom blijf bewust genieten. En telkens weer zijn er nieuwe momenten die je dierbaar zijn.
Wens je een fijn weekend.
Groetjes Marga

Chani zei

Hi, this is Chani from Sucre & Cannelle. I have changed my blog name to Blanc & Caramel and the link to http://blancetcaramel.blogspot.com.

Blogspot didn't change the follower link on your blog to my blog automatically, that means: You don't follow my blog anymore and I don't want to loose you as a follower and would like to kindly invite you to

1. visit my new blog http://blancetcaramel.blogspot.com
2. follow me. This works if you unsubscribe and subscribe again.

Thank you!

GIVE AWAY:
I would like to thank you for your loyalty and give you the chance to win an adorable heart ornament from my shop. Please read more about it on my blog.

I hope to see you soon again!

Chani

blancetcaramel (at) gmail.com
www.blancetcaramel.com

Rianne zei

heerlijk he zo'n zelfgeplukt boeket. Ik geniet er ook van, alleen jammer dat ook die uitvallen,
Fijn weekend!

Bonjade zei

Wat een geniet moment zeg......
Oh en wat een heerlijk boeket, dit blijven toch de mooiste boeketten.....
Goh dat plaatje van dochterlief tussen de bloemen houd ik nog van je tegoed....?

Leuk om je nu eens 'live' te zien zeg......
Mooie foto....
Fijn weekend

La Maison en Wonderboom zei

Wat een mooi logje en mooie bloemen.
Je schrijft zo lief over je kleine meisje, heel mooi Renny.
Leuke foto van jezelf.

gezellig weekend
Hermine

Villa König zei

Thanks for these romantic images! Hugs Yvonne

Riet zei

Geniet van deze dierbare momente Renny,wat het is zo vreselijk kostbaar.
Prachtige foto,s zeg.

Liefs Riet.

Fluitenkruid zei

Veldbloemen zijn toch de allermooiste bloemen niet? Leuk om je eens in het echie te zien!
Prettig weekend, groetjes Jannet

It's me zei

Achhh wat lief van je dochtertje........leuke bloemen.............en wat een lef !! zomaar een foto op je blog van jezelf.............leuk hoor!! fijn gezellig weekend ............lieve groetjes Ria

Roelien zei

Hai Renny, wat leuk om bij je te lezen..wat een heerlijk tochtje en wat een prachtig boeket!

Groet Roelien

Stina zei

Wat een leuke foto van jezelf weten we nu wie Rennie is hé.
Héérlijk zo fietsen met je dochter, doe ik ook zo graag.
Dus zij gaat straks naar groep drie, spannend.
Onze jongste die gaat naar groep 1 dus ook stil straks in huis...
Fijn weekend, gr Stina

crealili zei

De foto's alleen zeggen al genoeg.
Fijn weekend
Liliane

FRAMBOISINE zei

Ce bouquet champêtre est sublime et joliment mis en valeur, il est juste ADORABLE !!!
Très bon week end à toi et thanks a lot for your sweet words.
Gros bisous........

Rozmeen zei

Cherrish the moment... en practig boeketje!

Fijn weekend.
Groetjes,
Rozmeen

Bo Butiek zei

Wat leuk om je te zien!

Groeten,
Claudia

lia zei

Hoi Renny, leuk om je te zien. En geniet lekker van je meisje, want het gaat echt heel hard voorbij.

lieve groet Lia

Boukje zei

Hé leuk je zo tegen te komen, je haren zijn wat lichter geworden, geloof ik :)
'k Vind je wazige randje om de foto's altijd zo mooi, waar doe je dat mee?
Groetjes Boukje.

Franse Lelie zei

Stoer dat je er zelf op staat!
Heerlijk he, zo met je dochter op de fiets, geniet er nog maar van want kleine meisjes worden heel snel groot!
Prachtige foto's heb je gemaakt, groetjes

Musje zei

Jeetje ik wilde eerst reageren op je boeketje ,maar ik heb een paar keer naar jouw gekeken,wat zie je er jong uit,ja zal ook wel niet oud zijn,maar ik vind je er echt heel jong uit zien,je boeketje is super lief,geniet van de vrijdag momenten met je dochter,ik ga nog even de gemiste posten bekijken,voor morge een fijne zondag,lieve groet Joke.

Weerspiegeling zei

Hai Renny, wat een herkenbaar verhaaltje! Onze Myla heeft op vrijdagmiddag vrij, en dat is inderdaad vaak een bijzondere middag. Ook wij fietsen veel samen - naar en van school - langs bermen vol veldbloemen. De gesprekjes die we dan hebben, ik geniet er zoooo van.
Leuk om jouw foto te zien! Fijne week.
Groetjes, Anita

Hannekie zei

heerlijk die momenten he. ik heb die al lang niet meer echt. de jongste is 12. maar gisteren bracht ik mijn oudste van 24 naar een feest in genemuiden en tijdens het ritje even heerlijk zitten kletsen. daar geniet ik echt van..
leuk foto hoor meis. super leuk jurkje heb je ook aan hahah
kijk altijd naar leuke kleren een tik van me
gr hannie

Mayflower zei

Hoi Renny, wat prachtig zijn ze hè die veldboeketten. Nu de Paardenbloemen zijn uitgebloeid is het de beurt aan de boterbloemen. Ik zie dat jij ook zo'n leuk olielampje in dat rieten mandje heb.
Een mooie foto van jou en wat leuk om je nu ook van gezicht te kennen.
Nou meis geniet van die prachtige uitstapjes samen met je dochtertje.
Lieve groet, Mea

Dani zei

Wat een leuke blog heb je, ik ga je volgen en kom zeker nog een keertje terug.
Prachtige foto's van een mooi boeket, hopelijk blijft het lang staan.
groetjes
Dani

Irma zei

mooi boeket en ja heeel bijzonder zo'n vrijdag echt jullie dag het zijn de kleine dingen die je bijblijven en koestert, lieve foto's heb je gemaakt en leuk jou eigen foto een jonge spontane leuke meid,

een heerlijke gezellige nieuwe blogweek lieve groetjes Irma

It's me zei

Ach Renny....3 weken vakantie een week thuis !!! wou dat het waar was !!!! we hebben een winkel he??? dat gaat echt niet .....hahahahha!! of kom jij 3 weken helpen??? fijne avond groetjes Ria

Karin zei

Wat een heerlijke lente-foto's. En oh wat leuk Renny, je bent "uit de kast" gekomen :)

@nne zei

Hopelijk kan je nog lang nagegenieten van deze mooie momenten. Met vriendelijke groet, @nne