Schelpenketting & krans

Vorige week weer eens crea geweest, deze keer met schelpen. Voor in het kleinste kamertje een schelpenketting. En de dennenappelkrans heeft plaats gemaakt voor een schelpenkrans. Dennenappels vind ik toch echt iets voor het najaar en winter. Dus alvast een 'innieminie' voorproefje op de zomer....
Aan de ketting knoopte ik wat lavendeltakjes aan een lintje, schelpjes aan een koord en een strookje decoratief visnet.   
















Op de krans zitten veelal gevonden schelpen van Corsica & Terschelling.


En weer een heel gaaf blog deze week:


Veel prachtige interieurfoto's, alsof je zo een woonmagazine opent en doorbladert.

14 opmerkingen:

Dora zei

Wauw dit is enorm mooi....ik wil een zeepketting gaan maken...nu tijd vinden!

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke creaties Renny...ik krijg meteen zin om naar het strand te gaan en met blote voeten door het zand te lopen...heerlijk vind ik dat!

De blog die je noemt is inderdaad een beauty...ik heb mij al aangemeld!

Lieve groet, Ingrid

Pierelantijntjes zei

Mooie ketting en krans heb je gemaakt. Heel creatief. Ik zal ook eens een kijkje bij die blog gaan nemen,
Groetjes van Ester

Ellen zei

Hoi Renny,

Heel erg leuk gedaan zeg. Ja, we moeten weer afscheid nemen van de denneappels, ik heb er zooooo veel. Ik vind het altijd weer heerlijk als ik ze weer te voorschijn kan halen. Maar ik heb meer met de herfst en de winter dan met de zomer. Mij bevalt de gezelligheid/sfeer meer dan die van de zomer.

Groetjes,
Ellen

Fluitenkruid zei

Wat een mooie exemplaren zitten er op je krans. Ik zie momenteel veel kettingen met zeepjes en schelpen, ook zo leuk.
groetjes Jannet

Mayflower zei

Wat een mooie krans van schelpen en ook de schelpenhanger met lavendel is zo mooi, maar wat ik ook geweldig mooi vind is je toilet, wat een plaatje.
Fijne avond.
Lieve groetjes, Mea

bikim zei

OH SUMMER!
HAPPY EVENING!
ROSA

Dreamy Whites zei

Thank you so much!!!
What an honor, your blog is beautiful. I can't wait to follow you and will be putting you in blog roll. I am so inspired by the way you live.
Take Care,
Maria
Thank you for making my day!

It's me zei

Wat leuk Renny met de lavendel er zo bij.........leuk gedaan hoor!!

Ik volg dreamy whites.....mooie blog en wat een volgers hebben die amerikanen he?? zoveel.........fijne avond groetjes Ria

lia zei

Ja hoor een zomergevoel. Enne leuk dat nisje met die wasbak.

groetjes Lia

It's me zei

Wat een eer!! hahah!! mijn volgt ze niet hoor.......hahaahahh!! renny je bent een toppertje....hahahhah!!

Twa zei

Wat een gezellige schelpendecoratie's. Zo proeven we al een vleugje van het mooie weer. En ook natuurlijk leuk dat je schelpen hebt gebruikt met een herinnering eraan. Dat maakt ze nog bijzonderder.
Groetjes Antoinette.

Musje zei

Wat heb je dat mooi gedaan en wat ziet dat er prachtig uit in je kleine kamertje en je krans is ook een juweeltje,ik ga even naar haar blog kijken,lieve groet Joke.

THEA zei

Hoi Renny,

Wat leuk dat je even langs kwam op mijn blog!!
Ik kom meteen ook maar even een kijkje nemen bij jou!

Leuke dingen zie ik hier!

Ga meteen een link plaatsen, zodat ik vaker langs kan komen!

Groetjes Thea