Uitslag give-away!

Het is maandag en na mijn werkweekend heb ik nu ook een weekje vrij, heerlijk. Goede reden om de winnares van de give away bekend te maken. Bedankt iedereen voor het meedoen! En welkom alle nieuwe volgers, 120 alweer, tjonge! Maar er kan maar ééntje de winnaar zijn. Het is 3 mei en daarom heeft de derde "reactie" gewonnen...... en dat is Ingrid gefeliciteerd! Ik stuur je het pakketje één dezer dagen toe. Mail je je adres even door?

Als ik zo naar buiten kijk lijkt het wel herfstvakantie i.p.v. de meivakantie. Echt binnen-blijf-weer. De kinderen aan de knutsel en mama pakt haar oude hobby weer eens op.....jawel, ik ga vanmiddag kaartjes scrappen. Zien of ik het nog niet verleerd ben ;o
De vergeet-me-nietjes staan symbool voor jullie; trouwe bloggers....ik vergeet jullie niet, maar ga even genieten van mijn gezinnetje deze week!


Iedereen een fijne week!

21 opmerkingen:

Mayflower zei

Ohhh...Ingrid zal leuk terugkomen van vakantie als ze dan ziet dat ze je mooie give away heb gewonnen. Gefeliciteerd daarmee Ingrid.
Wat heb je prachtige foto's van de Vergeet-me-nietjes en wat een lief gebaar. Ik hoop voor je dat het zonnetje deze meivakantie ook nog even gaat schijnen.
Veel succes nu met het scrappen en knutselen.
Fijne week en een lieve groet, Mea

THEA zei

Hoi Renny,

Idd...het weer is niet te best, bij ons regent het veel en koud is het ook!

Echt weertje om binnen van alles te doen!

Veel plezier in de Mei vakantie!!

Groetjes van Thea

Rianne zei

Mooie foto;s van de vergeetmenietjes, ik hoop dat het zonnetje nog een beetje gaat schijnen. Ik ben er helemaal klaar voor, sinds vanochtend staan alle tuinmeubels weer op het terras!

Fijne week!

Stina zei

Het is nou wel fijn om binnen weer te knutselen. Fijne vakantie nog, geniet ervan. Zelf moet ik wel werken deze week. Gr Stina

Boukje zei

Gefeliciteerd Ingrid!
En leuk Renny, weer aan de knutsel! :)
Geniet van de vakantie!
Groetjes Boukje.

Kom Achterom zei

Renny jij een hele fijne week hoor
en Ingrid gefeliciteerd!

wat heb je een prachtige give away gewonnen.
scrap ze
Yolanda

Home and Lifestyle zei

Ohhh...nou val ik toch weer met mijn neus in de boter! En ik lees het gelukkig nog voordat ik op vakantie ga! Wat vind ik dit leuk en wat had ik een mazzel zeg, dat ik als derde gereageerd heb!!

Uiteraard mail ik je adres heel graag even door! Ik ben er super blij mee...alvast heel erg bedankt Renny!

Lieve groet, Ingrid

Dora zei

het is inderdaad heel vies weer hier moest de verwarming aan, zo koud...had gewoon blauwe vingers....

Franse Lelie zei

Wat leuk dat Ingrid heeft gewonnen, fijne vakantie voor jullie. Wij zijn lekker aan het klussen geslagen. Is er echt weer voor.
Ben benieuwd wat er in het give away pakketje zit trouwens!
Lieve groetjes

It's me zei

Gefeliciteerd Ingrid !!

Leuk hoor......wat een weer he?? zit alweer met kletsnat haar hiero.............kan geen plu op he?? met drie honden..............hahahhahahh!!

Fijne avond lieve groetjes Ria

Fluitenkruid zei

Wat lief die vergeetmijnietjes, ik heb er heel veel op de tuin maar ik heb momenteel weinig zin om door de regen te fietsen. Dan maar genieten van jouw foto's. Groetjes Jannet

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat leuk dat Ingrid heeft gewonnen!!! Ingrid van Harte!

Mooie foto's van de vergeet mij nietjes. Staan ze er bij jou in de tuin ook zo mooi bij?! Genieten he?

Fijne avond!

Lieve groet, Madelief

Carla zei

Voor Ingrid...gefeliciteerd!!
En voor jou...hoop ik dat het weer een beejte opknapt...het is toch zoveel leuker voor de kids als het weer een beetje mee werkt, en ze lekker naar buiten kunnen.

fijne week...lieve groetjes Carla.

kienkele zei

Ingrid: gefeliciteerd!
En Renny, wat heb je prachtige foto´s van die vergeet-me-nietjes gemaakt, helemaal top!
Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

Karin zei

Bedankt voor je mooie vergeet-me-nietjes. En Oh wat zal Ingrid blij zijn!
Dag!

FRAMBOISINE zei

Bonjour Renny et félicitations à Ingrid .... Tant pis pour moi, j'arrive trop tard !!!!
Thanks a lot for your sweet words on my blog, I like to read them ...
Take a good moment with your family, it's so important !
Belle journée et à tout bientôt.

Bonjade zei

Helemaal gelijk heb je lieve Renny......en ik vergeet jou ook niet........
Liefs en fijne avond

Granny's Place zei

Ok dit zijn dus vergeet me nietjes! Lief zijn ze.. Enne Ingrid van Harte met je leuke giveaway!!!
Groetjes Madelon

English style zei

wat leuk voor Ingrid !! van harte meid !
dat is nog eens een leuke verassing voordat je op vakantie gaat :-)
groetjes Yvonne

Marga zei

Mooie Vergeet mij nietjes.
En Rennie, ga lekker genieten van deze week waar je kinderen vrij in zijn.
Veel plezier.
Groetjes Marga

Ariadone zei

Hallo Rennie, nou valt het tegen hè, zonde voor die mensen die al zijn gaan camperen of zoals mijn vriendin naar Zuid-Frankrijk zijn gereden !
Wat is je blog toch rustig. Zal ik bij mij alles maar eens afgooien en opnieuw beginnen ? Of zou het binnen de korste keren weer zo vol zijn....hhmmm...
Mooi zeg: dat blauw in dat wit.Ik kom bij hou om uit te rusten....weet je dat dat een gave is: dat je aan "reizigers" rust weet te bieden...
Fijne dagen nog.
Lieve groet
Godeliva van Ariadone