Seringentak

Geluk zit in de kleine dingen....speelde door mijn hoofd, toen ik net deze foto's maakte van de welbekende tak. Ze heeft al menig metamorfose ondergaan..zoals jullie wel weten. Voor het pinksterweekend heb ik 'm nog maar even gestyled. Heel simpel...seringen in de bolvaasjes....oude franse kaartjes aan knijpers. Deze tak komt ook van de seringenstruik en ik vond het wel heel bijzonder dat er nu seringen in hangen.... 

Verder ben ik druk met het verven van mijn console/wandrek. Morgen nog één keer in de verf en dan kan hij aan de muur. Wordt vervolgd....!
Dit gedichtje is voor julie trouwe blogmeiden! Maar wees gewaarschuwd...wel een beetje zoet...;)

Sweet words...
Lieve woorden van lieve meiden,
bloggen sleept me ook door mindere tijden.
Mijn passie met jullie te kunnen delen,
en inpiratie op te doen bij velen....
dat is Genieten met een grote G,
daar doe ik graag aan mee.
Jullie woorden waardeer ik zeer,
ze proeven naar meer...en meer en meer...
Maar nee, laat ik tevreden zijn,
zoals het is, is het fijn!
Dank voor alle lieve woorden...
ze klinken na als zuivere akkoorden.
Ik koester ze en bewaar ze in mijn hart.

Lieve groetjes,


17 opmerkingen:

Granny's Place zei

Wat heb je dat prachtig gedaan zeg! hoe heb je trouwens die tak opgehangen. Ik heb regelmatig takken in een pot staan met buisjes of deze bolhangers met e.e.a. maar ophangen is natuurlijk ook helemaal geweldig!
Groetjes Madelon

FRAMBOISINE zei

Coucou Renny

De bien jolis mots partagés dans ce poème et des photos sublimes pour une douce atmosphère !
Belle soirée et à tout bientôt.

Home and Lifestyle zei

Je lieve woorden maken dat ik graag
mij ook even aan een gedichtje waag
de lieve reacties - ook van jou - zijn voor mij telkens een wonder...
voorlopig wil en kan ik absoluut niet zonder!

En nu ga ik snel naar bed,
want de wekker wordt weer vroeg gezet :-)

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Leuk je tak zo Renny............en wat een prachtig gedicht.dank je wel !! lief lief !!

Fijne avond nog groetjes van mij....

Carla zei

Gaaf hoor...die tak zo met die seringen.

En dan dat gedicht...zo mooi!!
Zo werkt het ook weer aan twee kanten zoals je ziet....jij geniet van alle woorden...wij van jouw logjes en mooie foto's.

fijne avond..lieve groetjes Carla.

Kom Achterom zei

Renny dit is een super lief gedicht!
en je takken zijn weer prachtig met de seringen!
Fijne week en veel genieten
Yolanda

Rozmeen zei

Goedemorgen,

Ik ben zelf van de week een blog gestart en surfend kwam ik op je blog uit. Mooie fotos en leuke blog. Ik ga je blog volgen. Tot een volgende keer.

Fijne dag en groetjes,
Rozmeen

Saskia zei

Ik had met de Paas ook een tak hangen, maar deze ziet er wel erg gaaf uit. Seringen zijn ook zo mooi en ruiken heerlijk.
Groetjes Saskia

Dora zei

Een mooie tak, het brengt echt de lente naar binnen en prachtige woorden!

G-style zei

Wat kun jij prachtig dichten zeg !! Ook je tak vind ik super mooi gestyled , erg leuk met de seringen in de vaasjes en alles weer sfeervol op de foto gezet .
Fijne dagen toegewenst , lieve groet Gea

Flowing days zei

Leuk die tak zo, vooral die Franse kaartjes eraan vnd ik erg leuk. En wat een prachtig lief gedicht gedicht...mooi gedaan.
Een hele fijne donderdag. Groetjes Tilly.

Emmy zei

Wat een mooie foto is dat van je seringentak. Je hebt de tak vrolijk versierd staat leuk. Je kunt wel gedichten maken zeg mooi opgeschreven hoor. Groeten Emmy

kienkele zei

Hallo Renny, hij blijft toch schitterend, die tak, en je hebt em weer zo leuk opgepimpt. Die seringen zijn prachtig he, genieten....
En je gedichtje is lief, zo lief, want voelen we het allemaal niet een beetje zo?
Fijne dag, geniet van het mooie weer, lieve groet, Tineke

Bo Butiek zei

Wat een lief gedicht, ik begrijp je helemaal!

Liefs Claudia

lia zei

Je tak is mooi, maar je gedicht is prachtig. En zo lief, en helemaal waar.
Jij ook bedankt voor de steeds lieve reacties.

lieve groet Lia

Stina zei

Wat mooi die tak zo voor de ramen ziet er sfeervol uit.

fijne dagen, gr Stina

almay`s home zei

Hoi Renny,

Ik ben weg van je tak. Leuk dat je hem iedere keer zo prachtig styled!!
Wat een lief gedichtje! Het is inderdaad wel heel leuk zo over en weer!

Groetjes
Alma