Console/wandrek


Hoe vinden jullie 'm? Heb 'm snel even wat gestyled..voor de fotoshoot. Het zal vast nog wel weer eens veranderen....ach, jullie kennen het wel. Ik ben er helemaal blij mee. Nu gaan we nog één maken voor boven het bed en voor Elyse haar slaapkamer. Maar dat heeft geen haast. Deze hangt in ieder geval.
Nu een inhaalslag maken qua huishouding....vroeg eten en dan de optocht van de avond 4-daagse...
Ik wens jullie alvast een fijn pinksterweekend toe met mooi weer....vooral maandag. Dan gaat manlief samen met zwager en vrienden de elfstedentocht fietsen, joehoe!
Liefs,

28 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik vind hem superleuk Renny...maar als ik manlief zou vragen of ie dat op wil hangen, zou hij zeker weten zeggen dat hij niet snapt waarom je een kapstok in de kamer ophangt hi hi! Ik zou het wel willen...misschien moet ik het idee eens langzaam brengen zodat hij er aan kan wennen!

Een fijn Pinksterweekend! Lieve groet, Ingrid

Ellen zei

Hé Renny,

Ziet er geweldig uit zeg. Ik ga de mijne vanavond ophangen, had al wel een foto op mijn Blog gezet. Ik ben verslaafd aan wandrekjes,hihi. Ach er zijn ergere dingen waar je verslaafd aan kan zijn.
Ik wens je heel veel plezier bij de vierdaagse en een fijn Pinksterweekend.

Groetjes,
Ellenxxx

English style zei

Prachtig is ie Renny !!
Ook je sering tak vind ik super uit je vorige post en je zoete gedichtje is weer heel lieffffff
Fijn weekend gewenst!!!
Lieve groetjes Yvon

Riet zei

Het is echt weer om van te kwijlen Renny,schitterend gedaan weer.

Liefs Riet.

Franse Lelie zei

O wat prachtig! De reactie van Ingrid zou die van mijn man kunnen zijn...
Wat heb je trouwens een mooie gedichten gemaakt, thanx voor de lieve woorden!
Fijn weekend alvast, lieve groet Jolanda

Carla zei

Hij is super!!!
Gaaf hoor...die wandrekjes.
Hier gaan ze ook de laatste avond van de 4 daagse lopen...wat boffen ze met het weer hè!!

fijne avond...lieve groetjes Carla

Hannekie zei

tjeetje super geworden zeg. helemaal toppie!!
fijn pinksterweekend!
gr hannie

Madelief zei

Hoi Renny,

Wat staat de console mooi. Je hebt het ook perfect gestyled :-)! Wens jou ook een gezellig pinksterweekend! Het weer zit in iedergeval mee.

Lieve groet, Madelief

Saskia zei

Hij is schitterend geworden, zoals hij hangt heb je wel eer van je werk. Mooi.

Groetjes Saskia

almay`s home zei

Hoi Renny,

Wat een prachtig rekje zo boven de bank. Mooi gestyled! Maar begrijp ik nu dat deze zelf gemaakt is? Heel fraai!

Fijne avond,
Alma

Mayflower zei

Wat staat dat prachtig Renny en die heeft je man heel mooi gemaakt. Je heb het ook heel leuk gestyled. Ik ben weg van die consoles, je kan het iedere keer weer een ander sfeertje geven. Ik moet manlief ook nog steeds lief aankijken, want ik wil er ook nog wel een paar hihi.
Dat wordt een sportief weekend voor je man, wens hem maar succes.
Fijne Pinksterdagen.
Lieve groet, Mea

Granny's Place zei

Gaaf joh!!! Ik zoek op internet naar een hele grote niet te betalen, waarom kom ik er niet op om mijn vriend hem te laten maken... Nu dus wel. Ik wens jou ook hele fijne dagen,
groetjes Madelon

It's me zei

O Renny......hij is zo mooi !!! ik geniet hiervan................en ik word er hebberig van...........ik wil het ..ik wil het.........hahahhahahhah!!

Fijne avond.en wens je mannetje sterkte.........lieve groetjes Ria

Ineke zei

Wat mooi gemaakt en wat knap! Erg leuk zo'n wandrek. Wil er graag nog een hebben voor op het kamertje van ons dochtertje. Ik ga m'n man eens lief aankijken.....!!!
Fijne avond,
Ineke

Het Hoogerhuys zei

Hoi Rennie,
Ziet er echt schiterend uit, wil ik ook straks in mijn nieuwe huis. Denk dan ook altijd als ik die dingen zie en de prijzen erbij, oh... dat kan ik zelf wel maken, maar ja dat komt er nooit van.
Een ding is zeker... er komt er zeker een in mijn nieuwe huis straks.
En met al die blogs van jullie waar ik mijn inspiratie vandaan haal ben ik straks ook crea genoeg om ze mooi aan te kleden.

Groetjes en een fijne pinkster,
Sandra.

Frences zei

Wat is die mooi geworden zeg!!!
Heerlijk he om dat dan aan te mogen kleden, ken het gevoel ;)

Geniet ervan he!!

Groetjes Frences

nieneke zei

Hoi Renny,
Lekker hè, zo'n plekje dat je lekker kunt stylen....o ja, ik weet wel zeker dat daar elke keer weer wat anders staat...Net als bij je tak, van je vorige post; hij is leuk!!!
Fijn weekend! En succes voor je man!
Nieneke

ღTANJA*s HOMESTYLEღ zei

Du hast einen wundervollen Blog. Ich komme gerne wieder.
Liebe Grüße aus Deutschland Tanja

Rozmeen zei

Hij is mooi en zo leuk om je leuke spullen op te stallen en sferen mee te creeeren. De lijst met de emaille kan vind ik er ook zo prachtig op staan.
Fijne dag.

Lieve groet,
Rozmeen

Dora zei

Ik vind het schitterend erg mooi zo.
Ik hoop op mooi weer maandag, ziet er niet al te best uit, maar zal gaan duimen!

Flowing days zei

Zelf gemaakt? niet te zien... wat is hij mooi geworden. Een prachtig pronkstukje die mooi uit komt boven de bank. Wil zelf graag een grotere voor in de keuken, maar zal wel even duren voor ik die he gevonden.
Een heel fijn weekend. Groetjes Tilly.

Suzy's Vintage Attic zei

Really lovely blog!

Have a lovely weekend

Warm wishes
Isabelle x

Boukje zei

Hij is mooi geworden, mooi dat witte!
'n Goed weekend gewenst en wens ze succes met fietsen!
Groetjes Boukje.

gewoon gezellig zei

wat een enig ding, en zo leuk om 'm steeds weer anders in te richten als je daar zin in hebt!
Fijn weekend, groetjes Hilde

Jennifer zei

Lucky you - I have my own tool box and have learned many things over the years out of sheer need. Spackling is the next project...so I can't hang in the perfect spots - I'm human! Happy Friday and please stop by jennsthreegraces Jennifer

kienkele zei

dat is een prachtige console geworden Renny, en lekker groot ook, zo te zien. Mooi hoor, kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent. Gezellig weekend toegewenst, en ik zal duimen voor mooi weer op maandag, maar volgens mij komt dat goed!
Lieve groet, Tineke

Passione Helena zei

Hallo Renny,

Wat een mooi wandrek..prachtig! Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent. Vooral als je er zelf liefde in hebt gestoken.

Heb net je vorig bericht ook nog even gelezen. Wat een mooi en vooral lief gedicht met prachtige foto's van je sering en tak.

Ik wens jou ook een heel fijn zonnig pinksterweekend!

Lieve groetjes, Helena

M&D zei

Leuk hoor een kapstok in de woonkamer hahaha... heb er zelf ook eentje hangen, zo gezellig elke andere dingentje aanhangen hahaha... het wisseld van thema het hele jaar!

FijnlangPinksterWeekend