Thuis.... {poezie}



















Thuis
.....is daar waar de mensen zijn van wie je houdt.
Daar vind je rust en geborgenheid, als je het zelf ook geeft.
Daar ben je jezelf onder alle omstandigheden,
je vindt er geluk als je het toelaat,
Thuis kun je eerlijk zijn,
het is er vredig als je er zelf aan meewerkt.
Thuis .....is waar je begrepen wordt.
Thuis…..is vooral geven en daardoor krijgen.
Thuis is waar liefde heerst.
Thuis is geluk.




Een avondje alleen. Een uitstekend moment om even te dichten....niemand om me heen, hardop denken, beetje mijmeren.....een genietmomentje voor mezelf. En die wil ik deze keer wel met jullie delen.....



23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Niet alleen een genietmomentje voor jou...ook voor ons!

Lieve groet, Ingrid

Karin zei

Wow Renny, een verborgen talent :o)
You're sooo right!
Liefs

Carla zei

yep...Home is where the Hart is.
Mooi gedicht!!
geniet van je 'alleen' moment!!
liefs Carla

It's me zei

Dan weet ik dat ik thuis ben ........................thanks !!! just what i need !!

Hugs from Ria...................enjoy !!

Dag lieverd..............

Stina zei

Wat een mooi gedichtje zeg...wauww.

Gr Stina

Passione Helena zei

Thuis is een gevoel van rijkdom..
Mooi gedicht Renny! Heerlijk om even te mijmeren.

Fijne dag,
Lieve groet, Helena

Bo Butiek zei

Dank je wel!

Groeten,
Claudia

Fluitenkruid zei

Mooi geschreven, zo ervaar ik het ook. groetjes Jannet

Flowing days zei

Prachtig geschreven..helemaal zo het hoort te zijn. Bedankt voor het geniet momentje.
Groetjes Tilly

Mayflower zei

Hoi lieve Renny, wat een prachtige po√ęzie en zo mooi verwoord waar thuis voor staat.
Dank je dat je dit met ons wilde delen.
Lieve groet, Mea

Riet zei

Ohh wat een prachtig gedicht Renny,mooie woorden meis.

Liefs Riet.

margarita ♥ Stipje ♥ zei

zo dat is prachtig geschreven.
ik hoop dat er meer van volgt.
en ik ben het er helemaal mee eens.
ik zie het wel eens anders om me heen .
ik ben zo dankbaar dat ik het ook zo mag ervaren zo als jij het schrijft in je gedicht.
dank je wel lieve Renny voor het delen van deze mooie woorden.
lieve groet Margarita

kienkele zei

En zo is het maar net! Mooi geschreven Renny, en beankt dat je het met ons wilde delen! Fijne dag, lieve groetjes, Tineke

Hannekie zei

heel erg mooi....
gr hannie

Dora zei

Een tien met een griffel!

lia zei

Goh, mooi gedaan. En zo genieten wij weer mee.

groetjes Lia

Emmy zei

En zo is het maar net, prachtig gedichtje hoor. En wat ik eigenlijk wel grappig vond is dat de titel rijmt op je achternaam, viel me zomaar op. Groeten Emmy

Frences zei

Errug mooi geschreven zeg en zo waar!! Bedankt ook voor je lieve berichtje op mijn nieuwe blog!! Was jarenlang fan van wonen en ben zo blij dat ik het weer meer op pak en zin in krijg om ook daar lekker voor te freubelen.

Genietse thuis ;)

Groetjes Frences

Sonja zei

Mooi geschreven.. Home Sweet Home ;)

Groetjes, Sonja

Musje zei

Mooi gedicht Renny en je foto is ook erg gaaf met het schoolbordje,fijne avond,lieve groet Joke.

@nne zei

Erg liefdevol deze tekst. Leuk dat je even langskwam. Met vriendelijke groet, @nne

Boukje zei

Mooi geschreven, mooi dat je zo je gevoelens van je af kunt schrijven, heerlijk alleen met de stilte om je heen...
Groetjes Boukje.

Bonjade zei

Nu dat mag je vaker doen hoor zo'n momentje met ons delen........
Heb je hem zelf bedacht....?
Echt prachtig.....een momentje voor mezelf hier.....
Fijne avond