Suprise give away.....!!

Omdat ik alweer over de 100 volgers heb, vond ik het een goede reden om weer eens een give-away te houden. De 100e volger was Helena, waar ik terecht kwam nadat Ingrid ons op haar blog attendeerde. Alle volgers, enorm bedankt! Het maakt het bloggen veel specialer, te weten dat mensen de moeite nemen hier een bezoekje te brengen. Maar nóg specialer wordt het door alle lieve berichtjes van mijn trouwe volgsters! Echt hartverwarmend iedere keer.
Daarom een suprise give away. Jullie zien een sneak peak op de foto, maar wat het precies is blijft dus de verrassing. In de meivakantie maak ik de winnaar bekend, wanneer precies blijft ook een verrassing....:o)

Het enige wat je hoeft te doen is een reactie achterlaten en als je me nog niet volgt....je aanmelden als volger. Leuk is het als je een link op je blog plaatst, maar dat mag jezelf bepalen.


55 opmerkingen:

Sas zei

Hey Renny,

het genoegen is helemaal wederzijds, 'k vind het erg leuk om jou te volgen!

Groetjes Sas

P.S. oja en ik doe graag mee aan je 'giveaway-aktie' ...

Kom Achterom zei

Oh Renny wat spannend!!!!!
Leuk als je net iets erg moois ziet en toch net weer niet weet wat het is.
Ik doe graag mee hoor en weet je ik zet gelijk je give away op mijn blog.
Een heel fijn weekend hoor!
en nu maar wachten op de meivacantie.
lieve groet Yolanda

Home and Lifestyle zei

Allereerst van harte met je 100 volgers, het zullen er snel meer worden!! En leuk een verrassing als give away, ik doe heel graag mee hoor en zal meteen een link op mijn blog plaatsen!!

Een heel fijn weekend! Lieve groetjes, Ingrid

Mayflower zei

Wat leuk Renny een suprise Give Away, ik hou wel van verrassingen dus doe graag mee. Gefeliciteerd met je 100 volgers, wat gaat het snel.
Ik wens je een fijne avond.
Lieve groet, Mea

with love zei

Van harte met je 100 volgers! Het is zo leuk dat bloggen ik ben er helemaal aan verslaafd geraakt geloof ik! En ook jou berichtjes lees ik graag hoor al heb ik misschien niet altijd tijd om te reagen!
Wat leuk die verrassings give away! Ik wil ook graag mee doen hoor!
Fijn weekend, lieve groeten Erna

Stina zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers, natuurlijk doe ik graag mee, maar ik volg je al hoor, liefs Stina

JacQie zei

Hoihoi, gefeliciteerd met al zoveel volgers. Ik had altijd wel een fotoblog, maar sinds kort ook mijn "webbedingetjes", en ik kan je verzekeren, het is echt verslavend. Zo leuk om te zien hoe mensen op elkaar reageren, en de ene blog is nog mooier dan de andere. En al die ideeen die je er opdoet... kortom ik vind het geweldig. Net zoals ik jou give-away geweldig vind. Ik ben nogal nieuwsgierig van aard, dus ik doe echt wel mee. Zal meteen effe je link plaatsen.
Fijn weekend alvast,
groetjes jacqie

It's me zei

Gaat hard he?? !! Renny...............bij mij ook al !! ik heb er al bijna 200............echt zo leuk !! ik doe graag mee.hou erg van verrassingen !! en natuurlijk zet ik hem op mijn blog.................fijne avond lieve groetjes Ria

Villa König zei

Oh what a great idea! I am already a follower of your wonderful blog, but I would like to join your give away. Hugs Yvonne

crealili zei

Graag hoor, volgen doe ik al lang maar voor een give away ben ik steeds te vinden ....
groetjes liliane

Pink Princess zei

Gefeliciteerd met 100 volgers :)
Graag doe ik ook mee aan je give away (wie niet waagt hihi)

Boukje zei

Van harte gefeliciteerd met je (meer dan) 100 volgers! Ik doe ook graag mee natuurlijk, kom regelmatig even kijken hier :)
Groetjes Boukje.

The Old and the Beautiful zei

Een spannende Give Away!!! Ik doe mee hoor. Heel leuk en ik zal een vermelding maken op mijn blog voor je Give Away.

Groetjes,
Gonda

Tureluur-Bellemietje zei

gaaf!! waar ik van hou...zijn verassingen....top ik doe graag mee

Yvonne zei

Zo Zo 100 volgers al .
Ik zit op de helft.

Ik doe ook mee hoor !.

gr yvonne

almay zei

Hoi Renny,

Wat leuk een surprise give away! Ik doe ook graag mee want ik laat me graag verrassen! Ik ga direct een link plaatsen!!

Ik vind het bloggen ook zo leuk!! Al die reacties en al die leuke interieurs! Leuk om met elkaar mee te leven!!

Groetjes
Almay

Pierelantijntjes zei

Wat leuk dat je al over de 100 volgers hebt.
En ik wil heel graag meedoen met je verrassings giveaway. Spannend hoor. Veel succes.
Lieve groet van Ester

t brocante sfeertje zei

Hai,volgen doe ik je al maar ben dol op verrassingen,dus doe ik ook graag mee.Groetjes,Ingrid

Dora zei

Nou alweer zoveel volgers...jij gaat snel! En ik kan zeggen dat degene die het pakketje krijgt een bofkont is,,....ik kan het weten...

Anoniem zei

hoi Renny,

wat hou je het spannend! ik doe graag mee en blijf je volgen
groetjes Ingrid

Corinne zei

Hoi Renny,

Ik ben ook volger geworden want dat was ik nog niet zag ik. Terwijl ik regelmatig bij je op bezoek kom :). Nou ja, dat is dan nu geregeld.

Leuke give away! Ik doe graag mee want ik hou van verrassingen.
Ik ga he give away ook nog even op mijn blog zetten.
Fijne dag!
Groetjes,
Corinne

seasons of my house zei

Wat leuk een surprise! Natuurlijk ben ik van de partij. De teller staat inmiddels al op 104 er zullen er vast nog gaan volgen. En ja, de berichtjes die worden achtergelaten zijn het allerleukst!
Spannend!

Bonjade zei

Oh lieve Renny......'
Ben gek op verrassingen...dus ik ga duimen.......
En nu op naar de 200, let maar op........zo gezellig hier.
Fijn weekend

Twa zei

Wat gezellig zo'n giveaway! De sneak peak ziet er veelbelovend uit hoor. Daar ding ik graag voor mee. En ik snap wel dat je zoveel volgers heb, het ziet er ook gezellig uit op je blog.
Groetjes Antoinette.

*Ingrid* zei

Ik denk voor velen onder ons een heel mooi give away verrassing Renny,ik ben voortaan ook een volger van je mooie blog en ook zonder de give away hoor!!!!geniet van deze moie dag!
Ingrid

justwendy zei

Hoi,

Ik volg je al een tijdje en je hebt een super leuk blog.
Wat spannend zo'n verassings give away ik doe er graag aan mee. Zal even een link op mijn blog zetten.
100 volgers echt leuk van harte zo ver ben ik nog niet. Ik heb ook een give away op dit moment mischien vind je het ook leuk om hier aan mee te doen.

groetjes wendy

Granny's Place zei

Renny.... mijn klomp breekt, ik dacht dat ik jou al trouw volgde niet dus ik snap er soms niets meer van....
Maar ik heb het even goedgemaakt hoor en ga ook een link plaatsen op mijn blog.
Gefeliciteerd met je honderd volgers en op naar de 200.
Wens je een heel fijn weekend,
Groetjes Madelon

Susan zei

Congrats on 100 followers! Oh, we all have a good reason to be followers, I always enjoy visiting your blog to see new-old pictures (and I'm learning more Dutch every day).
I'm already a follower, and will naturally add a link :)
Have a good May holiday soon!

Jessica zei

Pas sinds een paar weken heb ik al die mooie blogs ontdekt en het bestaan van give-aways. ik word er blij van dat zoiets bestaat! ik doe dus graag mee en ga je volgen. een blog heb ik alleen niet. hartelijke groetjes
Jessica

Emmy zei

Hoi Renny, ik ga je volgen hoor en doe graag mee met deze suprise give-away, altijd leuk een verassing. Groeten Emmy

Ik ben Wendy zei

Wat ontzettend leuk een surprise-give-away.
Ik doe graag mee! Heel fijn weekend....

Groetjes, Wendy

peet zei

Gefeliciteerd !!!

heel erg leuk z`on surprice give away !!!!
nou ik wil graag een gokje wagen !!


ik wens je een fijn weeken
groetjes peet

Natasha zei

How sweet you are to have a surprise give-away! May I please join in? I will add something on my blog's sidebar about it!

Best wishes for a beautiful Sunday!

Natasha.

Een sneller kloppend hart ♥ zei

Oh dat is wel héél erg leuk! Een suprise-give-away :)
Ik doe mee....alleen al het idee om mee te doen is spannend!

Fijne zondag nog!

Veel groetjes, Veronique

Prulletje zei

Hi ik ben je volger nummer 112 ;-) Wat een gezellige boel is het hier, ik neus nog even verder, fijne zondag !...Ben stik nieuwsgierig naar de rest van de sneak peak !

sldewinter zei

Hallo Renny,
Ik was al tijden een trouwe bezoeker van je blog, maar vandaag is het me eindelijk gelukt om volger te worden.
Ik vind je give away helemaal super, en ik hoop dat ik een kansje maak.

groetjes Saskia

Franse Lelie zei

Ik doe natuurlijk graag mee, ben dol op verrassingen! Groet Jolanda

Antonia zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met je 113 volgers Renny! En superleuk, een surprise give away, ik doe graag mee! Hele zonnige week gewenst, groetjes Anja

kienkele zei

Hoi Renny, ik ben dol op verrassingen, dus ook ik ben van de partij, maar graag een kansje op jouw surprise give-away!
Fijne week, lieve groet, Tineke

margarita ♥ Stipje ♥ zei

mmmm spannend hoor .
nou ik doe heel graag mee.
ik zet hem meteen op mijn blog.
lieve groet Margarita

@nne zei

Zo'n surprise give-away, daar wil wel eens aan meedoen. Je hebt trouwens een heerlijke blog. Schitterende post over de mooie spuitfles! Groetjes, @nne

Stina zei

Ha Rennie, doe graag mee hoor, en ik volg je al . Groetjes Stina

Irma zei

Hey Rennie,

Leuk zeg zo een suprise Give Away, spannend. Ik ben al volger maar doe graag mee.
Ik plaats zeker een link want dat is gewoon leuk

Groetjes
Irma

becky zei

Hi Rennie! Im a new follower.I hope Im not to late for this surprise...it looks like it will be just soo pretty.Count me in please!~~Becky

Tiene zei

ik doe mee, leuk blog!!!

Anoniem zei

Wat leuk ik ben dol op verrassingen en doe dan ook graag mee. Ik heb zelf geen blog dus kan je helaas niet doorlinken.

Groetjes Marion

grada zei

Hoi Rennie

Wat heb je een gezellig blog
Echt om van te genieten
Wat een leuke give a way heb je
k zou hem best willen winnen
Ik denk er ook over om er eens een te bedenken
Ik weet nog niet hoe ik een link moet plaatsen maar dat vraag ik wel aan mn dochter
Ik heb nog niet zolang een blog maar het zal allemaal wel goed komen
Fijne koninginnedag en weekend
Ben erg benieuwd wie je give a way gaat winnen
Ik wacht in spanning af

Liefs Grada

Jorgelina zei

what a great idea!
How sweet you are to have a surprise giveaway!
Hugs.Jorgelina

Marga zei

Hallo Renny.
Kom via via op je site. Ga je volger worden en hoop op je leuke give away.
Groetjes Marga

Musje zei

Hoi Renny ik kom niet om mee te doen,maar om je te feliciteren,ik weet nog dat je net begon en nu heb je al meer als 100 volgers overal vandaan,geweldig,je blog is dan ook super,nog veel blog plezier,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

Saskia zei

Graag doe ik mee met je Give Away, ook ga ik je volgen. ben pas met een blog begonnen en vind jou blog ook heel leuk. Misschien zie ik je ook nog eens op mijn blog.

Groetjes Saskia

English style zei

van harte gefeliciteerd met je 100e volger (het zijn er inmiddels zelfs al 118, dat gaat lekker bij jou !)
ben al bijna de hele dag aan het "bloggen" om wat bezoekjes in te halen, maar ik zie van jou geen meldingen (terwijl ik jou wel volg)
nou hoe dan ook, ik wil wel heel graag aan je give away mee doen, zal een link plaatsen op mijn blog :-)
groetjes Yvonne

Dileja zei

Wat een lieve berichtjes plaatst iedereen voor je. Je hebt dan ook een geweldige leuke site. Ik ben er vandaag pas voor het eerst op beland door allemaal met links door te klikken. Wat een mooie spullen kom je dan tegen. Ik zou zeggen, ga zo door: ik word volger 119! en schrijf me in voor de give away. Hartelijke groet.

Carla zei

Wat een super gezellige blog heb je!!
Heb me dus ook aan gemeld als volger, en nee...niet om de give away...die moet maar naar iemand die je al langer volgt.
Maar vind het gewoon leuk om te lezen, en al je prachtige spulletjes te bewonderen.
Dus...dacht..ik laat even een berichtje achter.

lieve groetjes Carla.

Haikey zei

Via via kom ik op je blog en vind ik het erg leuk!
Ik ga je graag volgen en zal op mijn blog een berichtje achterlaten over je give away.

groetjes, Haikey