Pinkstermaandag....fietselfstedentocht


Dit bosje is voor mijn mannetje! Gisteren fietste hij samen met zwager en vrienden de elfstedentocht. En dat is niet zomaar een toertochtje, nee...., dat is de hele dag bikkelen, 240 km lang. Vooral het laatste deel van de route in Zuid-West Friesland was zwaar met een stevige noordwesterwind. Samen met ruim 13.000 deelnemers kwamen ze door alle 11 Friese steden en vele dorpjes waar ze door vele toeschouwers langs de kant werden toegejuicht en bekeken.  




En daar is de eindstreep! 
En dan is er het elfsteden kruisje! Hier doe je het allemaal voor!
En wie staat er bij de finish met zijn cameraploeg...ja, weerman Piet. En onze jongste schroomt niet en schuift gezellig voor de camera.  Nu al sterallures? Het was te zien na de vroege editie van hart van nederland. Zie haar stralen! (meisje vooraan met rode jas.) Vanmorgen zei ze: "Ik wil beroemd worden mama".  Dat belooft nog wat...

22 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een stoere vent...gefeliciteerd hoor, ik doe hem dat niet na! En je dochter heeft geen sterallures maar is gewoon fotogeniek! Ik heb het niet op tv gezien, wat zal dat leuk zijn om naar te kijken als je eigen dochtertje er staat!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

kienkele zei

Hoi Renny, wat een leuke post, en wat knap van je man dat ie het volbracht heeft. Hebben ze geen last gehad van de `spookrijder´? En met die dochter van je komt het wel goed, heerlijk, die onbevangenheid van die jonge kinderen!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Kom Achterom zei

Wat een bikkel zeg!! Nou dat wordt de komende week kuiten smeren!! hihiihhi
En die dochter van je mag sterallures hebben hoor een hele mooie meid
Fijne smeerweek
Yolanda

Hannekie zei

zo knap zeg. en wij al klagen dat we het warm hadden en wij liepen gewoon op de brocante markt. ook vermoeiend hoor smullen van al die mooie spullen. als ze daar lintjes voor uitldeelden had ik al een kast vol. nee zonder gekheid...echt super. ik heb altijd bewondering voor van die sportieve mensen. ik ben helemaal niet sportief. maar eigenlijk vind ik dat wel best...
gr hannie

Carla zei

Knap hoor...zo'n eind fietsen!!
Toppie!!!

En je dochter...die beloofd dus nog wat.
We moeten haar dus maar in de gaten houden ;-)

groetjes Carla.

Pierelantijntjes zei

Wat een prestatie zeg. Ik ben niet zo'n fietser dus ik vind dit super knap. Wat goed dat je dochter erbij ging staan. Het is goed om al jong ambities te hebben. :)
Groetjes van Ester

waddenhout zei

Oant moarn ...
Cobi

La Maison en Wonderboom zei

Een echte kerel die vent van jouw en je dochter?? een plaatje!
Die komt er wel hoor, en wat wil je ook met zo'n doorzetter van een vader.

groetjes
Hermine

Sanneke Panneke zei

Goed zeg van hem, voor zo.n mooie bos rozen zou ik ook wel fietsen,( de 2 steden tocht, hijg hijg hihih)
groetjes Monique

Sonja zei

Wauw, wat een knappe prestatie!! hoe houden ze het vol op zo'n klein zadeltje ;))

Echt een filmsterretje.. dat beloofd wat, leuk om dat zo te zien.

Groetjes, Sonja

It's me zei

Wat een kanjer je mannetje !!! en je dochtertje zo lief !!!!!!


Truste Ria.......

Rozmeen zei

Prestatie geleverd en waarschijnlijk moe en voldaan. Mag je trots op zijn!
En heeft een bloemetje verdiend. Mooie bos kan je zelf ook heerlijk van genieten.
Mooie foto van je dochter.

Fijne dag,
Groetjes,
Rozmeen

Dora zei

Grote complimenten ik doe het hem niet na, ik vind een hele dag fiets erg lekker, maar om nu 240 km op één dag te fietsen, des te meer respect voor je man, wauw! Echt knap!

Fluitenkruid zei

Wat een prestatie van je man! En dan je dochter, geweldig zo'n reactie. Je weet maar nooit toch? groetjes Jannet

Flowing days zei

Knap hoor zo'n eind fietsen...wat een conditie. Leuk dat Piet bij de finish stond en je dochter erbij ging staan met een stralende lach.
Lieve groet Tilly.

Vlijtig Liesje zei

Wat een enorme afstand zeg! Ik vind het knap. Kon hij 's avonds nog wel lopen?

Boukje zei

Wat een prestatie, knap hoor! Wat leuk een foto van Blije, daar moet je wel even stoppen natuurlijk:)
Leuk je dochter met Pyt op de foto!
Groetjes Boukje.

lia zei

Nou stoer hoor.... Petje af voor je man, en ook alle andere.
En je dochter weet wel de blits te maken hoor.
Leuk...

lieve groet Lia

Granny's Place zei

Cool!!!!!!!!!!!!

Groetjes Madelon

Mayflower zei

Hoi renny, wat een knappe prestatie en wat zal jij trots op je mannetje zijn. En wat een heerlijk verhaal van je dochtertje hihi....ik zie haar kopie stralen op de foto. Jammer dat ik het net gemist heb die uitzending, was dat gisteravond?
Nou meis bereid je vast maar voor op de sterrenstatus van die kleine meid hihi.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Madelief zei

Hoi Renny,

Je hebt zeker een stoere vent. Hij doet het toch maar! Wat een stuk fietsen......Leuk je dochter op de foto met weerman Piet :-)!

Fijne avond!

Lieve groet, Madelief

Passione Helena zei

Gefeliciteerd..wat knap van je man!

Hahaha..geweldig je dochter die beroemd wil worden! Haar eerste tv optreden heeft ze gehad..wat zal ze er vol van zitten!

Lieve groetjes, Helena